Hollandsnieuwe WAARSCHUWING!!!!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
H.A.M. Burger
Contacteer:

Hollandsnieuwe WAARSCHUWING!!!!!

Ongelezen bericht door H.A.M. Burger » 19 aug 2019 15:29

Dit voorjaar kreeg ik mailtjes van Hollandsnieuwe dat mijn abonnement over een paar maand afliep en dat ik kon verlengen. Heb ik gebruik van gemaakt en meteen maar een nieuwe smartphone aangeschaft. Doordat ik nu weer een een zelfde soort mailtje kreeg op onderzoek uit gegaan en blijk ik sinds dit voorjaar twee abonnementen te hebben. De nieuwe heb ik geen data van gebruikt, want ander telefoonnummer. Schijnt niet netjes opgelost te kunnen worden.

Theotrucker

Re: Hollandsnieuwe WAARSCHUWING!!!!!

Ongelezen bericht door Theotrucker » 19 aug 2019 15:44

Je betaalt er ook twee zonder dat je dat merkt? Dan heb je toch een extra simkaart gekregen zonder dat je dat merkt? Je moet toch ook een bericht over dat extra telefoonnummer hebben gekregen zonder dat je dat merkt? Je hebt ook die extra simkaart geactiveerd zonder dat je dat merkt?

moederslink

Re: Hollandsnieuwe WAARSCHUWING!!!!!

Ongelezen bericht door moederslink » 19 aug 2019 21:19

H.A.M. Burger schreef:
19 aug 2019 15:29
Dit voorjaar kreeg ik mailtjes van Hollandsnieuwe dat mijn abonnement over een paar maand afliep en dat ik kon verlengen. Heb ik gebruik van gemaakt en meteen maar een nieuwe smartphone aangeschaft. Doordat ik nu weer een een zelfde soort mailtje kreeg op onderzoek uit gegaan en blijk ik sinds dit voorjaar twee abonnementen te hebben. De nieuwe heb ik geen data van gebruikt, want ander telefoonnummer .Schijnt niet netjes opgelost te kunnen worden.
Die nieuwe...... ligt die dan ook nog netjes ongebruikt in zijn doosje in een laatje?

Probeer het op te lossen in een fysieke telefoonwinkel.

Plaats reactie