LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollandsnieuwe WAARSCHUWING!!!!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
H.A.M. Burger
Berichten: 45
Lid geworden op: 21 jan 2013 11:31
Contacteer:

Hollandsnieuwe WAARSCHUWING!!!!!

Ongelezen bericht door H.A.M. Burger »

Dit voorjaar kreeg ik mailtjes van Hollandsnieuwe dat mijn abonnement over een paar maand afliep en dat ik kon verlengen. Heb ik gebruik van gemaakt en meteen maar een nieuwe smartphone aangeschaft. Doordat ik nu weer een een zelfde soort mailtje kreeg op onderzoek uit gegaan en blijk ik sinds dit voorjaar twee abonnementen te hebben. De nieuwe heb ik geen data van gebruikt, want ander telefoonnummer. Schijnt niet netjes opgelost te kunnen worden.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Hollandsnieuwe WAARSCHUWING!!!!!

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Je betaalt er ook twee zonder dat je dat merkt? Dan heb je toch een extra simkaart gekregen zonder dat je dat merkt? Je moet toch ook een bericht over dat extra telefoonnummer hebben gekregen zonder dat je dat merkt? Je hebt ook die extra simkaart geactiveerd zonder dat je dat merkt?

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Hollandsnieuwe WAARSCHUWING!!!!!

Ongelezen bericht door moederslink »

H.A.M. Burger schreef:
19 aug 2019 15:29
Dit voorjaar kreeg ik mailtjes van Hollandsnieuwe dat mijn abonnement over een paar maand afliep en dat ik kon verlengen. Heb ik gebruik van gemaakt en meteen maar een nieuwe smartphone aangeschaft. Doordat ik nu weer een een zelfde soort mailtje kreeg op onderzoek uit gegaan en blijk ik sinds dit voorjaar twee abonnementen te hebben. De nieuwe heb ik geen data van gebruikt, want ander telefoonnummer .Schijnt niet netjes opgelost te kunnen worden.
Die nieuwe...... ligt die dan ook nog netjes ongebruikt in zijn doosje in een laatje?

Probeer het op te lossen in een fysieke telefoonwinkel.

forrest
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 jan 2006 16:05

Re: Hollandsnieuwe WAARSCHUWING!!!!!

Ongelezen bericht door forrest »

Ik heb vandaag contact gehad met de telefonische helpdesk van Hollandsnieuwe, de medewerkster was vriendelijk genoeg, de service van Hollandsnieuwe absoluut niet.
Ik heb momenteel een simonly abonnement met een looptijd van 2 jaar.
Mijn telefoon werkt niet meer helemaal goed en ik wil mijn abo daarom omzetten naar een abo met een telefoon (die is een stuk duurder)
Dat kan dus niet!!!!
Ik kan wel een nieuw abonnement afsluiten naast mijn bestaande abonnement!
Daar heb ik niets aan!
Hollandsnieuwe wil dus niet meer aan mij verdienen en raakt mij daarom dan ook definitief kwijt als jarenlange klant!
KLANTENSERVICE staat niet hoog genoteerd bij Hollandsnieuwe!!!!!!!!!!!!!!! :evil:

Henk

criticus2
Berichten: 1101
Lid geworden op: 06 sep 2018 12:38

Re: Hollandsnieuwe WAARSCHUWING!!!!!

Ongelezen bericht door criticus2 »

hoe lang loopt dat abonnement nog (duur 2 jaar, maar geen vermelding wanneer ingegaan).
Het probleem lijkt mij niet zozeer aan HN te liggen als ik het zo lees.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Hollandsnieuwe WAARSCHUWING!!!!!

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Beste Henk,

Als je een ander toestel koopt is het opgelost?
Een oude kan defect gaan en slechter gaan werken.
Een los toestel heb je voor minder dan €100,- en die gaan ook jaren mee.

Een contract met toestel is vaak veel duurder.
Google maar eens en de Xiaomi is op dit moment erg populair.

Lady1234
Berichten: 27070
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Hollandsnieuwe WAARSCHUWING!!!!!

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Koop gewoon een telefoon in de winkel, dan bent u klaar.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Hollandsnieuwe WAARSCHUWING!!!!!

Ongelezen bericht door berndv »

forrest schreef:
17 dec 2019 10:20
de medewerkster was vriendelijk genoeg, de service van Hollandsnieuwe absoluut niet.
Ik heb momenteel een simonly abonnement met een looptijd van 2 jaar.
Dus omdat u een contract met Hollands Nieuwe heeft dat u wilt opbreken omdat u dat op dit moment beter uit komt is de service niet vriendelijk? Heel vervelend, maar het principe "contract is contract" gaat hier op. Andersom waren de rapen gaar geweest als HN tussentijds uw contract was gaan opbreken.

Gesloten