LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik hoor niets over straling.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.

Straling is bewezen schadelijk, wat vind u van het feit dat onze overheid zijn kop in het zand steekt en doet alsof er niets aan de hand is?

gezeur
24
77%
Asbest was zogenaamd ook niet schadelijk, net als softenon, maar er zijn ik weet niet hoeveel mensen aan doodgegaan
7
23%
 
Totaal aantal stemmen: 31

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: Ik hoor niets over straling.

Ongelezen bericht door AnnePanne »

er straalt wel meer hier in dit land...
wat dacht je van magnetrons, tv's, mobieltjes, en de zon..

als je daar allemaal op moet gaan letten heb je geen leven meer...

was er laatst niet ook zo'n stukje dat mensen allemaal aan het klagen waren over gezondheidsklachten omdat er een UMTS mast was geplaatst... die achteraf bleek helemaal niet aan stond???

als ik de hele dag tegen mezelf zeg dat ik ziek ben... dan word je ook ziek!!!

Morrigan
Berichten: 84
Lid geworden op: 07 nov 2005 20:15

Re: Ik hoor niets over straling.

Ongelezen bericht door Morrigan »

p.vanaarle schreef:Aan roddelpraatjes hebben we niets. Is er nog iemand die serieus aan dit onderwerp iets heeft toe te voegen?
Jazeker! Ik was vandaag in een dorp waar ik geen UMTS-dekking had en daar baalde ik behoorlijk van! Wanneer krijgen we nu eindelijk eens landelijke dekking?!

wm1975
Berichten: 109
Lid geworden op: 30 jul 2006 21:57

Re: Ik hoor niets over straling.

Ongelezen bericht door wm1975 »

ja daar wacht ik ook al op. landelijke umts dekking.

Toolboy

Re: Ik hoor niets over straling.

Ongelezen bericht door Toolboy »

Humor zonder bedoeling :lol:
De meest erge straling komt nog steeds van lamstralen :wink:

wm1975
Berichten: 109
Lid geworden op: 30 jul 2006 21:57

Re: Ik hoor niets over straling.

Ongelezen bericht door wm1975 »

inderdaad zoals p van aarle bijvoorbeeld.

p.vanaarle
Berichten: 719
Lid geworden op: 23 mei 2005 16:25

Re: Ik hoor niets over straling.

Ongelezen bericht door p.vanaarle »

Je kwetst al die mensen die verschrikkelijk ziek worden van die straling in plaats van met oplossingen te komen.

De personages die niet met oplossingen komen maar mensen met klachten op dit forum kwetsen is overigens ook iets verschrikkelijks mee aan de hand.

DJD
Berichten: 222
Lid geworden op: 26 okt 2005 10:41

Re: Ik hoor niets over straling.

Ongelezen bericht door DJD »

Verschrikkelijk ziek van die straling hahaha wat een onzin, het is bewezen dat het niet schadelijk is. Jullie zitten gewoon te klagen zodat je cker geld kan krijgen ofnie? Ooow we ze zijn zo ziek we hebben letsel, we moeten maar een schadevergoeding hebben...
Maar pvanaarle wat doe je dan met je nokia 7370?? Die zend ook straling uit hoor, kweet niet als je dat weet maar toch is het zo.
Laatst gewijzigd door DJD op 31 jul 2006 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.

wm1975
Berichten: 109
Lid geworden op: 30 jul 2006 21:57

Re: Ik hoor niets over straling.

Ongelezen bericht door wm1975 »

kan nooit zo erg zijn als met jou p van aarle.

p.vanaarle
Berichten: 719
Lid geworden op: 23 mei 2005 16:25

Re: Ik hoor niets over straling.

Ongelezen bericht door p.vanaarle »

De oplossingen van de afwimpelhulpjes zijn net zo erg als die van kwakzalvers.
De "straling" van Jomanda kan trouwens geen kwaad, maar ze moet zieken wel naar echte medici doorsturen.
Wanneer sturen jullie mensen met klachten naar echte oplossers door?
Wie lost de sstraling van de zendmasten echt op?

wm1975
Berichten: 109
Lid geworden op: 30 jul 2006 21:57

Re: Ik hoor niets over straling.

Ongelezen bericht door wm1975 »

en wie lost jou op p van aarle???

roro25
Berichten: 791
Lid geworden op: 18 mei 2006 16:28

Re: Ik hoor niets over straling.

Ongelezen bericht door roro25 »

hebben we nog wat oplosmiddel voor van aarle in de aanbieding :)

blaat
Berichten: 111
Lid geworden op: 26 jan 2006 19:47

Re: Ik hoor niets over straling.

Ongelezen bericht door blaat »

Wanneer sturen jullie mensen met klachten naar echte oplossers door?
Wie lost de sstraling van de zendmasten echt op?
*zucht* het probleem IS opgelost. Maar wederom blijkt de oplossing niet in jou straatje te liggen , dus is het onzin volgens jou... Goh.. komt dit jullie je bekend voor?

Oh nee, TNO en dat (ik meen zwitsers) bedrijf nemen ook deel aan het complot. Ik geloof dat dhr van Aarle iets te vaak naar the X-files heeft gekeken...

Gertjanvandersleet
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 jan 2008 20:01

Re: Ik hoor niets over straling.

Ongelezen bericht door Gertjanvandersleet »

Het is erg 'gevaarlijk' om het 'Virtuele' web te gebruiken als bewijsmateriaal , zeker in het kader van 'straling' nogal dubieus.....mag hopen dat u geen draadloos internet hebt.......

Volgens mij waren dit soort verhalen er ook in het verleden, de stoomlocomotief, het electriciteitnet, de auto , het vliegtuig, de mobiele foon nu....... en de uitzendmasten....

Als ik met niet vergis en met mij de heren en dames statistici worden wij gedurende deze eeuw van verschrikkelijke vooruitgang , almaar ouder en gezonder beste van Aerle..... uitzonderiingen daargelaten en ik kan me vergissen , dit is niet wetenschappelijk onderbouwd zijn het bepaalde types die het onderspit delven......... voor u een vraag welke types..

sterke en suc6 in uw strijd der revolutie

Pieter Romein
Berichten: 275
Lid geworden op: 15 jan 2007 21:37

Re: Ik hoor niets over straling.

Ongelezen bericht door Pieter Romein »

Gertjan, je vergelijkt de verkeerde dingen met elkaar:

Vergelijk: Asbest was zogenaamd ook niet schadelijk, net als softenon.
In Tjernobyl sterven nog steeds mensen aan schildklierkanker en denk ook aan Hyroshima en Osaka. Je ziet straling niet, maar het is er wel.

Overigens zaten er vroeger asbest remvoeringen op de auto's en daar is menig verkeersdeelnemer inmiddels aan overleden vele jaren later door dat asbest. Van de Eternitfabrieken zijn de meeste personeelsleden die met dat stof in aanraking kwamen daardoor overleden.

Gertjanvandersleet
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 jan 2008 20:01

Re: Ik hoor niets over straling.

Ongelezen bericht door Gertjanvandersleet »

Beste Pieter, dat weet ik en besef ik me terdege, was ook nogal een ironisch reply op wat ik lees over dit onderwerp.
Vraag me af of iemand alleen niet beetje is doorgeslagen....en daar lijkt het wel een beetje op mijn inziens. Een soort van spreekbuis op dit forum tsja .... en altijd wel iemand die reageert....

Maar goed wens hem succes met zijn strijd in deze, maar ik zou zeggen get a life, het is nl niet zo lang en idd erg kostbaar, kan er over meepraten.

Maar verdoe je tijd niet teveel zou ik zeggen op wat je niet in de hand hebt.

Mvgr

Pieter Romein
Berichten: 275
Lid geworden op: 15 jan 2007 21:37

Re: Ik hoor niets over straling.

Ongelezen bericht door Pieter Romein »

Geertjan,
Vraag me af of iemand alleen niet beetje is doorgeslagen....en daar lijkt het wel een beetje op mijn inziens. Een soort van spreekbuis op dit forum tsja .... en altijd wel iemand die reageert....
Die ""doorgeslagen"" figuren zijn naast enige ondeskundigen, vaak afwimpelaars van een machtige organisatie die er belang bij hebben, omdat het zeer loont mensen van dit forum te krijgen. Ze hopen van klanten met een klacht af te komen, zonder oplossing / reparatie

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: Ik hoor niets over straling.

Ongelezen bericht door queenfan »

zeuren over de straling van een mast maar weleen magnetron hebben of een wekkerradio :wink: :wink: :wink:

Nee weer een zeikerd die niet mee wil gaan met de techniek en overal op tegen is.

Pieter Romein
Berichten: 275
Lid geworden op: 15 jan 2007 21:37

Re: Ik hoor niets over straling.

Ongelezen bericht door Pieter Romein »

De straling laat vanzelf mensen wel weer reageren. Het zal voortdurend weer op dit forum "verschijnen".

(Misschien wel een slechte) grap die ik hier al eens op een forum heb gelezen:
Na de Tsjernobyl-ramp kwam een man een vrouw tegen in Kiev. Hij zij tegen haar: "Laika, (want zo heet ze), wat zie je er stralend uit."
Ze zegt dan"Ja, ik voel mij ook kerngezond."

Pieter Romein
Berichten: 275
Lid geworden op: 15 jan 2007 21:37

Re: Ik hoor niets over straling.

Ongelezen bericht door Pieter Romein »

Klik op de volgende link, want daar word je niet vrolijk van:

:( http://www.stopumts.nl/doc.php/Veel%20g ... p_een_flat_

Pieter Romein
Berichten: 275
Lid geworden op: 15 jan 2007 21:37

Re: Ik hoor niets over straling.

Ongelezen bericht door Pieter Romein »

Hebben vogels ook last van straling bij zendmasten?
zo ja, klik er dan op.

Gesloten