LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik hoor niets over straling.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.

Straling is bewezen schadelijk, wat vind u van het feit dat onze overheid zijn kop in het zand steekt en doet alsof er niets aan de hand is?

gezeur
24
77%
Asbest was zogenaamd ook niet schadelijk, net als softenon, maar er zijn ik weet niet hoeveel mensen aan doodgegaan
7
23%
 
Totaal aantal stemmen: 31

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Ik hoor niets over straling.

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Sterven doen we allemaal Sombody.

sombody
Berichten: 185
Lid geworden op: 12 dec 2011 00:51

Re: Ik hoor niets over straling.

Ongelezen bericht door sombody »

ben ik met je eens ,maar soms toch te jong door de giftige stoffen ,wat hier duidelijk vast staat.

Helaas.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ik hoor niets over straling.

Ongelezen bericht door bprosman »

Wel raar dan dat de gemiddelde leeftijd bij ons en onze buren alleen maar stijgt.

flipo
Berichten: 42
Lid geworden op: 17 sep 2012 22:36

Re: Ik hoor niets over straling.

Ongelezen bericht door flipo »

Net zoals de mensen die kanker krijgen door de straling of is het door het voedsel of is het door het roken etc.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Ik hoor niets over straling.

Ongelezen bericht door sjohie »

sombody schreef:Vind dit een serieus item ,maar dit soort onzinnige antwoorden,ja wat moet je ermee.

Wist u 10 jaar geleden dat Glaswol slecht was,en zo kunnen we nog wel wat dingen halen.

Mijn vader had een tumor in zijn long die de artsen niet kende ,nog nooit hadden gezien ,en konden ook niets ,hij overleed eraan,werd 62,12 jaar geleden.

We worden met veel dingen dom gehouden vanwege het belang,en waarom zullen we de burger wijzer maken dan ze zijn.

Geloof in veel ,maar dit is niet goed ,en nog veel meer .

De toekomst zal het uitmaken.
En bij de volgende persoon met zo'n tumor is het niet nieuw en onbekend. En bij nummer 100 ofzo, krijgt een arts misschien een ingeving voor een medicijn, of zoekrichting op dat gebied, en dan na X jaar valt die soort tumor ook in het rijtje "te genezen". Dat noemt men voortschrijdend inzicht, en is 1 van de grote verschillen tussen ons mensen en de andere primaten.

En veel informatie is gewoon te vinden en openbaar, echter betekend dat niet dat men door het kunnen vinden ervan, de materie ineens begrijpt. :wink:

Overigens heeft bijvoorbeeld asbest als brandwerend product, waar het nog steeds uitermate geschikt voor is, ook duizenden levens gered in de loop der tijd. Idem trouwens voor glaswol, wat het veel gebruikte oude kranten, bedekt met bepleisterde stro/riet in oude huizen verving als isolatiemateriaal.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Ik hoor niets over straling.

Ongelezen bericht door olaf79 »

sombody schreef:Dat van de dect telefoon geloof ik ,heb ik ook vernomen,het is eigenlijk toch ongelofelijk.

Ja en de mobile telefoon ,we willen ook allemaal bellen ,tenminste ik zie dat bij mijn kleinkinderen ook al ,het is deze tijd,maar of het allemaal goed is betwijfel ik ,maar die wijsheid heb ik niet.
Inderdaad, het effect van niet goed afgeschermde mobiele telefoons die kinderen de hele dag tegen hun hoofd houden (en dus bij hun nog volop in ontwikkeling zijnde hersens), is nog niet bekend.
Nogmaals, dit is potentieel veel gevaarlijker dan de umts mast.

Gesloten