LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik hoor niets over straling.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.

Straling is bewezen schadelijk, wat vind u van het feit dat onze overheid zijn kop in het zand steekt en doet alsof er niets aan de hand is?

gezeur
24
77%
Asbest was zogenaamd ook niet schadelijk, net als softenon, maar er zijn ik weet niet hoeveel mensen aan doodgegaan
7
23%
 
Totaal aantal stemmen: 31

E_demoet
Berichten: 25
Lid geworden op: 30 jul 2006 17:19

Ik hoor niets over straling.

Ongelezen bericht door E_demoet »

Dag allemaal.
Zelf ben ik stralingsgevoelig. Dat betekent dat ik sinds de intrede van het umts systeem doodziek ben.

Ik wist voorheen niet eens wat umts was, nooit van gehoord.

Maar de dag dat ik als eerste last kreeg van deze, ernstige ziekte, bleek dat de antenne, die 20 meter verderop , op een hoog gebouw bleek te staan (kon ik niet zien en weten) en bleek gecamoufleerd, op het moment van mijn eerste aanval, aangegaan te zijn.

Toen ik die klachten kreeg heb ik direct de dokter gebeld, kon niets vinden, daarna heb ik de klachten opgegoogled, en wat bleek, ik kwam bij www.stopumts.nl uit, en daar bleken mensen precies dezelfde klachten te hebben. Ik ben gaan kijken, en kwam erachter dat er, zonder dat de buurt dat wist, antennesites geplaatst waren.
Ik lijd er in ieder geval erg onder, en met mij nog een aantal mensen die ik ken.

Horen jullie meer van die klachten? er schijnen nu al zo'n 400.000 mensen in ons land rond te lopen met klachten, waar de dokter niets mee kan, maar die toch wetenschappelijk zijn toegeschreven aan deze straling?
ik heb wat info voor u: www.stopumts.nl en : www.sotnederland.tk
Ik hoor graag van u!

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Ik hoor niets over straling.

Ongelezen bericht door karr-2 »

Zelf ben ik stralingsgevoelig. Dat betekent dat ik sinds de intrede van het umts systeem doodziek ben.
Een goede psychiater helpt je er zo vanaf.

Verborgen antennes? geplaatst zonder dat de buurt het weet? Laat me niet lachen man, dat is absoluut onmogelijk. Voor het plaatsen van dat soort dingen moet toch echt een vergunning afgegeven worden en die zijn gewoon in te zien via de krant of het Gemeentehuis.

Het is een bewezen feit dat straling van dergelijke masten niet schadelijk is en dat iedereen die beweert er last van te hebben iets in zijn bovenkamer mankeert.

En het neerzetten van 2 protestsites helpt ook niet, kom liever met onafhankelijk wetenschappelijk onderzoek.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Ik hoor niets over straling.

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Verborgen antennes? Wanneer komen de marsmannetjes en krijgen we te horen dat Elvis nog leeft?

Gizmo©
Berichten: 473
Lid geworden op: 28 apr 2004 23:20

Re: Ik hoor niets over straling.

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Elvis leeft. Die zag ik net nog bij het postkantoor naar binnenlopen.

p.vanaarle
Berichten: 719
Lid geworden op: 23 mei 2005 16:25

Re: Ik hoor niets over straling.

Ongelezen bericht door p.vanaarle »

E-demoet,

Straling en giftige stoffen (asbest, vliegassen, vluchtige stoffen) worden altijd stelselmatig ontkent door (valse) machthebbers, als hun belangen in het geding komen. De macht van het geld werkt vaak meedogenloos, Geld gaat voor alles en de economie is hun geldbron, ongeacht of het menselijke offers kost.
Zonder inlevingsvermogen, compassie, daar het geweten opzij gezet is (=pathologisch) of omdat dat geweten nooit gevormd is (peudologia Fantastica)
zie die onderwerpen en de bekentenis van Roro25 op dit forum, dat hij in opdracht machtige instanties beschermd en dus mensen met klachten zoals jij van fora moet verwijderen met allerlei misselijk opmerkingen om je te ontmoedigen.

Ik ken meer mensen met dergelijke beroepsziekten die ontkent worden door die machtige instanties en overheden.Zoek via Google bijvoorbeeld maar eens naar R. Kahlam, Robert Kahlman.

Je begrijpt, dat consumenten dit niet mogen weten en hun beschermers / afwimpelaars alles zullen doen om dit onderwerp nu van dit forum te verwijderen.


Ik zal kijken of ik wat links hierop kan zetten.
Maar publiceer zelf ook nog maar wat meer, want gedupeerden weten binnen korte tijd het meeste en meer dan die machtigen lief is.

Als jij er schade van ondervindt of erger nog, letsel aan overhoudt, dan verwijs ik je naar het onderwerp letselschade om te kijken hoe jij dit letel kunt beperken of schade kunt verhalen.

Op het forum letelschade zitten nog veel zwaardere intelligentere afwimpelhulpjes, die moeten voorkomen dat je hulp krijgt of je schade
verhaalt krijgt. We begrijpen allemaal waarom.
Laatst gewijzigd door p.vanaarle op 31 jul 2006 11:02, 3 keer totaal gewijzigd.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Ik hoor niets over straling.

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Doe maar niet, daar zit niemand op te wachten.

DJD
Berichten: 222
Lid geworden op: 26 okt 2005 10:41

Re: Ik hoor niets over straling.

Ongelezen bericht door DJD »

E_demoet, Familie van Pvanaarle???...

Pvanaarle is cker dol op letselschade? Kan ie geld krijgen natuurlijk...

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Ik hoor niets over straling.

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ah ja dat zal het zijn, een nieuwe manier om geld af te persen.

DJD
Berichten: 222
Lid geworden op: 26 okt 2005 10:41

Re: Ik hoor niets over straling.

Ongelezen bericht door DJD »

Zo figuur lijkt het me wel toe, ondertussen maar zeuren dit en dat oow wat erg, en het geld stroomt ondertussen lkkr binnen van ze letselschade..

honest
Berichten: 121
Lid geworden op: 22 dec 2005 16:15

Re: Ik hoor niets over straling.

Ongelezen bericht door honest »

Wanneer heeft van Aarle nu eens iets beters te doen.
Je wordt een beetje saai van Aarle, en je blijft maar steeds hetzelfde schrijven.
Ik heb één tip voor je van Aarle: GET A LIFE

En nee, ik zit niet in de telefonie

??
Berichten: 768
Lid geworden op: 22 jun 2005 12:18

Re: Ik hoor niets over straling.

Ongelezen bericht door ?? »

En zo gaat Honest ook op het lijstje met afwimpelaars ;).

Trouwens, we weten allemaal dat treinen vroeger ook allemaal enge ziektes op zouden wekken? Terwijl inmiddels bekend is dat treinen absoluut niet gevaarlijk zijn, tenzij je er voor springt natuurlijk.

honest
Berichten: 121
Lid geworden op: 22 dec 2005 16:15

Re: Ik hoor niets over straling.

Ongelezen bericht door honest »

Kom ik tenminste nog eens ergens in een lijstje!!! :lol: :lol: :lol:

Toolboy

Re: Ik hoor niets over straling.

Ongelezen bericht door Toolboy »

Het is niet bewezen dat het schadelijk is.
Toch heb ik er zo m`n eigen mening over.

Al die masten brengen veel geld in het laadje.

DJD
Berichten: 222
Lid geworden op: 26 okt 2005 10:41

Re: Ik hoor niets over straling.

Ongelezen bericht door DJD »

honest
Kom ik tenminste nog eens ergens in een lijstje!!!
Haha, Pvanaarle ga je je lijstje wel ff update???

Vlgt is ook gevaarlijk, straling van radar enzo...
Laatst gewijzigd door DJD op 31 jul 2006 11:58, 2 keer totaal gewijzigd.



Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Ik hoor niets over straling.

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Nee van Aarle heeft echt helemaal niets anders te doen dan zijn wanen en complottheorieen te verspreiden over dit forum.

Kan iemand deze man een halt toeroepen?

wm1975
Berichten: 109
Lid geworden op: 30 jul 2006 21:57

Re: Ik hoor niets over straling.

Ongelezen bericht door wm1975 »

ja de dokter en de mensen van ,t gekkenhuis :D

p.vanaarle
Berichten: 719
Lid geworden op: 23 mei 2005 16:25

Re: Ik hoor niets over straling.

Ongelezen bericht door p.vanaarle »

Aan roddelpraatjes hebben we niets. Is er nog iemand die serieus aan dit onderwerp iets heeft toe te voegen?

wm1975
Berichten: 109
Lid geworden op: 30 jul 2006 21:57

Re: Ik hoor niets over straling.

Ongelezen bericht door wm1975 »

ja ik van aarle!
en ik zeg je bent knettergek!

Gesloten