LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ingangsdatum belbundel Orange veel later dan activatie datum

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Possie

ingangsdatum belbundel Orange veel later dan activatie datum

Ongelezen bericht door Possie » 20 jul 2006 09:58

Op 13 juni ontvang ik mijn telefoon van Orange met bijbehorend abonnement, die ik dezelfde dag nog activeer. Ik ga vervolgens met het toestel bellen. En nu krijg ik een rekening dat ik tot 24 juni buiten de bundel heb gebeld! Dit is toch te zot voor woorden, je mag er toch vanuit gaan dat na activatie je bundel meteen ingaat! Zijn er nog meer mensen die dit hebben gehad?

Dilbert29

Re: ingangsdatum belbundel Orange veel later dan activatie datum

Ongelezen bericht door Dilbert29 » 20 jul 2006 10:08

Zeker de voorwaarden en het contract niet gelezen? Tsja dan krijg je dit soort dingen.....

Possie

Ongelezen bericht door Possie » 20 jul 2006 10:12

als je alleen maar een cynische opmerking kunt plaatsen, kun je beter niet reageren...

Dilbert29

Ongelezen bericht door Dilbert29 » 20 jul 2006 12:03

Toch blijkt dat het daar 9 van de 10 keer aanligt.

??

Ongelezen bericht door ?? » 20 jul 2006 13:15

Dilbert heeft gewoon gelijk. Als je niet tegen de waarheid kunt moet je ook niet op een forum gaan posten. Het is niet de schuld van Orange dat je het te veel moeite vind om ff de handleiding te lezen of de saldo infolijn te bellen.

Kika29

Ongelezen bericht door Kika29 » 26 jul 2006 17:56

Een sim-kaart wordt direct geactiveerd alleen de belminuten niet. Dit komt omdat de meeste providers daar per maand iets van 5 factureringsdata voor hebben.Op elk van die dagen gooien ze dan een vrachtje klanten.Omdat je waarschijnlijk ergens midden in de betalingsmaand binnen komt worden alleen de resterende dagen van die maand abo-kosten berekend en krijg je dus ook naar rato je belminuten. Stel je hebt 150 minuten voor 30 dagen je stapt ergens binnen en hebt nog 5 dagen te gaan betekend dat dus 150 minuten delen door 30 dagen maal die 5 dagen.Dat aantal is wat je dan nog te verbellen hebt.

Normaliter wordt dit in een verkoopgesprek verteld.Begrijpelijk dat je schrikt als dat niet gebeurd en je gaat eroverheen bellen.Maar helaas het is wel een feit dat je niet de volledige bundel ter beschikking hebt de eerste maand.

p.vanaarle

Ongelezen bericht door p.vanaarle » 26 jul 2006 18:02

Possie, Jouw klacht lijkt mij tercht de volgende onder valse naam opererende personen zijn afwimpelhuilpjes van telefonie. die willen je alleen maar afleiden, afwimpelen en ontmoedigen.

Stuur een e-mail naar de klachtenafdeling van deze company zoals ik dat ook gedaan heb naar Belcompany, maar dan uiteraard met jouw klacht. Met de afwimpelhulpjes kun je geen zaken doen.

Het is goed om die E-mail dan op dit forum te zetten zodat iedereen ziet hoe ermee omgegeaan wordt en meldt ook het vervolg en de afloop.

sukses.
Paul
Afwimpelhulpjes op het forum telefonie:

Ik ben bezig een inventarisatie te maken van de boefjes op dit forum Telefonie.

Uiteraard zijn ze altijd anoniem, want het kan het daglicht niet verdragen wat deze allemaal uitkramen en daar willen ze natuurlijk niet op aangesproken worden.
(Het is net als met de films zoals Bassiie en Adriaan: De foute baron met de 2 boefjes B1 en B2 en James Bond, waarbij de foute narcistische machtswellusteling de wereld wil veroveren en zijn boefjes gebruikt om tegenstand uit te schakelen en van zich af te wimpelen).

De afwimpolhulpjes:
?? Dilbert 29 DJD Morrigan Karr-2 Kika 29 Jongo ikbenik Dragoon Da VrinzZ

DJD

Ongelezen bericht door DJD » 26 jul 2006 18:14

Vent sodemieter toch op met je ''afwimpelhulpjes''. Het enige afwimpelfiguur dat hier is ben jij. Je doet zo zielig omdat wij het niet met je eens zijn. En ga je hier want teksten neer plakken van andere site's.

Kika29

Ongelezen bericht door Kika29 » 26 jul 2006 18:57

Zit er geen moderator hiero die die vervelende klier weg kan halen?????Ik leg duidelijk uit hoe het in elkaar steekt. Ik ben niet verplicht uitleg te geven maar doe het om duidelijkheid te scheppen voor mensen die wel weten willen hoe iets nou in elkaar steekt.

@ Possie lees bovenstaand verhaal even wat ik getypt heb.Je kan een klacht neerleggen bij de ks van Orange over het verkrijgen van te weinig informatie bij aanschaf maar ik denk niet dat daar veel uit komt.
Laatst gewijzigd door Kika29 op 27 jul 2006 00:01, 1 keer totaal gewijzigd.

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 » 26 jul 2006 23:44

Die van aarle moet echt verwijderd worden met zijn verzieken van alle onderwerpen. op deze manier kan je nergens meer normale uitleg geven of krijgen.

Gesloten