LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ingangsdatum telefoonabonnement bij verlenging?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Ingangsdatum telefoonabonnement bij verlenging?

Ongelezen bericht door berndv »

Vogeltje60 schreef:
26 nov 2018 08:48
abonnementen die in 2018 zijn afgesloten extra voordelen hebben
Vogeltje60 schreef:
26 nov 2018 08:48
ik heb vanwege dat telefoon kapot was eind november 2017 verlengt
Vogeltje60 schreef:
26 nov 2018 08:48
Ben hier nu al vanaf mei mee bezig om in ieder geval de data te krijgen waar ik recht op heb door het combivoordeel te activeren
U heeft recht op de afspraken die gemaakt zijn in 2017 bij de verlenging. Als u niet heeft ontvangen wat u toen heeft afgesproken heeft u een punt, maar dan maakt u het verhaal wel ongelofelijk onduidelijk door het hele verhaal met ingangsdata er bij te halen. Als u het abonnement heeft zoals afgesproken in november 2017 is er niets aan de hand en komt Telfort gewoon contractueel na wat er afgesproken is.

Vogeltje60
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 nov 2018 19:48

Re: Ingangsdatum telefoonabonnement bij verlenging?

Ongelezen bericht door Vogeltje60 »

Nee, moet als ze het combivoordeel weer gaan toepassen 3,4 gig krijgen. Dat combivoordeel heb ik sowieso recht op, alleen is er iets misgegaan tijdens de verlenging en lukt het ze niet om het recht te zetten. Dit duurt al bijna 6 mnd.

Hatertje
Berichten: 533
Lid geworden op: 28 okt 2009 12:24

Re: Ingangsdatum telefoonabonnement bij verlenging?

Ongelezen bericht door Hatertje »

Nee. U heeft uw abonnement in november 2017 verlengd tegen de toen geldende voorwaarden. U geeft zelf aan dat Telfort de voorwaarden per 2018 heeft gewijzigd. Daar heeft u niks mee te maken, u heeft de voorwaarden van 2017.

Uw man heeft in juni 2018 verlengd tegen de toen geldende voorwaarden. Omdat de nieuwe (voordelige) voorwaarden pas vanaf 2018 van kracht zijn, heeft u met uw 2017 abonnement daar geen recht op.

De datum waarop u heeft verlengd is hier van belang. Niet de datum waarop uw verlenging ingaat.

Gesloten