LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] InternetPlusBellen - annuleringsdrama - adviezen?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Soraya
Berichten: 501
Lid geworden op: 08 feb 2006 15:04

InternetPlusBellen - annuleringsdrama - adviezen?

Ongelezen bericht door Soraya »

In het kort:

1 maart via internet InternetPlusBellen aangevraagd bij Planet
6 maart na het lezen van hele slechte recenties de boel geannuleerd
19 april activeringsbrief valt in de bus
20 april tóch een modem ontvangen (weer teruggestuurd)
19 mei telefoon is afgesloten en ik ben overgezet naar IPB.......

Binnen Planet is het intern naar de verkeerde afdeling gestuurd. Die heeft later geretourneerd. Toen hebben ze hem naar de goede afdeling gestuurd, deze heeft hem toen geweigerd (aanvraag te laat ingediend). Toen is er intern weer een aanvraag en klacht ingediend etc etc. Bij de KPN/Multiplay is de annulering schijnbaar nooit doorgekomen.

Ik heb met helemaal suf gebeld met KPN/PLANET/MULTIPLAY, hierdoor heb een mooie waslijst van namen verkregen.
Er zijn inmiddels intern diverse klachten doorgestuurd naar de betreffende afdelingen.
Iedereen belooft terug te bellen en doet het niet.
Inmiddels lekker veel mobiele kosten gemaakt.
En het kan zomaar 4 weken duren tot ze het weer ongedaan maken.
Ik wordt hier helemaal gaar en gefrustreerd van.
Het pricipe "van het kastje naar de muur" ken ik nu ook letterlijk.

Ik zoek adressen waar ik een klacht kan neerleggen.
De situatie is gewoon te gek voor woorden. Een annulering ruim binnen de gestelde termijnen wordt gewoon niet gehonoreerd en verkloot door een medewerker en de abbonnee mag er voor opdraaien.
Ik heb er zelf echt álles aan gedaan wat in mijn machte ligt.

Via Google een onderzoek gedaan naar instanties voor klachten van consumenten.
Kassa is een goede waar ik het zeker neer ga leggen.
Consumentenbond ben ik geen lid van.
Ombusman is alleen voor overheidsproblemen.

Wie o wie weet er instanties waar ik mijn klacht (buiten de KPN/Planet/Multiplay) kan deponeren?

Frankkk
Berichten: 416
Lid geworden op: 28 dec 2005 09:12

Re: InternetPlusBellen - annuleringsdrama - adviezen?

Ongelezen bericht door Frankkk »

je hebt dit onderwerp al ergens anders aangemaakt, gelieve dit onderwerp te verwijderen.

joshandel
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 aug 2006 23:29

Re: InternetPlusBellen - annuleringsdrama - adviezen?

Ongelezen bericht door joshandel »

Heeft u problemen met KPN, over aansluitingen, slechte verbindingen of het gedrag van de call center medewerkers.

Meld dit dan op het centrale KPN klachten meldpunt www.kpnsluitjenietaan.nl

of mail naar [email protected]

Gesloten