LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] internetplusbellen kpn

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
koosvenema
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 aug 2005 14:44

internetplusbellen kpn

Ongelezen bericht door koosvenema »

Wij hebben zeer slechte ervaring met het nieuwe kpn pakket internetplus bellen. Het blijkt dus dat dit pakker nog niet wordt verkocht, bij aanmelding werd er nergens over gesproken dat het nog een pilot was/is.Hier kwamen we achter toen de monteur het kwam installeren. In begin lagen wij er elke avond uit met telefoneren. Wij moesten dan het experia box resetten, tevens hoorden men niet dat wij in gesprek waren, dat kwam, omdat de analoge lijn er nog een paar dagen lag. Men wist dat er wat moest gebeuren, maar er werd onderling naar elkaar verwezen. Eindelijke zou het opgelost zijn, maar nee hoor de klachten komen weer terug. Nu willen wij weer terug naar (oude) telefonie

Tosbaga
Berichten: 56
Lid geworden op: 06 jun 2005 15:20

Re: internetplusbellen kpn

Ongelezen bericht door Tosbaga »

en je wil dat iemand van hier je trug zet?

vuurvos
Berichten: 62
Lid geworden op: 07 jan 2005 23:11

Re: internetplusbellen kpn

Ongelezen bericht door vuurvos »

Ach, zodra mensen horen dat het "goedkoper is" dan gewone telefonie en ADSL, dan horen ze toch niet meer wat er gezegd is, en dan krijgen ze een keer voorrang en dan is het weer niet goed. Zucht!

supermm
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 aug 2005 13:14

Re: internetplusbellen kpn

Ongelezen bericht door supermm »

Het is algemeen bekend dat IPB (InternetPlusBellen) beperkt beschikbaar is. Verschillende mensen hebben via KPN een uitnodiging ontvangen om IPB te bestellen als eerste. IPB wordt pas via de Primafoon in September verkocht.
Het is een nieuwe product met evt. kinderziektes, ik heb ook gekozen voor IPB na dat ik een uitnodiging heb ontvangen. Ja, ik heb ook wel eens problemen, maar als ik bel met KPN dan wordt ik goed geholpen. De 2e lijns support van IPB doen goede dingen.

Voordat je in het geheel via VOIP belt duurt 3-dagen.
Zie volgende site hierover.
http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... /1027951/2

dieselboy
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 aug 2005 18:01

Re: internetplusbellen kpn

Ongelezen bericht door dieselboy »

Het nieuwe produkt van kpn internetplusbellen hebben we nu sinds 3 weken. Het was de eerste week niet mogelijk om gelijk te bellen en te internetten. Dta was bekend bij kpn maar verder werd er verwezen naar de algemene voorwaarden die we getekend hadden. Nu 3 weken later doet de draadloze internet verbinding het niet meer. Gebeld net de storingsdienst en we zouden binnen 2 dagen terug gebeld worden. Inmiddels weer gebeld na 4 dagen en we moeten nog 2 dagen wachten. Ze hebben erg veel klachten. Daarbij komt nog dat de verbinding van super slechte kwaliteit is. Een fatsoenlijke oplossing hebben ze nu niet. In de Primafoon wordt verteld dat het produkt voor de vierde keer wordt uitgesteld tot eind 2005. Nu maar hopen dat we snel weer het oude terug kunnen krijgen. Ik houd jullie hier op de hoogte.

borie
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 aug 2005 20:22

Re: internetplusbellen kpn

Ongelezen bericht door borie »

Ik heb InternetPlusBellen sinds half mei en het werkt perfect.
Heb nog niet zonder internet of telefonie gezeten.

miniad
Berichten: 72
Lid geworden op: 10 aug 2005 04:00

Re: internetplusbellen kpn

Ongelezen bericht door miniad »

Ik heb nu een paar maanden IPB maar ben er niet tevreden over.
Regelmatig kan ik niet telefoneren en als het wel lukt dan worden we vaak gestoord door gestotter en echo. Ook is regelmatig een kant niet te horen. Wel wordt er hard gewerkt door KPN om deze problemen op te lossen en de HelpDesk is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Draadloos werken is niet altijd mogelijk en daar heeft men rekening mee te houden.
Op de volgende site is het e.a. goed te volgen
http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... 79637/last
Er blijkt een aantal mensen te zijn die niet willen dat er op welke manier dan ook negatief geschreven wordt over KPN ook al is het gegrond.
Wat hier achter zit is mij nog niet duidelijk..
Ik heb er echter wel vertrouwen in dat KPN het goed maakt en dat we (vriendenomgeving) probleemloos kunnen gaan bellen..

PdB
Berichten: 39
Lid geworden op: 24 okt 2005 22:05

Re: internetplusbellen kpn

Ongelezen bericht door PdB »

Ik heb ook het pakket vanaf medio augustus en het werkt bij mij perfect goede verbinding en goede kwaliteit telefonie kortom een tevreden klant

miniad
Berichten: 72
Lid geworden op: 10 aug 2005 04:00

Re: internetplusbellen kpn

Ongelezen bericht door miniad »

Dat is dus geweldig.. dus het kan wel !!

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: internetplusbellen kpn

Ongelezen bericht door queenfan »

Wees blij, ik kan het niet eens aanvragen

zie: http://forum.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=35814

Gesloten