LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] iphone 3gs herstart tijdens bellen sinds software update

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
gvrman
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 sep 2010 09:46

iphone 3gs herstart tijdens bellen sinds software update

Ongelezen bericht door gvrman »

sinds dat ik mijn iphone 3gs heb geupdate naar versie 4, herstart de telefoon na ongeveer 5 minuten bellen. er zijn veel mensen die hier last van hebben (zoek maar op internet). helaas doet apple hier niks aan.

tevens kun je niet eens met ze in contact komen omdat ze je naar je telefoon provider doorverwijzen. Ik heb de mijne in het buitenland gekocht omdat ik zelf wil kunnen kiezen welke provider ik heb. met andere woorden, ik heb nu een duur waardeloos apparaat en weet niet waar ik heen moet.

iemand hier betere ervaringen mee?

Ravx
Berichten: 122
Lid geworden op: 10 mei 2010 15:15

Re: iphone 3gs herstart tijdens bellen sinds software update

Ongelezen bericht door Ravx »

Waarom reset je het toestel niet gewoon, dan een andere update toepassen ?

kroezeder
Berichten: 15
Lid geworden op: 18 nov 2009 15:25

Re: iphone 3gs herstart tijdens bellen sinds software update

Ongelezen bericht door kroezeder »

komt veel voor inmiddels is er weer een update dus deze doen en opgelost

mvg

Jawiko
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 okt 2010 15:56

Re: iphone 3gs herstart tijdens bellen sinds software update

Ongelezen bericht door Jawiko »

Probeer twee keer achter elkaar een harde reset, bij mij is het weg sindsdien! ik had het ook tijdens elk gesprek en kan nu weer gewoon bellen.
beide knoppen tegelijk indrukken en ingedrukt houden tot reset, dit twee keer achter elkaar.

Had eerst een aantal apps weggegooid omdat men dacht dat het kon liggen aan incompatibele apps, maar na de resets is het echt weg.

pipiladderkous
Berichten: 99
Lid geworden op: 21 sep 2010 16:16

Re: iphone 3gs herstart tijdens bellen sinds software update

Ongelezen bericht door pipiladderkous »

Heb ik ook gedaan, was alleen wel alle foto's kwijt :? . Gelukkig wel na ze op mn comp te hebben gezet!!

Gesloten