LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kapotte telefoon, t mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
trigano
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 mei 2007 14:11

kapotte telefoon, t mobile

Ongelezen bericht door trigano »

Voor moederdag heb ik een telefoon van t-mobile gekregen maar sinds dag 1 heb ik er een probleem mee.
De accu gaat ongeveer 20 uur mee en dan moet ik niets met de telefoon doen want anders is hij na 10 minuten bellen leeg.
Ik heb via t-mobile al een nieuwe accu en lader gekregen maar helaas mag dit het probleem niet oplossen.
Ik heb weer gebeld en nu zou ik hem op moeten sturen ter reparatie en ben ik hem 4-6 weken kwijt....kan dit zomaar met een gloednieuwe telefoon waarmee je vanaf dag 1 problemen mee heb?
graag jullie reactie!

Gompy47
Berichten: 39
Lid geworden op: 13 mar 2010 10:33

Re: kapotte telefoon, t mobile

Ongelezen bericht door Gompy47 »

trigano schreef: *knip*
Ik heb weer gebeld en nu zou ik hem op moeten sturen ter reparatie en ben ik hem 4-6 weken kwijt....kan dit zomaar met een gloednieuwe telefoon waarmee je vanaf dag 1 problemen mee heb?
graag jullie reactie!
Ja dat kan gebeuren.
Wij hebben hetzelfde gehad. Ooit eens een simlockvrij toestel gekocht bij Dixons.
Accu was na 1 dag stand-by al leeg. Is uiteraard goed opgeladen.
Nagelnieuw toestel. Toestel terug gebracht naar Dixons, moest opgestuurd worden, toestel 4 weken weg, daarna gerepareerd terug gekregen.

Het is maar net wat een bedrijf met een klacht doet, en het gaat verhelpen.
Al lijkt 4-6 weken wat lang, als de klacht wordt verholpen zult u dit moeten accepteren vrees ik ... :roll: :shock:

marknijhuis
Berichten: 23
Lid geworden op: 26 mei 2010 09:56

Re: kapotte telefoon, t mobile

Ongelezen bericht door marknijhuis »

Dit zal je moeten accepteren inderdaad. Het is tegenwoordig niet eens meer gek om 4-6 weken te moeten wachten op de reparatie van een telefoon. Verder kan je er ook weinig aan doen...

zwartemuis
Berichten: 15
Lid geworden op: 05 jun 2010 12:55

Re: kapotte telefoon, t mobile

Ongelezen bericht door zwartemuis »

Ook heb mijn telefoon al drie keer opgestuurd, telkens duurde het 1 tot 2 maanden, wat een ellende.

marknijhuis
Berichten: 23
Lid geworden op: 26 mei 2010 09:56

Re: kapotte telefoon, t mobile

Ongelezen bericht door marknijhuis »

Ja het is vreselijk, hebben jullie wel een leen-toestel gekregen? dit wordt vaak aangeboden namelijk...

Gesloten