Klantenservice Telfort zeer slecht.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Mthalff

Klantenservice Telfort zeer slecht.

Ongelezen bericht door Mthalff » 28 sep 2016 13:40

Begin oktober heb ik mijn pakket bij Telfort uitgebreid met Interactieve TV, zodat ik afscheid kon nemen van Ziggo. Ik heb nu een alles in 1 pakket en ben destijds begonnen bij Tiscali met 2 telefoonnummers. In dit nieuwe pakket zit 1 telefoonnummer, dus is er 1 komen te vervallen. En je raad het al, juist ons meest gebruikte telefoonnummer is geblokkeerd. Het andere nummer hadden we ooit als reserve aangezien mijn vrouw ooit een praktijk aan huis wilde beginnen. Enfin, sinds 9 augustus zijn we alleen nog bereikbaar op ons 2e nummer wat niemand heeft. Wij willen graag ons originele nummer hersteld zien.

Ondertussen heb ik wel 10 keer gebeld, ik heb een klacht gestuurd via de website en iedere keer is er beloofd dat ik teruggebeld zou worden en dat het 5 werkdagen zou duren. Ik word nooit teruggebeld en we zitten bijna 2 maanden zonder ons reguliere nummer wat bij diverse instanties bekend is.

Ik heb ondertussen een klantenrelatiepersoon toegewezen gekregen die mij gaat bellen omdat ik ontevreden ben. Maar hiermee verviel wel de 10 euro vergoeding die ik als compensatie had kunnen krijgen. Ook mag ik niet doorverbonden worden met een manager.

Heeft iemand nog tips wat ik kan doen? Ik weet het echt niet meer. Bellen heeft klaarblijkelijk geen zin.

Alvast bedankt!

Gesloten