LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kosten sms HI abonnement

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Pareltje31
Berichten: 420
Lid geworden op: 19 nov 2010 11:34

kosten sms HI abonnement

Ongelezen bericht door Pareltje31 »

ik heb zo,n 8 jaar geleden een HI 25 abonnement afgesloten, vorig jaar abo verlengd met nieuw toestel. Ik heb toen de sms verdubbelaar aan laten zetten en volgens mij betaalde je toen zo,n 6 of 7 cent voor een sms, nu zie ik gisteren mijn rekening en die is hoger dan ik gewend ben. Nu zie ik op de site dat er ineens 13 cent voor sms wordt gerekend? ik gebeld zeggen ze ja dat klopt je betaalt nu 28 cent per sms en omdat je verdubbelaar aan staat heb je mazzel dat het maar 13 cent is. Ik ben verbaasd, ik heb nergens bericht van gekregen, misschien rekenen ze dit al maanden hoor maar mijn rekeningen vallen altijd binnen de € 25,- euro. is iemand bekend dat HI de tarieven heeft verhoogd?

Pareltje31
Berichten: 420
Lid geworden op: 19 nov 2010 11:34

Re: kosten sms HI abonnement

Ongelezen bericht door Pareltje31 »

is er nou niemand die dit weet of er een mening over heeft?

Gizmo©
Berichten: 473
Lid geworden op: 28 apr 2004 23:20

Re: kosten sms HI abonnement

Ongelezen bericht door Gizmo© »

De tarieven zijn sinds oktober 2010 verhoogd.

Dirkie
Berichten: 2932
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: kosten sms HI abonnement

Ongelezen bericht door Dirkie »

Ik ben verbaasd, ik heb nergens bericht van gekregen, misschien rekenen ze dit al maanden hoor maar mijn rekeningen vallen altijd binnen de € 25,- euro
Controleer ook de andere rekeningen een zou ik zeggen en laat weten hoelang je al zoveel betaald per SMS. Ik gok dat het is sinds de verlenging, omdat je toen andere voorwaarden en andere tarieven gekregen hebt :mrgreen:

Pareltje31
Berichten: 420
Lid geworden op: 19 nov 2010 11:34

Re: kosten sms HI abonnement

Ongelezen bericht door Pareltje31 »

toen ik het abo verlengde vorig jaar heb ik de sms verdubbelaar aangezet en toe was een smsje 7 cent. Ik zal wel wat gemist hebben, vind het alleen vreemd dat ze een prijsverhoging doorvoeren zonder dat je bericht krijgt

Yme
Berichten: 304
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:21

Re: kosten sms HI abonnement

Ongelezen bericht door Yme »

Je kan toch op de website op een oude rekening zien wat een jaar geleden de kosten waren? Dan kan je t controleren. Ik vind het antwoord dat je zegt dat Hi heeft gegeven niet duidelijk. Ze gaan toch niet zomaar prijzen veranderen?

Hatertje
Berichten: 533
Lid geworden op: 28 okt 2009 12:24

Re: kosten sms HI abonnement

Ongelezen bericht door Hatertje »

Is het niet zo dat je over je bundel smst en daardoor het hogere tarief van Hi moet betalen?

Gesloten