LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN-abonnementen opzeggen lukt niet

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Fatima Berents
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 dec 2017 12:59

KPN-abonnementen opzeggen lukt niet

Ongelezen bericht door Fatima Berents »

Zijn er er meer KPN abonnees die hier mee te maken hebben?
Laatst gewijzigd door Fatima Berents op 18 dec 2017 10:51, 2 keer totaal gewijzigd.

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: KPN-abonnementen opzeggen lukt niet

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U wordt gegijzeld? En dat alleen aangezien u een papiertje niet krijgt? Als u toch meerdere keren per dag gebeld wordt met allerlei aanbiedingen aangezien u opgezegd heeft, waarom wilt u dan perse dat papiertje nog hebben? Hoe belangrijk is het dat u daar al weken mee bezig bent, hele dagen lang?
U heeft bewijs van de opzegging en het is nog geen 1 januari. Niets aan de hand dus. Stel je voor dat er echt een ramp zou zijn, hoe reageert u dan?

yan
Berichten: 681
Lid geworden op: 24 okt 2017 11:54

Re: KPN-abonnementen opzeggen lukt niet

Ongelezen bericht door yan »

Is er geen bezwaar tegen het opzeggen (bijvoorbeeld dat u nog vast zit aan een contract?)
Zo ja: opgezegd = opgezegd.
Alle verdere smoesjes van hen zijn dan niet relevant.

Je eigen - verstuurde opzegging - mail is bewijs genoeg.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: KPN-abonnementen opzeggen lukt niet

Ongelezen bericht door mahadma »

Het kan zomaar zijn dat er in jan 2018 nog één keer geïncasseerd wordt voor de variable (gesprekskosten) van december te dekken en de rest wordt teruggestort.

Fatima Berents
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 dec 2017 12:59

Re: KPN-abonnementen opzeggen lukt niet

Ongelezen bericht door Fatima Berents »

:P
Laatst gewijzigd door Fatima Berents op 18 dec 2017 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Verwijderd

Re: KPN-abonnementen opzeggen lukt niet

Ongelezen bericht door Verwijderd »

Fatima Berents schreef: Reactie van Neo, ben je zelf werkzaam bij de klantenservice van KPN en voel je je persoonlijk aangesproken misschien.
U bent af en mag niet meer mee doen.

Fatima Berents
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 dec 2017 12:59

Re: KPN-abonnementen opzeggen lukt niet

Ongelezen bericht door Fatima Berents »

:?:
Laatst gewijzigd door Fatima Berents op 18 dec 2017 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.

vroem
Berichten: 3748
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:58

Re: KPN-abonnementen opzeggen lukt niet

Ongelezen bericht door vroem »

Fatima Berents schreef:Probleem is dat je niet bij KPN via mail kunt opzeggen. Dat moet je telefonisch doen. Dus ik hebt geen schriftelijke bevestiging dat het is op gezegd. Dus ik heb geen bewijzen dat ik het opgezegd heb. Alleen de mail bevestiging dat ze de opzegging in behandeling hebben.
Reactie van Neo, ben je zelf werkzaam bij de klantenservice van KPN en voel je je persoonlijk aangesproken misschien. Het is erg vervelend als je de procedures naleeft en je van het kastje naar de muur wordt gestuurd En misschien heb ik de financiele middelen niet dat mijn 3 abonnementen nog doorlopen en deze risico's niet wil nemen.
dat het niet loopt zoals je wilt komt er wellicht door doordat je zelf niet weet wat je hoe gedaan hebt? in OP staat dat je via MIJNKPN hebt opgezegd? terwijl je later stelt dat je alleen telefonisch op kan zeggen en niet per mail?

Ik ben zelf al meer dan 20 jaar klant van KPN (geen lid , klant...) en heb nooit dergelijke problemen gehad.
En zo tevreden was je ook hiervoor blijkbaar niet, dat er namelijk wel reden was 3 mobiele abonnementen te gaan opzeggen (heel gezin, of zakelijk?).
wellicht handig om bij man en paard te blijven ipv randzaken aan te halen?

vroem
Berichten: 3748
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:58

Re: KPN-abonnementen opzeggen lukt niet

Ongelezen bericht door vroem »

Fatima Berents schreef:Was het een spelletje dan? Of is er een regeltje waar ik me niet aan houd?
eigenlijk wel ja...altijd triest wanneer vragenstellers mensen die zich in de discussie mengen willen brandmerken als zijnde werknemer bij betreffend bedrijf.... naast dat dat gelijk al gebrek aan argumentatie is, is het ook geen manier van doen. Ook al krijg je niet de reactie die je graag zou willen.

Verwijderd

Re: KPN-abonnementen opzeggen lukt niet

Ongelezen bericht door Verwijderd »

Fatima Berents schreef:Was het een spelletje dan? Of is er een regeltje waar ik me niet aan houd?
De discussie is voorbij als een TopicStarter een forumlid beschuldigt dat hij wel 'voor die en die organisatie zou werken' enkel en alleen omdat u niet de antwoorden krijgt die u wenst te krijgen. Zo werk ik ook voor KPN, voor TicketSwap, voor Tele2, voor Leen Bakker en voor UwHuisVeilig.

Fatima Berents
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 dec 2017 12:59

Re: KPN-abonnementen opzeggen lukt niet

Ongelezen bericht door Fatima Berents »

Even een vraag, hoe verwijder ik mijn topic?

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: KPN-abonnementen opzeggen lukt niet

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Fatima Berents schreef:Reactie van Neo, ben je zelf werkzaam bij de klantenservice van KPN en voel je je persoonlijk aangesproken misschien. Het is erg vervelend als je de procedures naleeft en je van het kastje naar de muur wordt gestuurd En misschien heb ik de financiele middelen niet dat mijn 3 abonnementen nog doorlopen en deze risico's niet wil nemen.
Vooral ook jammer dat u eerst het grootste deel van uw vraag weg haalt en nu zelfs alles wilt weghalen. Maar u heeft gelijk, ik werk voor KPN. Als u naar mijn andere reakties kijkt werk ik voor meer bedrijven hoor.

Maar buiten alles, u hebt toch de bevestiging van de opzegging. Dan heeft u toch opgezegd?

Cool1946
Berichten: 20
Lid geworden op: 30 sep 2015 19:15

Re: KPN-abonnementen opzeggen lukt niet

Ongelezen bericht door Cool1946 »

JohnTheBassist schreef:
Fatima Berents schreef:Was het een spelletje dan? Of is er een regeltje waar ik me niet aan houd?
De discussie is voorbij als een TopicStarter een forumlid beschuldigt dat hij wel 'voor die en die organisatie zou werken' enkel en alleen omdat u niet de antwoorden krijgt die u wenst te krijgen. Zo werk ik ook voor KPN, voor TicketSwap, voor Tele2, voor Leen Bakker en voor UwHuisVeilig.
+

Dan speel je alleen 's avonds in een band neem ik aan. :D :D

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: KPN-abonnementen opzeggen lukt niet

Ongelezen bericht door olaf79 »

Fatima Berents schreef:Even een vraag, hoe verwijder ik mijn topic?
Dat doet de moderatie wel voor je. Kunnen ze gelijk je account blokkeren.

Verwijderd

Re: KPN-abonnementen opzeggen lukt niet

Ongelezen bericht door Verwijderd »

Cool1946 schreef:
JohnTheBassist schreef:
Fatima Berents schreef:Was het een spelletje dan? Of is er een regeltje waar ik me niet aan houd?
De discussie is voorbij als een TopicStarter een forumlid beschuldigt dat hij wel 'voor die en die organisatie zou werken' enkel en alleen omdat u niet de antwoorden krijgt die u wenst te krijgen. Zo werk ik ook voor KPN, voor TicketSwap, voor Tele2, voor Leen Bakker en voor UwHuisVeilig.
+

Dan speel je alleen 's avonds in een band neem ik aan. :D :D
Heb ik helemaal geen tijd meer voor joh! ;)

Gesloten