LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kpn "Hi" streken

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
BLW
Berichten: 68
Lid geworden op: 18 apr 2006 19:57

kpn "Hi" streken

Ongelezen bericht door BLW »

De laatste maanden heb ik me er nog wel eens over verbaasd waarom mijn kpn hi prepaid beltegoed zo snel op was. Bij controle ben ik er vervolgens achter gekomen dat deze niet meer ingesteld stond op het door mij destijds bewust gekozen piek en dal tarief.

Na even op internet te hebben rondgekeken bleek alras dat de tarieven per 1 juli 2007 zijn gewijzigd. Voor de oude hi prepaid gebruikers zouden echter nog de oude tarieven gelden.

Dit bleek dus bij mij niet het geval te zijn. Een telefoontje naar nummer 1200 gaf me echter al snel de benodigde duidelijkheid. KPN had het blijkbaar nodig gevonden om mijn tarief automatisch aan te passen. De medewerker zou echter op mijn verzoek het piek en dal tarief weer instellen.

Leren die zakkenvullers het nou werkelijk nooit?????????????? Ondertussen heeft dit geintje me namelijk al weer diverse euro's lichter gemaakt.

Gesloten