LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN...ik ben niet imbeciel !!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
pedro714
Berichten: 198
Lid geworden op: 10 dec 2008 11:47

KPN...ik ben niet imbeciel !!

Ongelezen bericht door pedro714 »

DIT GELOOF JE NIET!!!
Als klant van KPN wordt ik wekelijks gebeld of ik ook mobiel wil afsluiten. In oktober 2020 wordt ik gebeeld met een aanbod t.w. 2+2 GB internet, onbeperkt bellen en sms en daarbij gratis FOX sport voor €. 15,00. Wilde er gebruik van maar kon pas na 8 december omdat mijn abo bij Holl.nieuwe pas 8 maart verloopt. Zou na 8 december worden teruggebeld. Toch iedere week KPN aan de lijn en iedere keer vertel ik hetzelfde. Tot vrijdag 27-11-2020 ca. 17.50. Ene Celine vertelt dat zij het rond kon maken, maar zegt bovenstaande aanbieding niet te kennen. Na 10 minuten in de wacht zegt zij dat haar meerdere er mee instemt en verrassing er gaat nog €. 2,50 af dus €. 12,50.. Nou prima.
Om 17.52 uur krijg ik de bevestiging. Staat alleen op 2 GB internet + onb.bellen+sms. Na gesproken te hebben met (fonetisch) Cherine, Addi, Admen, Frank 1, Frank 2, en uiteindelijk op mandag 30-11- met ene Jasper, ontzettend kwaad geworden helaas. Mijnheer Jasper zei dat ik niet naar zijn verhaal wilde luisteren. Gratis FOX sport was gratis en had niets met het mobiel bellen te maken en werd daarom niet bevestigd. Ook de 2 GB extra had er niets mee te maken. Ik bleef volhouden dat ik bevestigd wilde hebben wat was afgesproken en dat het mobiel bellen aanbod ok was indien 2GB extra en FOX sport gratis. Ik stelde hem de vraag: "je koopt bij mij een keuken en krijgt 5 apparaten gratis. Op de bevestiging staat alleen de keuken en over de 5 apparaten gratis staat niets. Zou jij tekenen?" Hij bleef volhouden dat het een niets met het ander te maken heeft. Kon me niet meer inhouden en werd werkelijk ziedend. De 2 GB en gratis bellen + sms zijn totaal niet interessant voor mij. Ik bel weinig, sms totaal niet en mobiel internet zelden. Voor mij was het aanbod FOX sport gratis de aanleiding om op het aanbod in te gaan. Dan is het toch niet zo vreemd dat ik dat graag bevestigd wil zien?. Als ik in aanmerking neem hoeveel moeite ik moet doen om überhaupt iemand aan de lijn te krijgen bij KPN dat huiver ik al bij het idee om terug te moeten gaan vallen op mondelingen toezeggingen. Alle medewerkers waren zeer correct maar konden niet beslissen of doorverbinden. Alleen die ene Jasper begrijpt er
gooide de hoorn erop. Kijk...dat is nog eens service. Hebt U nog vragen, dan helpen wij U graag staat er op de foutieve incomplete bevestiging. Een crime...en als je dan iemand (Jasper) aan de lijn hebt wordt je te woord gestaan alsof ik een of andere imbeciel ben.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34
Beste antwoord
Gekozen door pedro714

Re: KPN...ik ben niet imbeciel !!

door scontra » 02 dec 2020 14:41

pedro714 schreef:
02 dec 2020 14:37
Zeg niet dat het een aanbod is "uit duizend en en nacht". Vind het echter fatsoenlijk een persoonlijk aanbod niet openbaar te maken. Ik ben tevreden met hoe de kwestie is opgelost. Laat dat voldoende zijn.
En tevreden klant telt voor twee en daar is het KPN om te doen ! :wink:
Duc
Berichten: 109
Lid geworden op: 24 aug 2016 15:01

Re: KPN...ik ben niet imbeciel !!

Ongelezen bericht door Duc »

Oeps, waarom heb je niet online gekeken wat de aanbiedingen waren. Dan heb je het zwart op wit.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: KPN...ik ben niet imbeciel !!

Ongelezen bericht door sylvesterb »

pedro714 schreef:
30 nov 2020 14:10
Alleen die ene Jasper begrijpt er gooide de hoorn erop. Kijk...dat is nog eens service. Hebt U nog vragen, dan helpen wij U graag staat er op de foutieve incomplete bevestiging. Een crime...en als je dan iemand (Jasper) aan de lijn hebt wordt je te woord gestaan alsof ik een of andere imbeciel ben.
Denk dat het meer aan u ligt en het niet willen luisteren dan aan Jasper.

Bij KPN heb je bundels, wanneer je mobiel + internet/televisie afneemt krijg je altijd gratis een televisie pakket erbij (bijvoorbeeld Fox Sport). Dit staat los van uw mobiele abonnement maar gaat om de combinatie die u afsluit.

  • * Dus enkel Mobiel heeft u geen recht
    * Dus enkel Televisie/Internet heeft u geen recht
Maar de combinatie maakt dat u gebruik kunt maken van de actie en deze actie staat gewoon op internet.

https://www.kpn.com/compleet/voordelen/ ... pakket.htm

Logische dat KPN dit niet kan bevestigen wanneer u nu enkel mobiel afsluit, het gaat om de combinatie, maar dat hebben Cherine, Addi, Admen, Frank 1, Frank 2 en Jasper u al proberen uit te leggen, maar u wilt of kunt het maar niet begrijpen. Geen idee of dit u kwalificeert als imbeciel maar zo lastig is het niet.

P.S. Als KPN u wekelijks belt, u krijgt na elk gesprek de mogelijkheid om je af te melden voor de telefoontjes.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: KPN...ik ben niet imbeciel !!

Ongelezen bericht door Brahms »

Hier ook KPN, waarom wordt ik nooit gebeld, elke week nog wel ! Wat een aandacht allemaal......

Methusalah
Berichten: 1164
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: KPN...ik ben niet imbeciel !!

Ongelezen bericht door Methusalah »

Ik gok dat in het aanbod van oktober ook TV is meegenomen. Maar uiteindelijk wil je alleen mobiel en daar zit geen Fox Sports bij (tenminste, ik zie het niet terug komen in je omschrijving van de aanbieding).

https://www.kpn.com/televisie/pakketten ... orts-1.htm

pedro714
Berichten: 198
Lid geworden op: 10 dec 2008 11:47

Re: KPN...ik ben niet imbeciel !!

Ongelezen bericht door pedro714 »

Dank Heer M. Dankzij U een keurige oplossing. Werken ook nog mensen bij KPN. :D

Methusalah
Berichten: 1164
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: KPN...ik ben niet imbeciel !!

Ongelezen bericht door Methusalah »

pedro714 schreef:
30 nov 2020 16:54
Dank Heer M. Dankzij U een keurige oplossing. Werken ook nog mensen bij KPN. :D

Misschien kan je ook even vermelden wat de oplossing er is zodat dit topic geen zinloze ruimte inneemt.

pedro714
Berichten: 198
Lid geworden op: 10 dec 2008 11:47

Re: KPN...ik ben niet imbeciel !!

Ongelezen bericht door pedro714 »

Mensen reageer niet als je niet kunt lezen. KPN heeft een medewerker die ook van mening was dat hier inderdaad goed fout gelopen was. Deze medewerker heeft mij een aanbod gedaan. Ik wil het aanbod niet openbaar maken omdat ik niet weet of dit ook daadwerkelijk een PERSOONLIJK aanbod is n.a.v. de onterechte foute behandeling van een aantal andere KPN medewerkers.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: KPN...ik ben niet imbeciel !!

Ongelezen bericht door scontra »

pedro714 schreef:
02 dec 2020 14:23
Mensen reageer niet als je niet kunt lezen. KPN heeft een medewerker die ook van mening was dat hier inderdaad goed fout gelopen was. Deze medewerker heeft mij een aanbod gedaan. Ik wil het aanbod niet openbaar maken omdat ik niet weet of dit ook daadwerkelijk een PERSOONLIJK aanbod is n.a.v. de onterechte foute behandeling van een aantal andere KPN medewerkers.
Een 'persoonlijk aanbod' is een aanbod uit 'duizend en één nacht' en wordt aan iedere klant aangeboden om de klant tevreden te kunnen stellen.
Het lijkt heel wat, maar net als in 'duizend en één nacht' is het een sprookje waar de klant echter maar al te graag in geloofd !

Om 14.10 h. hier een rot eitje droppen en om 16.31h is de rotzooi al weer opgeruimd, ook dat lijkt een sprookjes story ! :(
Laatst gewijzigd door scontra op 02 dec 2020 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.

pedro714
Berichten: 198
Lid geworden op: 10 dec 2008 11:47

Re: KPN...ik ben niet imbeciel !!

Ongelezen bericht door pedro714 »

Zeg niet dat het een aanbod is "uit duizend en en nacht". Vind het echter fatsoenlijk een persoonlijk aanbod niet openbaar te maken. Ik ben tevreden met hoe de kwestie is opgelost. Laat dat voldoende zijn. Spreek niet over een exceptioneel aanbod maar wel persoonlijk. Ik ben dik tevreden ermee.
Laatst gewijzigd door pedro714 op 02 dec 2020 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.

pedro714
Berichten: 198
Lid geworden op: 10 dec 2008 11:47

Re: KPN...ik ben niet imbeciel !!

Ongelezen bericht door pedro714 »

A.u.b. niet meer reageren.
Laatst gewijzigd door pedro714 op 02 dec 2020 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: KPN...ik ben niet imbeciel !!

Ongelezen bericht door scontra »

pedro714 schreef:
02 dec 2020 14:37
Zeg niet dat het een aanbod is "uit duizend en en nacht". Vind het echter fatsoenlijk een persoonlijk aanbod niet openbaar te maken. Ik ben tevreden met hoe de kwestie is opgelost. Laat dat voldoende zijn.
En tevreden klant telt voor twee en daar is het KPN om te doen ! :wink:

Methusalah
Berichten: 1164
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: KPN...ik ben niet imbeciel !!

Ongelezen bericht door Methusalah »

pedro714 schreef:
02 dec 2020 14:23
Mensen reageer niet als je niet kunt lezen. KPN heeft een medewerker die ook van mening was dat hier inderdaad goed fout gelopen was. Deze medewerker heeft mij een aanbod gedaan. Ik wil het aanbod niet openbaar maken omdat ik niet weet of dit ook daadwerkelijk een PERSOONLIJK aanbod is n.a.v. de onterechte foute behandeling van een aantal andere KPN medewerkers.


Als je zo tekeer gaat moet misschien nooit meer een vraag stellen hier. Hoepel toch op man.

Gesloten