LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN internetplusbellen slechter kan het niet!!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
golmah
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jan 2010 22:55

KPN internetplusbellen slechter kan het niet!!!

Ongelezen bericht door golmah »

Slechter dan KPN kan het niet,noit doen!!!!!

Dirkie
Berichten: 2931
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: KPN internetplusbellen slechter kan het niet!!!

Ongelezen bericht door Dirkie »

Slechter dan KPN kan het niet,noit doen!!!!!
Ik mis hier toch echt een uitleg waarom de KPN danwel zo slecht zou zijn. Zonder die uitleg wordt niemand hier iets wijzer van. Maar ik hoop toch , dat het geholpen heeft om je eventuele frustratie van je af te schrijven.

adkoster
Berichten: 32
Lid geworden op: 05 dec 2006 15:33

Re: KPN internetplusbellen slechter kan het niet!!!

Ongelezen bericht door adkoster »

Nee, ik kan het ook even niet volgen.
Ik heb IPB vanaf het begin en er is een periode van 3 maanden geweest (eind 2007 volgens mij) waarin het gewoon slechts was, maar sindsdien werkt het perfect. Met af en toe wel eens een probleempje, zoals bij elke vorm van communicatie. Een familielid had telefonie van Ziggo, maar daar waren de problemen heel wat groter en langduriger. Ze werden namelijk helemaal niet opgelost.

lantaarnpaal
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jan 2010 09:10

Re: KPN internetplusbellen slechter kan het niet!!!

Ongelezen bericht door lantaarnpaal »

@ Golmah:
ik mis inderdaad een stukje onderbouwing. Wat is er slecht? Geen internet? Slechte service technisch personeel? Hoge rekeningen?

Ik ben zelf net van internetplusbellen overgestapt naar tele2, maar ik wil niets liever dan terug. Mijn rekeningen waren toen tenminste voorspelbaar. 6mBps was niet echt snel, maar de 20mBps van tele2 haalt de 8 niet eens. Technisch personeel van tele2 maakt een zooitje van je telefoonlijnen en toen is kpn het (buiten ons contract) gratis komen herstellen. Het personeel is geduldig en beleeft (in ieder geval in regio 071).
Dus, kan je ons wat meer over je klacht vertellen?

Gesloten