LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN schakelt voicemail uit.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
indrapinda
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 jan 2004 11:58

KPN schakelt voicemail uit.

Ongelezen bericht door indrapinda »

Tot een paar weken geleden werkte mijn voicemail en nummermelder via KPN normaal.

Als ik nu 0842333 bel krijg ik te horen dat er geen nieuwe berichten zijn.

Via mensen die mij hebben proberen te bereiken bleek dat zij geen voicemail meer krijgen,na 6 keer overgaan van de telefoon.

Via het menu van KPN voicemail heb ik gekeken waar dat aan ligt.
Kon niets ontdekken en het hun servicedesk gebeld.

Ik kan geen voicemail meer gebruiken,omdat ik bel via Tele 2.

Maar ik krijg toch iedere 2 maanden een rekening van KPN?

Los daarvan bel ik al veel langer via Tele 2.

Nergens kunnen vinden dat je dan geen recht hebt op voicemail service.


Zijn er nog meer mensen die deze ervaring hebben?

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: KPN schakelt voicemail uit.

Ongelezen bericht door Big-V »

Voicemail is een service van KPN. Als ik het goed heb is deze service is niet meer beschikbaar als u via Tele-2 belt.
U zegt dat u nog steeds een rekening ontvangt van KPN. Dit zal ook zo blijven. Ook als u via Tele-2 belt, ontvangt u nog een rekening van KPN. De abonnementskosten voor uw vaste lijn blijft u namelijk aan dit bedrijf betalen.

RSt
Berichten: 66
Lid geworden op: 29 aug 2005 19:33

Re: KPN schakelt voicemail uit.

Ongelezen bericht door RSt »

dat heb je helemaal goed big-v!! aangezien voicemail een dienst is van kpn en op de lijn van kpn zit kun je deze niet meer gebruiken want je hebt er zelf voor gekozen om te gaan bellen via een "andere lijn" dan die van kpn!! dus geen voicemail meer!!! HELAAS...

vuurvos
Berichten: 62
Lid geworden op: 07 jan 2005 23:11

Re: KPN schakelt voicemail uit.

Ongelezen bericht door vuurvos »

Het inschakelen gaat als volgt:

1) Hoorn opnemen (je moet dus een kiestoon horen)

2) toets dan in: *61*0842333# (nadat je dit hebt ingetoets hoor je weer de kiestoon)

3) neerleggen

Als het goed is werkt je voicemail weer. Waarschijnlijk bent u verhuist, of een doorschakeling ongedaan gemaakt.

Indien dit nog niet werkt, kun je bellen met de storingsdienst van KPN
0800-0407

Dat hele tele2 verhaal is grote onzin, want ondanks dat je via hun belt, werkt je voicemail gewoon. Daar betaal je tenslotte voor.

Gesloten