LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN strooit zand in je ogen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Mischa0320
Berichten: 147
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:47

Re: KPN strooit zand in je ogen

Ongelezen bericht door Mischa0320 »

Feit is dat KPN de duurste en slechtste is. Duurste is ze altijd geweest, slechtste is ze geworden. Ik lees wekelijks over de storingen van InternetPlusBellen. Joepie! Niet kunnen belle, da's pas geodkoop!

Ik ben zoooooo blij dat ik met die rotclub "kpn" nix meer te maken heb! Slim bellen is alleen maar voor de domste der dommen en daar stikt het van op dit topic!

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: KPN strooit zand in je ogen

Ongelezen bericht door AnnePanne »

ja mischa ga jij maar lekker met tele 2 bellen... daar word je beter van!!!!

Dutch_com_freak
Berichten: 414
Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35

Re: KPN strooit zand in je ogen

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

dingen die met internet aansluitingen te maken hebben zijn ook altijd voor een jaar, das standaard... JA..OOK bij @home.. want na die 2 maanden wordt het stilzwijgend een jaar contract.. dus NIX 2 maanden gratis uit proberen... anderhalf (of nog beter NIET) en dan snel inpakken en terug sturen ;-)... OHnee.. anders moet je het installatie pakket betalen a 99 euro..... he? ja maar.. ik wil geen @home?.. gratis uit poberen? ik wil niet.. weg met die zooi... ik dacht toch echt 2 maanden GRATIS uit proberen?

zo gaat dat nu eenmaal.... :roll: wil niet zeggen dat dat allemaal maar ok is, maar het gebeurt wel. :roll:

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: KPN strooit zand in je ogen

Ongelezen bericht door agro »

Ik ben zoooooo blij dat ik met die rotclub "kpn" nix meer te maken heb! Slim bellen is alleen maar voor de domste der dommen en daar stikt het van op dit topic!
Is dat zo mischa? En behoor(de) je ook tot die categorie? :oops:
Tot 31 maart jl. heb je upc opgehemeld, dat zou de beste zijn, vanwaar dan de overstap naar het door jou zo in het daarvoor verguisde kpn, welke nu weer de slechtste en duurste zou zijn die er maar bestaat,terwijl je op 31 maart weer beweerd dat het allemaal perfect werkt.
Trouwens hoe ben je er vanaf gekomen? is niet geheel duidelijk, eind vorig jaar is kpn begonnen met internetplusbellen, bij aanmelding hiervan heb je volgens mij een jaarcontract, klopt het eigenlijk allemaal wel wat je poogt te beweren.

op 31 maart plaatste je het volgende:
Ik heb een 2-lijnige Siemens Gigaset uit Amerika, met digitaal antwoordapparaat en 2 handsets. Met dit toestel, google maar voor foto's van de Gigaset 8825 of 8800 handset, werkt perfect, je kunt er zelfs conference calls mee maken, alleen geen nummerweergave. Maar daar kan je weer een converter voor kopen. Siemens in Europa heeft nooit een 2-lijnig analoog toestel gemaakt. Stuur me maar een mailtje ([email protected]) als je geinteresseerd bent of wie dan ook. ISND apparatuur zal met internetplusbellen niet gaan werken!
zie onderstande en andere postings van mischa:

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... highlight=

landruid
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 aug 2006 22:17

Re: KPN strooit zand in je ogen

Ongelezen bericht door landruid »

Er werd een stuk terug gemeimerd of slimbellen.nl wel of niet van kpn is.

http://whois-www.sidn.nl/ace.php/c,727, ... 0&zoek.y=9

de link moet denk ik genoeg zeggen, Toch ?

Registrant:
Koninklijke KPN N.V
Maanplein 55
2516 CK 'S-GRAVENHAGE
Netherlands

Kangoeroe
Berichten: 176
Lid geworden op: 27 jul 2006 15:59

Re: KPN strooit zand in je ogen

Ongelezen bericht door Kangoeroe »

Dan heb je niet goed gelezen. Niemand ontkent dat er een kpn-logo staat op die site. Het ging over vaag gedoe over een product dat Slim heet, vervolgens van kpn is, en geleverd wordt door planet.

leusi049
Berichten: 33
Lid geworden op: 18 jul 2003 15:35

Re: KPN strooit zand in je ogen

Ongelezen bericht door leusi049 »

Deze nwe dienst (=Internet+Bellen)van de KPN plaatst veel mensen voor verrassingen. De dienst heeft veel storingen. ISDN klanten die naar 1 telefoonlijn willen krijgen advies om over te stappen naar Internet+ Bellen.
Als u nu tevreden bent over uw huidige aansluiting van kpn (telefoon en adsl neem dag GËËN Internet+Bellen !!!
Ook al is mss uw huidige aansluiting wat duurder etc. Onderzoek eerst heel goed of omschakeling verstandig is !! :shock:

joshandel
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 aug 2006 23:29

Re: KPN strooit zand in je ogen

Ongelezen bericht door joshandel »

Heeft u problemen met KPN, over aansluitingen, slechte verbindingen of het gedrag van de call center medewerkers.

Meld dit dan op het centrale KPN klachten meldpunt www.kpnsluitjenietaan.nl

of mail naar [email protected]

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: KPN strooit zand in je ogen

Ongelezen bericht door agro »

Als je problemen met internetplusbellen van kpn hebt en die niet naar tevredenheid opgelost worden kan je beter naar onderstaand adres schrijven:

[email protected]

joshandel
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 aug 2006 23:29

Re: KPN strooit zand in je ogen

Ongelezen bericht door joshandel »

Dank voor je antwoord maar dat heb ik gedaan en ondanks dat KPN de verhuizing 1 maand voor de verhuizing zwart op wit heeft bevestigd, werkt het 1 maand na de verhuizing nog niet.

KPN zet allemaal acties uit maar er zijn bijna geen die acties uitvoeren.

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: KPN strooit zand in je ogen

Ongelezen bericht door AnnePanne »

joshandel.

lekker professioneel opgezette site!!! :roll:
gaat je vast helpen whahahahah

hagem010
Berichten: 15
Lid geworden op: 29 aug 2006 10:23

Re: KPN strooit zand in je ogen

Ongelezen bericht door hagem010 »

Ik heb gemerkt dat er een hoop mensen zijn die niet lezen of kunnen lezen.
Echt alles wat ik zie is ergenis wat men zelf veroorzaakt.
DOOR NIET TE LEZEN!!!!!!!!!!!!! :twisted:
Ga zo door :shock:
Daar ben je dan zeker nederlander voor te stom om na te denken.

hagem010
Berichten: 15
Lid geworden op: 29 aug 2006 10:23

Re: KPN strooit zand in je ogen

Ongelezen bericht door hagem010 »

De maatschappij is niet eerlijk tegenover consumenten.
LET OP WAT IK ZEG GRATIS BESTAAT NIET EN TRAP DAAR NOU NIET MEER IN!!!!!!!! :?
Wat tegenwoordig nieuw is is IETS KADO KRIJGEN!!!!!!! :?
Ze maken je gewoon gek denk nou niet dat het Sinterklaasen zijn, die bedrijfen zitten er allemaal om geld te verdienen en niets weg te geven!!!!!!!! :D

hagem010
Berichten: 15
Lid geworden op: 29 aug 2006 10:23

Re: KPN strooit zand in je ogen

Ongelezen bericht door hagem010 »

Goedkoop kan wel eens duurkoop zijn kijk maar eens naar Versatel wanadoo dat zijn echt dummie

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: KPN strooit zand in je ogen

Ongelezen bericht door agro »

Ik heb gemerkt dat er een hoop mensen zijn die niet lezen of kunnen lezen.
denk nou niet dat het Sinterklaasen zijn, die bedrijfen zitten er allemaal
Ja valt ook niet altijd mee, om alles te "begreipen"

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: KPN strooit zand in je ogen

Ongelezen bericht door Big-V »

De kosten van een pakket zijn wel degelijk lager dan die van twee afzonderlijke abonnementen.
En als zelfs uit het internetadres van Slim (www.kpnslim.nl) blijkt dat het een product van KPN is, dan weet ik niet meer wat ze er verder aan kunnen doen.

Kangoeroe
Berichten: 176
Lid geworden op: 27 jul 2006 15:59

Re: KPN strooit zand in je ogen

Ongelezen bericht door Kangoeroe »

Het wordt almaar interessanter.

Het ging eerst over www.slimbellen.nl. maar ik zie dat www.kpnslim.nl inderdaad ook bestaat (zelfde site trouwens).

Anyway, dit topic ging feitelijk over: voip geen voip noemen, een abonnement geen abonnement noemen, IPB Slim noemen, zaken doen met kpn en eindigen als klant van planet, kortom, het ging over vaag gedoe op een chaotische telefoniemarkt waar nix meer is wat het lijkt.

En nu blijkt er dus *nog* een Slimme website te zijn.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: KPN strooit zand in je ogen

Ongelezen bericht door karr-2 »

Planet is toch eigendom van KPN of heb ik dat nu verkeerd begrepen?

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: KPN strooit zand in je ogen

Ongelezen bericht door AnnePanne »

dat heb je heel goed karr-2 :lol:

Kangoeroe
Berichten: 176
Lid geworden op: 27 jul 2006 15:59

Re: KPN strooit zand in je ogen

Ongelezen bericht door Kangoeroe »

Ja heel Slim, karr, planet is van kpn inderdaad.

Wordt dat hele Slimme gedoe daardoor logisch ineens? Zo ja, dan graag uitleg. Jij schijnt die logica namelijk te snappen.

Overigens staat die site van jos er nog steeds, compleet met gejat logo en lelijke opmaak. KPN heeft er weinig last van kennelijk: je kan bij de sidn zo naam en adres van jos opzoeken...

Gesloten