LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN verbetert Personal Sim abonnementen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Crashtest
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 mar 2011 21:14

KPN verbetert Personal Sim abonnementen

Ongelezen bericht door Crashtest »

KPN introduceert vanaf volgende week nieuwe Personal Sim abonnementen. Geen onbeperkt internet meer (helaas) maar wel afrekenen per seconde.


Er lijkt dus verbetering in het gedrag van KPN te komen: vaarwel afrekenen per minuut.

Dit nieuws heeft mij de deur naar KPN (als mobiele provider) op een kier gezet.
Zijn er mensen die van plan zijn om deze nieuwe Personal Sim abonnementen af te sluiten? En ook niet onbelangrijk, wat kunnen jullie mij vertellen over de kwalitatieve eigenschappen van KPN als provider? Ik heb namelijk KPN nooit gehad.

Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.

Alvast bedankt

(PS het bericht valt ook op Tweakers e.d. te lezen als u wilt)

atesli
Berichten: 370
Lid geworden op: 20 jan 2010 23:36

Re: KPN verbetert Personal Sim abonnementen

Ongelezen bericht door atesli »

Sommige providers zijn met hun prepaid prijsplannen altjd per seconde gebleven.(o.a. T-Mobile)
Dus zo bijzonder is het rekenen per seconde niet, juist de KPN moest zo nodig naar per minuut.

Dat grapje van ze zal ik niet snel vergeten.
Qua netwerk is KPN denk ik wel de beste provider.

Crashtest
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 mar 2011 21:14

Re: KPN verbetert Personal Sim abonnementen

Ongelezen bericht door Crashtest »

atesli schreef:Sommige providers zijn met hun prepaid prijsplannen altjd per seconde gebleven.(o.a. T-Mobile)
Dus zo bijzonder is het rekenen per seconde niet, juist de KPN moest zo nodig naar per minuut.

Dat grapje van ze zal ik niet snel vergeten.
Qua netwerk is KPN denk ik wel de beste provider.
Ook met 3G dekking zijn ze de beste?

atesli
Berichten: 370
Lid geworden op: 20 jan 2010 23:36

Re: KPN verbetert Personal Sim abonnementen

Ongelezen bericht door atesli »

Ik heb zelf T-Mobile en weinig problemen met netwerk , in verleden weleens gehad maar nu gaat prima.

Qua KPN met ik alleen ervaring 2G, heb wel 3G (bijna altijd) maar nooit online geweest via 3G (internet)
Maar KPN is qua kwaliteit van het netwerk wel de topper, is wat duurder maar kwalitatief prima

Yme
Berichten: 304
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:21

Re: KPN verbetert Personal Sim abonnementen

Ongelezen bericht door Yme »

Crashtest schreef: Er lijkt dus verbetering in het gedrag van KPN te komen: vaarwel afrekenen per minuut.
En... de prijs voor bellen buiten de bundel is verhoogd van 30 naar 35 cent p/m. Het moet ergens vandaan komen... Dus als je voor dit abonnement kiest, niet buiten de bundel bellen!

IJburger
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 feb 2011 11:57

Re: KPN verbetert Personal Sim abonnementen

Ongelezen bericht door IJburger »

Yme schreef:
Crashtest schreef: Er lijkt dus verbetering in het gedrag van KPN te komen: vaarwel afrekenen per minuut.
En... de prijs voor bellen buiten de bundel is verhoogd van 30 naar 35 cent p/m. Het moet ergens vandaan komen... Dus als je voor dit abonnement kiest, niet buiten de bundel bellen!

Ik denk dat het buiten de bundel bellen wel mee zal vallen bij dit abonnement, aangezien er afgerekend wordt per seconde (ervan uitgaande dat je ook het meest geschikte abonnement voor jouw belgedrag neemt).

HTCHenk007
Berichten: 277
Lid geworden op: 20 jul 2010 14:15

Re: KPN verbetert Personal Sim abonnementen

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Binnenkort zijn deze nieuwe abonnementen van KPN te vergelijken op http://www.belkostenwijzer.nl

Het enige wat KPN hier mee bereikt is een goed gevoel creeeren bij de consument aangezien per seconde afrekenen een hot item is.

Gesloten