LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Let op Telfort klantenservice 1 cent zeggen ze

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
pele
Berichten: 52
Lid geworden op: 04 sep 2007 16:53

Let op Telfort klantenservice 1 cent zeggen ze

Ongelezen bericht door pele »

Begin oktober had ik geen internet en kon dus ook niet bellen. Dus de klantenservice gebeld a 1 cent per minuut (dat zei het bandje en heb ik ook hier op t forum gelezen van Telfort Webcare) . Na 15 min was ik niets wijzer ze konden op dat moment niets voor me doen. Toen was ik het echt zat. Waar ik al over twijfelde maar gelijk doorgezet. Dus weer gebeld a 1 cent per minuut en alles opgezegd, internet en bellen. Dat laatste heb ik er specifiek bijgezegd want ik ken verhalen van andere mensen. Er werd mij verzekerd dat allebei stopgezet zouden worden. Ik kreeg een bevestiging, dus tot zover gaat het goed. Nu kreeg ik een factuurmelding en inderdaad internet per 5 nov opgezegd maar vast bellen dus niet. Mail gestuurd, maar na 1 week nog geen antwoord. Dus vandaag maar weer eens gebeld en ze gingen het rechtzetten en het geld krijg ik een keer gestort. Toen gevraagd om me door te verbinden naar Telfort mobiel omdat die factuur ook niet klopt. Dus uitgelegd jullie 0900 nummer kost 1 cent per minuut maar op mijn factuur staat nog steeds 30 cent per minuut. Als je 2 keer 15 minuten belt tikt dit toch wel aan. Ik werd een tijdje in de wacht gezet en toen kwm het verlossende antwoord, het wordt de volgende keer verrekent. Dus let op mensen, want ze bedonderen je.

tampie74
Berichten: 168
Lid geworden op: 23 jan 2009 13:14

Re: Let op Telfort klantenservice 1 cent zeggen ze

Ongelezen bericht door tampie74 »

Telfort zegt wel 1 cent per minuut.

Maar als u met een mobiel belt komen er altijd mobiele kosten bij. Dat is altijd zo geweest. Kijk maar eens op de website van uw provider. Dus de mobiele factuur klopt wel degelijk.

pele
Berichten: 52
Lid geworden op: 04 sep 2007 16:53

Re: Let op Telfort klantenservice 1 cent zeggen ze

Ongelezen bericht door pele »

Nou kijk maar eens, dit staat op mijn factuur:

03.10.2009 13:40 Gesprek naar servicenummer 09009596 01:03 €0.26
03.10.2009 13:40 Gesprek naar servicenummer, mobiel deel 09009596 01:03 €0.27
03.10.2009 13:42 Gesprek naar servicenummer 09009596 09:38 €2.43
03.10.2009 13:42 Gesprek naar servicenummer, mobiel deel 09009596 09:38 €2.07

Conclusie ze rekenen 30 cent per minuut en dan nog de kosten van het gebruik van uw mobiel.

tampie74
Berichten: 168
Lid geworden op: 23 jan 2009 13:14

Re: Let op Telfort klantenservice 1 cent zeggen ze

Ongelezen bericht door tampie74 »

Precies u zegt het zelf. en dat is altijd zo geweest.

pele
Berichten: 52
Lid geworden op: 04 sep 2007 16:53

Re: Let op Telfort klantenservice 1 cent zeggen ze

Ongelezen bericht door pele »

Wat nou, precies zoals u het zegt, als het bandje zegt 1 cent per minuut plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon, waarom rekenen ze dan 30 cent per minuut plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon. Wat ik dus alleen maar wil zeggen is dat je buiten de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon 29 cent per minuut teveel betaald. Je ziet het toch gesprekskosten en daaonder de kosten van uw mobiele telefoon

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Let op Telfort klantenservice 1 cent zeggen ze

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@ All

Een aantal oplettende bloglezers hebben ons erop gewezen dat de tariefsverlaging niet goed is doorgevoerd. Dit heeft betrekking op een klein deel van onze prepaid- en postpaidklanten. Hierop hebben wij direct actie ondernomen. Inmiddels staat het tarief wel goed in onze administratie.

De te veel in rekening gebrachte bedragen geven we zo snel mogelijk terug aan de betreffende klanten. Dit gebeurt automatisch.

Voor meer informatie zie: http://blogs.telfort.nl/bloglezers-bedankt

Gesloten