LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LG G4 problemen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ursa major
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 feb 2013 13:23

LG G4 problemen

Ongelezen bericht door ursa major »

Na een jaar in het bezit te zijn van een LG G4 is mijn conclusie dat het een waardeloos toestel is en de provider T-Mobile nog waardelozer.
Eind mei mijn ging mijn LG G4 stuk: het bekende reboot probleem waar LG al bijna een jaar van op de hoogte is en dit sinds kort heeft erkent. Nu 3 maanden verder en 3 reparaties is dit toestel alweer nu voor de 4x stuk.
T-Mobile laat mij in de kou staan. En ik nu genoodzaakt ben om juridische stappen te ondernemen. En ook na juridische stappen trek ik als klant aan het kortste eind.
Ook heb ik contact gezocht met LG zelf op verzoek van een medewerker van T-Mobile. Hiermee zou ik verder komen omdat dit toestel enorme fabrieksfouten heeft. Ook na reparatie.
bij mij was het zo dat binnen een week na elke reparatie het toestel weer stuk ging en ik deze weer ter reparatie moest aanbieden bij de shop In Heerenveen. 3 Maal nu en nu binnen een week alweer kapot.
Zowel T-mobile als LG geven geen thuis.

Gesloten