LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mediamarkt power service valt tegen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
MennoBoer
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 sep 2020 11:50

Mediamarkt power service valt tegen

Ongelezen bericht door MennoBoer »

Hallo Radar,

Ik heb 18 juli 2020 mijn samsung galaxy s10+ ter reperatie bij mediamarkt rotterdam centrum afgegeven.
Hun vertelde mij aan de balie dat het gemiddeld 3 weken zal duren voor de telefoon klaar is. Ik zou dan een
mail krijgen dat ik mijn telefoon op kan halen.

Nu is het het geval dat ik ten eerste eind augustus rond de 20e nog niets gehoord had.
Ik besloot de mediamarkt klantenservice te bellen.
Ik vertelde mijn verhaal dat de telefoon vanaf 18 juli daar al ligt, dat volgens de reperatieverloop nog steeds de telefoon bij hun ligt en niet opgestuurd is naar de reperateur.
De site geeft aan mevrouw, zei ik. Dat mocht het langer dan 1 werkdag duren dat de telefoon blijft liggen, er aanvullende informatie nodig is en dat de consument dat meteen te horen krijgt.
Natuurlijk raadt u het al, het is niet gebeurd, wat kan ik doen?
Een vriendelijke mevrouw aan de lijn die vertelde dat het vreemd is dat het zo lang duurde voordat de telefoon en dat ze hun een mail zou sturen en mij zouden contacteren.

Ik heb toen tot 2 september vandaag afgewacht, nog niets vernomen en op de site is niets veranderd van het reperatieverloop.
Ik dus opnieuw bellen, een gesprek gehad tot ik in de wacht werd gezet en meteen werd opgehangen.
Toen belde ik de 2e x, ineens een voicemail, dat heb ik nog nooit meegemaakt bij een klantenservice.
Toen de 3e x gebeld en kreeg ij een slecht verstaanbare buitenlandse mevrouw aan de lijn waarbij ik wel 5x moest vragen of ze kon herhalen wat ze zei.
Ze vertelde hetzelfde verhaal als de eerste mevrouw van 20 augustus.
Ik heb aan haar gevraagd of ze erbij vermelden kan dat ik een vergoeding/gratis reperatie eis i.v.m verstreken wettelijke termijn en vanwege zeer slechte communicatie vanuit hun kant.
Ik betaal natuurlijk tenslotte mijn abonnement met onbeperkt data bel/sms en de telefoon zelf wel gewoon door terwijl ik geen gebruik hiervan kan maken omdat hun niet opschieten.
De vrouw gaf aan dat ik dit niet met haar maar met de mediamarkt zelf moet bespreken, van der zotte natuurlijk omdat zij van de klantenservice zelf is.

Kan ik hier iets mee doen? kan ik een pro deo advocaat hiervoor inschakelen en zijn er meer mensen die deze klachten hebben?
Of zouden wij iets gezamenlijk hiermee kunnen?

ik hoor uw reacties graag.

m.v.g,

menno boer

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Mediamarkt power service valt tegen

Ongelezen bericht door Jablan »

Tja, Mediamarkt. Zelf zou ik niet bellen, maar in het filiaal langsgaan en de telefoon terugvragen en ergens anders laten repareren. Hoe je dit juridisch zou moeten aankleden, weten anderen hier vast en zeker beter dan ik ;-)

Arizonakid
Berichten: 1123
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Mediamarkt power service valt tegen

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Gemiddeld drie weken.....dus dat kan binnen een dag gerepareerd zijn, of zes weken duren.
Onacceptabel wat mij aangaat, maar er is echt geen pro deo afvocaat die dit oppakt hoor, haal gewoon die telefoon op, en laat elders de reparatie uitvoeren, geneog shops in Rotterdam die je graag ter wille zijn.

Gesloten