LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Met Tele2 niet naar alle telefoonnummers kunnen bellen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Met Tele2 niet naar alle telefoonnummers kunnen bellen

Ongelezen bericht door MLF »

Ik kwam er zaterdag achter dan ik met mijn Tele2 abonnement (geen internet en vaste telefoon maar alleen een mobiel abonnement) niet naar alle nummers kan bellen. Dus gewone nummers bv Ziggo en de belastingdienst.
Nu blijk ik niet de enige te zijn.

Zij er nog meer mensen die dit hebben meegemaakt?

Ik heb dit nog niet bij Tele2 neergelegd, dat doe ik zsm nog, ik verzamel liever wat meer mensen met het zelfde probleem voor ik naar Tele2 toe stap.
Meer staan sterker dan 1.

blutch
Berichten: 14
Lid geworden op: 22 okt 2008 10:51

Re: Met Tele2 niet naar alle telefoonnummers kunnen bellen

Ongelezen bericht door blutch »

Ik ben zelf al enige jaren lid van tele2 met mijn mobiel.
via mij zijn ook mijn partner en moeder aangemeld.
Ik ondervind dit probleem zelf niet. Ziggo als voorbeeld kan ik gewoon bellen. Ik begon met een prepaid abb toen had ik hier wel last van.
toen ik een vaste baan kreeg en overstapte op een volwaardig abbo was dit geen probleem meer. Ook als ik de klanten service bel, sta ik zelden in de wacht en als dat zo is is het nooit lang. Ik heb nu enkele keren het zij voor mijzelf info gevraagd of dingen geregeld voor mijn partner of mijn moeder. Alles waar ik voor belde is zonder problemen en zonder gezeur of ander sinds geregeld.
Dus wat dat betreft van mijn kant uit duimen omhoog voor deze organisatie.

Gesloten