LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Misleidende 'vaste' tarieven Vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
honda98
Berichten: 93
Lid geworden op: 07 mei 2005 08:33

Re: Misleidende 'vaste' tarieven Vodafone

Ongelezen bericht door honda98 »

NeoDutchio schreef:
21 okt 2019 15:08
honda98 schreef:
21 okt 2019 14:57
NeoDutchio schreef:
21 okt 2019 14:39


En Raider is Twix geworden. Maar wat heeft dat met het onderwerp te maken?
hier geef ik maar geen ant woord op. en normaal reageren ! dit is een forum en als je iets niet begrijpt reageer dan niet :lol:
Het gaat over de tarieven van Vodafone en u komt aanzetten dat Telfort in KPN is opgegaan. En als ik dat niet begrijp wat deze opmerking in dit topic doet mag ik dat niet vragen?
je zoekt het maar lekker uit en laat me uitschrijven voor dit onder werp.
dus reageren heeft geen zin meer ik ben weg discuseren jullie maar verder de groeten :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

honda98
Berichten: 93
Lid geworden op: 07 mei 2005 08:33

Re: Misleidende 'vaste' tarieven Vodafone

Ongelezen bericht door honda98 »

ik ben uit geschreven op dit onder werp EINDE

Boesta
Berichten: 255
Lid geworden op: 28 mar 2016 15:50

Re: Misleidende 'vaste' tarieven Vodafone

Ongelezen bericht door Boesta »

Ik zou wel even goed nakijken of het wel echt een inflatiecorrectie is.

Vorig jaar werden onze abonnementen ineens per stuk €0,06 per maand duurder. Ik vond dat vreemd. Heb om opheldering gevraagd. Na onderzoek heeft Vodafone geen enkel idee waarom wij deze verhoging ineens kregen. Zij konden dit ook niet ongedaan maken.

Vodafone heeft toen voor de komende 2 jaar het bedrag wat wij te veel moeten gaan betalen (2 abonnementen a €0,06 per maand) vooruit op mijn bankrekening gestort met excuses voor deze gang van zaken.

Vreemd, maar wel goed opgelost door Vodafone.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Misleidende 'vaste' tarieven Vodafone

Ongelezen bericht door renewouters »

Grappig dat mensen in dit geval opeens wel de hele kleine lettertjes kunnen lezen :-)

Gesloten