Misleiding Telfort/Dubbel abonnement door Telfort ?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
marionjansen
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 mar 2008 07:03

Misleiding Telfort/Dubbel abonnement door Telfort ?

Ongelezen bericht door marionjansen » 28 aug 2019 13:05

Mijn man belde op naar Telfort ivm een factuur, de medewerkster vertelde toen aan mijn man dat ik zijn vrouw dus een nieuw 06 abonnement kon afsluiten en een nieuwe telefoon mocht uitzoeken, nou dat was leuk ( dachten wij) en ze zou ons gelijk naar KPN overzetten omdat het toch een werd. Zogezegd zo gedaan en ook nog met nr behoud. Nou wij een telefoon uitgezocht en we waren happy. Die is netjes de volgende dag al bij ons bezorgt. Toen begon het, wij kregen een brief van Kpn dat het niet mogelijk was met nr behoud??? Wij Telfort weer gebeld en de medewerker toen zei nee hoor gooi maar weg is een foutje?? Zo gezegd zo gedaan. En nu komt het we hebben dus een dubbel abonnement afgesloten door de fout van de medewerkster die ons geholpen had, wat blijkt dat kon helemaal allemaal niet!!! Dus mijn man is gaan bellen en mailen naar Kpn en telfort, helaas totaal geen medewerking of begrip dat de medewerkster van Telfort ons verkeerd had voorgelicht en niet het juiste had gedaan. Nu moet ik of voor 2 abonnementen betalen of deze telefoon kopen? Nou dat kan ik niet hebben we al gezegd, helaas we krijgen echt geen medewerking van niemand. Bedankt Telfort je hebt ons in grote moeilijkheden gebracht en wat nu? Tips zeer welkom. (Oude telefoon is naar dochter toen gegaan dus hebt dan straks niks meer)

Lady1234
Berichten: 9718
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Misleiding Telfort/Dubbel abonnement door Telfort ?

Ongelezen bericht door Lady1234 » 28 aug 2019 14:17

Is het probleem met de factuur wel verholpen?

tttlocke
Berichten: 1547
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Misleiding Telfort/Dubbel abonnement door Telfort ?

Ongelezen bericht door tttlocke » 28 aug 2019 14:23

Hoe zit het met bedenktijd? Je kunt er toch vanaf onder voorwaarden? (Of kon, als de termijn verstreken is).

marionjansen
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 mar 2008 07:03

Re: Misleiding Telfort/Dubbel abonnement door Telfort ?

Ongelezen bericht door marionjansen » 28 aug 2019 14:54

Lady1234 schreef:
28 aug 2019 14:17
Is het probleem met de factuur wel verholpen?
Ja waar we eigenlijk voor belde toen dat is verholpen. maar verder kunnen we de pot op van ze helaas.

Theotrucker
Berichten: 3236
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Misleiding Telfort/Dubbel abonnement door Telfort ?

Ongelezen bericht door Theotrucker » 28 aug 2019 15:02

Die telefoon moet natuurlijk betaald worden. De tijd van "gratis" telefoon is gelukkig al lang voorbij. Het gaat voor het extra abonnement. Daar moet KPN natuurlijk een oplossing voor bieden..

Feinel
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 jan 2018 01:11

Re: Misleiding Telfort/Dubbel abonnement door Telfort ?

Ongelezen bericht door Feinel » 28 aug 2019 15:30

Als het contract bij telfort is verlopen dan zou overstappen met nummerbehoud naar kpn geen probleem moeten zijn, als dat nu toch een probleem is dan loopt er nog een contract bij telfort (waarvan de einddatum contract minimaal 120 dagen in de toekomst ligt) . Dus, wat is/was het einddatum van het contract? En wanneer kpn je mailt dat overstappen/nummerbehoud niet mogelijk, wordt er altijd een reden bij vermeld, wat is die reden? "kan niet" is niet wat in die brief/mail staat neem ik aan.

marionjansen
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 mar 2008 07:03

Re: Misleiding Telfort/Dubbel abonnement door Telfort ?

Ongelezen bericht door marionjansen » 28 aug 2019 18:59

Sorry ik zie dat sommige mensen wel mijn antwoord hebben gekregen en sommige niet? Ha ha het lijkt telfort wel, bij deze mijn excuus als jullie mijn antwoord niet gekregen hebben. ( heb echt alles beantwoord)

Plaats reactie