LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nog steeds TELE2 ellende
-
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 14 dec 2006 19:26
Nog steeds TELE2 ellende
Begin oktober aanvraag Tele2 prepaid. Wordt geregeld op 1 nov wordt u afgesloten van u vorige provider en dan kunr u bellen met de nieuwe SIMkaart. Afsluiten, prima gelukt op 1 november, maar dan het bellen, sms en gebeld worden, vergeet het maar. Na tig telefoontjes, e-mails, het is onderweg, snappen we niets van, hoe kan dat nu, we zetten er spoed achter, van de week heeft u het binnen enz. Het resultaat is dat ik het nieuwe jaar inga met een telefoon waar ik niets mee kan. Bedankt TELE2 voor de geweldige service. Zeg nee tegen TELE2, graag geen reacties met, o, bij mij ging alles zo vlotjes, nooit problemen enz.
Re: Nog steeds TELE2 ellende
Nou bij mij is het toevallig wel goed gegaan, maar er kan natuurlijk altijd wel is een keer wat fout gaan en geef ze gewoon even de tijd om het te herstellen. Je doet nou net of er bij Tele2 helemaal niets goed gaat en bij andere providers alles perfect gaat. Deze dingen gebeuren jammer genoeg wel eens, maar waarom gelijk aggressief in de pen. Het wordt heus wel opgelost en het is geen wereldramp, alleen iets vertraagd
Re: Nog steeds TELE2 ellende
Hebben ze je sim-kaart geactiveerd via hun systeem? Doorgaans zit er een blokkade op simkaarten die per post verzonden worden.
Er kunnen meerdere problemen aan de hand zijn. Misschien een tip om even te vragen of tele2 bij de technische dienst van telfort ( tele2 werkt over het netwerk van telfort) aan wil geven/vragen om een reset uit te voeren.Zodat je sim-kaart weer helemaal opnieuw geactiveerd wordt.Het kan af en toe gebeuren dat een portering niet helemaal goed gaat. Het is een proces van verschillende stappen die ondernomen moeten worden(de ins weet ik er niet van,maar schijnt soms te helpen om dan te resetten)
Er kunnen meerdere problemen aan de hand zijn. Misschien een tip om even te vragen of tele2 bij de technische dienst van telfort ( tele2 werkt over het netwerk van telfort) aan wil geven/vragen om een reset uit te voeren.Zodat je sim-kaart weer helemaal opnieuw geactiveerd wordt.Het kan af en toe gebeuren dat een portering niet helemaal goed gaat. Het is een proces van verschillende stappen die ondernomen moeten worden(de ins weet ik er niet van,maar schijnt soms te helpen om dan te resetten)
-
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 14 dec 2006 19:26
Re: Nog steeds TELE2 ellende
Beste RAdonkervoort, geef ze even de tijd zei je, tot volgend jaar kerst soms? Kika29, bedankt voor je advies maar daar ik nog steeds geen simkaart heb kan ik hem ook niet activeren.
Re: Nog steeds TELE2 ellende
Ooooooooooow oke. Je hebt je oude simkaart dus nog in je toestel zitten en geen nieuwe simkaart ontvangen.....Dan is de portering waarschijnlijk gewoon goed gegaan maar is de simkaart niet aangekomen...Sorry dan had ik je verkeerd begrepen.Vreemd dat ze de kaart niet gewoon nazenden. Hoe vaak heeft u al gebeld naar de klantenservice??? Als ik u was zou ik iedere dag bellen voor de status en via de klachtenservice aangeven dat u niet tevreden bent. Misschien dat ze u tegemoet kunnen komen met het een of ander....Helaas kan ik geen ander advies bedenken daar tele2 alleen telefonisch of via internet te bereiken is.
-
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 14 dec 2006 19:26
Re: Nog steeds TELE2 ellende
Beste KIKA, heb al heel wat telefoontjes, e-mails gestuurd, maar zonder resultaat met alleen het antwoord van, hoe kan dat nu, we snappen er niets van, we zetten er super spoed achter en nog meer van die flauwe kul. Ze zouden me tegemoet komen met 10E, maar daar zal ik niets aan hebben want ik denk dat het voor TELE2 te moeilijk is om envelop te vinden om daar een simkaart in te doen. RAdonker heeft een klap van de molen gehad, door te zeggen dat alles goed komt, even geduld zegt hij, want als je mijn verhaal leest, kan je dat toch echt niet zeggen (hij werkt zeker bij TELE2). Deze jongen heeft het echt opgegeven, maar niet geschoten altijd mis, zal maar weer gaan e-mailen, dat bellen kost me klauwen vol geld.
Re: Nog steeds TELE2 ellende
Waarom gelijk zo negatief denken dat het niet goed komt. Je kan er gewoon heen bellen, want je betaald gewoon lokaal tarief en wat voor voordeel hebben ze als ze je niet helpen. Een telecom bedrijf verdient alleen maar aan bellende klanten en niet aan klanten zonder simkaart, dus zullen ze je heus helpen. Heb je er geen vertrouwen meer in, stap dan gelijk naar een andere provider, dan kan je voor de kerst nog bellen.
-
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 14 dec 2006 19:26
Re: Nog steeds TELE2 ellende
Beste RAdonker, je snapt het niet of je wilt het niet snappen. Ik heb al tig maal gebeld met 0 resultaat er worden dingen tegen mij gezegt die niet worden nagekomen, en ik heb al 10E gestort voor mijn prepaidsimkaart met nummerbehoud. Ik zou voor de ontstane problemen een vergoeding krijgen van 10E, maar zonder kaart kan je er weinig mee doen. Het nieuwe jaar geeft mij weinig hoop op verbetering van mijn situatie maar het is niet zo erg dat ik van plan ben van het balkon te springen, er zijn ergere dingen te bedenken. Ik zal vragen of ze de 10E willen terug storten (zal ook wel niet lukken) en dan maar de teleshop. Vr.gr Henk
-
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 14 dec 2006 19:26
Re: Nog steeds TELE2 ellende
Vandaag een e-mail gehad, uw bestelling is op 22 december verstuurd, dus een dezer dagen kunt u hem ontvangen. Mooi, maar afwachten weer, in de vorige e-mail was hij op 12 dedember verstuurd. Ik houd u op de hoogte.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 05 jan 2007 22:35
Re: Nog steeds TELE2 ellende
Ik weet niet of het onderwerp Scarlet er ook nog opstaat, van 1 1/2 jaar geleden. Maar Tele 2 heeft Scarlet overgenomen. Toen was het al geen doen om telefonie en internet bij Scarlet te gebruiken. Via deze site en de televisie-uitzending is menigeen toen onder het abonnement uitgekomen door middel van vrieven die op deze site stonden. En kon binnen 10 dagen (incl. weekend) ons telefoonnummer geporteerd worden naar een andere provider.
-
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 14 dec 2006 19:26
Re: Nog steeds TELE2 ellende
Telefonisch bericht gehad, 29 december verstuurd. Wederom niets ontvangen. Weer een e-mail gestuurd. Antwoord TELE2: De nieuwe SIMkaart op 10 januari administratief verwerkt. U kunt uw bestelling binnen 10 werkdagen verwachten. Jullie horen van mij, vr.gr. TELE2 slachtoffer Henk.
Re: Nog steeds TELE2 ellende
Scarlet is niet overgenomen door Tele2.
Versatel is overgenomen door Tele2.
Kan er niet wat mis zijn met de postbezorging? Ik krijg altijd alles post van Tele2 gewoon, geen problemen. Ook bij mijn simkaart ging gewoon alles goed. Bel je ze nou steeds of stuur je steeds mailtjes? Volgens mij is bellen altijd makkelijker en ik word altijd goed geholpen door Tele2.
Versatel is overgenomen door Tele2.
Kan er niet wat mis zijn met de postbezorging? Ik krijg altijd alles post van Tele2 gewoon, geen problemen. Ook bij mijn simkaart ging gewoon alles goed. Bel je ze nou steeds of stuur je steeds mailtjes? Volgens mij is bellen altijd makkelijker en ik word altijd goed geholpen door Tele2.
-
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 14 dec 2006 19:26
Re: Nog steeds TELE2 ellende
Fuiduif, ik bel ze, ik mail ze, met mijn postadres is niets mis, heb 1 1/2 maand geleden een nokia met voordeelbundel 60 besteld bij ze en deze was binnen 14 dagen bezorgd, maar deze prepaid SIMkaart met nummerbehoud, is al vanaf 1 november onderweg. Ik zal, wanneer het deze keer weer niet lukt, vragen of ze het aangetekend willen bezorgen.
Re: Nog steeds TELE2 ellende
Heb je nou nog steeds je sim-kaart niet??? Hmmmz dat vind ik wel een behoorlijk slechte zaak...Welke reden geven ze op als oorzaak??? Jammer dat ze geen winkels hebben .....Mijn geduld zou zo'n beetje heel heel heel erg op zijn na anderhalve maand niet kunnen bellen.....
Heb je ook een bericht achtergelaten op het forum van tele2 zelf?????
Heb je ook een bericht achtergelaten op het forum van tele2 zelf?????
-
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 14 dec 2006 19:26
Re: Nog steeds TELE2 ellende
Hallo KIKA29. De reden die ze opgeven is meestal: we snappen er niets van. Het is trouwens al haast 2 1/2 maand dat ik niet kan bellen, maar ik ben geduldig daar ik nog een mobiel heb. Bericht achterlaten voor het TELE2 forum, hoe doe je dat? groetjes.
Re: Nog steeds TELE2 ellende
Naar www.tele2.nl gaan dan op mijn tele2 klikken.Bovenin zie je dan een paar keuzemogelijkheden waaronder forum.
-
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 14 dec 2006 19:26
Re: Nog steeds TELE2 ellende
Het is TELE2 toch weer niet gelukt mij mijn prepaid kaart bij mij te bezorgen. Gebeld: meneer hij is echt onderweg naar u toe deze week wordt hij bij u bezorgd. Toch wel knap van TELE2 om dat te zeggen en dat al 83 lang. U hoort nog van mij.
Re: Nog steeds TELE2 ellende
Jeetje dit vind ik wel heel erg erg zeg.......
-
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 14 dec 2006 19:26
Re: Nog steeds TELE2 ellende
KIKA29, Slaap je nog wel eens?
Re: Nog steeds TELE2 ellende
Ja hoor, ik heb vakantie en heb genoeg aan 6 uurtjes ...