LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nokia die er zomaar mee kapt

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Pien1970

nokia die er zomaar mee kapt

Ongelezen bericht door Pien1970 »

Hallo daar!

Ik heb een vraag. Mijn man heeft een paar maanden geleden een nokia (3510i)gekocht en na een maand of twee schee deze er zomaar mee uit.

Hij heeft er niks vreemds mee gedaan of zo. Ik belde naar zijn mobiel en toen hij op wilde nemen ging de mobiel uit en we hebben het toestel niet meer aangekregen.

Dit is ook al eerder gebeurd met een ander toestel(8310) en toen we naar de winkel gingen om verhaal te halen kregen we een toch wel vreemd antwoord.

Er werd namelijk gezegd dat ze de mobiel wel wilden opsturen, maar als ze zouden denken dat de mobiel gevallen was dan moesten we de kosten zelf betalen. Ik vind dit heel erg vreemd.

We hadden er geen vertrouwen in en daarom hebben we de 3510i aangeschaft.

Wij vinden dit zeer onprettig!

Zijn er meer mensen die dit ook hebben? :?

svs72

Re: nokia die er zomaar mee kapt

Ongelezen bericht door svs72 »

een nokia of wat voor mobiel dan ook kan zo ineens niets meer doen,als het toestel niet gevallen is of in contact is geweest met vloeistof valt dit gewoon onder de garantie,dat de winkel vraagt of het toestel gevallen is ,is een puur een gewetensvraag ,en ter bescherming om te voorkomen dat de winkel opdraait voor onderzoeks of reparatiekosten.Als je zeker weet dat je het toestel niet hebt laten vallen gewoon opsturen of ga langs een nokia servicepoint.

Gast

Re: nokia die er zomaar mee kapt

Ongelezen bericht door Gast »

Als je een probleem heb met je nokia toestel, moet je misschien eens langs gaan bij de nokiawinkel op de kalverstraat in amsterdam. daar ben ik eens geweest met mijn schoonzusje en die hebben ze toen echt fantastisch geholpen!

H_case

Re: nokia die er zomaar mee kapt

Ongelezen bericht door H_case »

Zeker een heel leuk schoonzusje! :wink:

pim333

Re: nokia die er zomaar mee kapt

Ongelezen bericht door pim333 »

die nokiastore is van belcompany ,en dus kun je vertrouwen op goeie service en een vlotte afhandeling!

GAST00144
Berichten: 71
Lid geworden op: 20 jan 2004 12:19

Re: nokia die er zomaar mee kapt

Ongelezen bericht door GAST00144 »

ja zeker goede service. ik heb een kennis die een nokia heeft en het toestel heeft laten vallen. de display was kapot en dus heeft ze gebeld en het probleem voorgelegd. De verkoper zei dat ze evenlangs kon komen, maar aangezien zij gehandicapt is kon ze niet langskomen. Dus zei de verkoper of ze het aangtekend kon laten opsturen en binnen 10 dagen had ze het toestel gerepareerd terug en dat was 2 jaar geleden. En het toestel doet het nog steeds perfect.

rob3

Re: nokia die er zomaar mee kapt

Ongelezen bericht door rob3 »

Probeer in de Business Centers van KPN de afdeling Repair & go eens.
Daar worden de meeste nokia's ter plaatse gerepareerd... Het was bij mijn 6610 binnen een half uurtje gepiept ( deze deed ook nix meer)
suc6 :lol:

Joop (K)
Berichten: 31
Lid geworden op: 15 feb 2004 16:40

Re: nokia die er zomaar mee kapt

Ongelezen bericht door Joop (K) »

Ik heb uitstekende ervaringen met de firma Evic uit Echt in Limburg. Bracht daar enige tijd geleden twee defecte Motorola´s ter reparatie.
Je krijgt van te voren een prijsopgave en als je daar mee akkoord gaat dan maken ze het vervolgens volgens het ´Klaar terwijl u wacht´ principe. Per post toesturen kan, volgens mij, ook.

[/url]www.evic.nl

twinkel
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 feb 2004 15:01

Re: nokia die er zomaar mee kapt

Ongelezen bericht door twinkel »

Leuk al die reactie's voor nokia maar ik heb toch een andere ervaring. Ik heb mijn mobile telefoon via tele 2 en ook deze stopte er gewoon mee. Heb er 7 maanden mee op en neer gelopen naar nokia provider en kwam steeds terug met na enkele dagen het zelfde probleem. Als je je telefoon via een nokia provider hebt gekocht dan moet er een goede service zijn en wordt je goed geholpen. Maar koop je je telefoon bij de wibra of zeeman of kruidvat of weet ik wat voor winkel dan heb je die garantie dus absoluut niet.... En ik weet dit uit ervaring. Dan laat de service op zich wachten hoor. Inmiddels ben ik nu met mijn nokia 2 weken aan de gang maar ik heb er nog steeds weinig vertrouwen in. Het is nu dus ook mijn laatste poging met deze telefoon anders gooi ik hem aan gruzelmenten. Dit toestel is een 3410

groetjes Twinkel

Gast

Re: nokia die er zomaar mee kapt

Ongelezen bericht door Gast »

Hey twinkel,

Ik heb gehoord dat de Nokia's van Tele 2 (Zeeman) ergens vochtig opgeslagen hebben gelegen. Er blijken heel veel klachten over die telefoons te zijn geweest. Nokia kan hier niks aan doen en er staat geen garantie op vochtschade.
Dus toch netjes dat de jouwe steeds is gemaakt.

Ik hoop vor jou dat het nu is opgelost.

Gast

Re: nokia die er zomaar mee kapt

Ongelezen bericht door Gast »

zoewel mijn vader en ik hebben Nokia 3310. Beide vallen zomaar uit als tijdens telefoongesprek. De accu meter geeft aan dat hij vol is maar blijkbaar niet. De standby tijd is behoorlijk verkort.

Gesloten