LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nummer "verdwenen".

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Rots92
Berichten: 22
Lid geworden op: 20 feb 2008 11:01

Nummer "verdwenen".

Ongelezen bericht door Rots92 »

Als je zo als ik totaal geen belangstelling hebt voor mobiel bellen, dan kun je soms “problemen” krijgen.
Het staat beslist in de regels, mijn nummer bestaat sinds kort niet meer.
Ik heb dat nummer nodig want volgens mijn bank is overstappen van tan via sms naar een papieren tan-lijst niet mogelijk.
Na heel wat zoeken, is mijn eigen schuld, denk ik dat het te maken heeft met het beltegoed. Geen probleem, ik respecteer de regels. Ik kan mijn eigen mobiele nummer ook niet meer bellen en een vriendelijke dame zegt dat ik geen toestemming heb om dat nummer te bellen. Ze geven miljoenen uit aan reclame, maar een postzegel van 44 cent is te veel. Geeft niet maar waarom kan mijn bank nog steeds sms’jes maken naar dat nummer?
Voor 44 cent kun je heel veel reclame maken, reclame hoeft niet duur te zijn.

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: Nummer "verdwenen".

Ongelezen bericht door Big-V »

Vraag je nu om hulp?
Ik begrijp eerlijk gezegd niet zo goed wat je met deze post wilt bereiken..

Rots92
Berichten: 22
Lid geworden op: 20 feb 2008 11:01

Re: Nummer "verdwenen".

Ongelezen bericht door Rots92 »

Nee, hulp niet precies, het zijn de regels, dus is het mijn eigen schuld. Maar waarom niet gewoon “zeggen” dat het nummer niet meer bestaat, dat is toch gewoon veel beter dan: U heeft geen toestemming om dat nummer te bellen.
En het is een beetje vreemd dat de bank het nummer wel kan gebruiken. Zie het maar als een soort informatie voor de bezoekers van deze site.
Bedankt voor de reactie.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Nummer "verdwenen".

Ongelezen bericht door D1RK »

Postbank heeft als U ooit via SMS code vroeg in plaats van lijst wel een mogelijkheid om nieuwe nummer in te voeren...
Een prepaid moet je elk jaar opwaarderen met € 10,- en diverse blijven tot 3 maanden lang geldig dus 15 maanden SMS ontvangen...
Dus U kunt met goedkoopste aanbieding dit doen!
Vergeet niet de datum want anders moet je dit jaarlijks herhalen!
Via bellen.com kun je een herinner bericht naar jezelf sturen voor opzeggen van abonnementen en dat kun je hiervoor ook misbruiken!

Gesloten