LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onbeperkt houdbare bundel komt terug!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Skann
Berichten: 30
Lid geworden op: 10 jan 2010 18:11

Onbeperkt houdbare bundel komt terug!

Ongelezen bericht door Skann »

Onbeperkt houdbare belbundel keert terug
Uitgegeven: 11 januari 2010 18:07
Laatst gewijzigd: 11 januari 2010 18:09

DEN HAAG - Jaren geleden was het heel gewoon dat gekochte belbundels eeuwig konden worden ingezet. Daar is een einde aan gekomen, omdat telecomaanbieders de abonnementen hebben versoberd.
T-Mobile zorgt voor een ommezwaai door belminuten en sms'jes weer onbeperkt houdbaar te maken.

Het telecombedrijf kondigde maandag aan dat het zijn abonnementsstructuur heeft aangepakt. 'Nieuwe' voorwaarden voor belbundels maken daar onderdeel van uit, aldus de onderneming.



Ze zegt een einde te maken aan een van de grootste ergernissen van eigenaren van mobiele telefoons: voorraden sms-berichten en belminuten die na verloop van tijd vervallen.


Onbeperkt houdbaar

T-Mobile stelt de eerste te zijn die belbundels weer onbeperkt houdbaar maakt. Volgens vergelijkingssite Bellen.com zijn er geen andere aanbieders die hetzelfde bieden.

''T-Mobile is op dit moment een positief buitenbeentje'', aldus site-eigenaar Ben Woldring.

''Dit is goed nieuws voor de consument. Het was met de belbundels toch een beetje alsof je bioscoopbon of boekenbon niet meer geldig is. Ik sluit niet uit dat andere providers zullen volgen.''

http://www.nu.nl/internet/2160073/onbep ... terug.html

Moge Hi, KPN Flexibel, Telfort en Vodafone volgen!

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Onbeperkt houdbare bundel komt terug!

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik heb mijn abonnement vanaf oktober/november 2008 bij T-Mobile, en al die tijd is mijn beltegoed al onbeperkt houdbaar. Er staat als het goed is nu zelfs een tegoed van 70 of 80 euro open...

Dit is dus een beetje een nonsens-bericht van T-Mobile om even op een positieve manier de aandacht op zichzelf te vestigen.

Voorheen bij Tele 2 was mijn tegoed inderdaad 2 maanden houdbaar maar - eerst werden de oudste minuten opgemaakt, daarna werden de nieuwere aangesproken. Het duurt wel even voor je aan het maximale aantal belminuten zit dat je mee kunt nemen naar de volgende maand.

Ik had daar eigenlijk geen probleem mee.

Skann
Berichten: 30
Lid geworden op: 10 jan 2010 18:11

Re: Onbeperkt houdbare bundel komt terug!

Ongelezen bericht door Skann »

Ja T-Mobile flex bedoel je. Maar schijnt nu ook bij T-Mobile relax te kunnen. Voorbeeld: http://www.studentmobiel.nl/shop/acties ... ion_id=574

Klik op "tarieven".

Dus hopelijk gaan ze de concurrentie met elkaar aan!

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Onbeperkt houdbare bundel komt terug!

Ongelezen bericht door witte angora »

Klopt, ik heb de flex sim only.

Glow
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 okt 2009 22:11

Re: Onbeperkt houdbare bundel komt terug!

Ongelezen bericht door Glow »

flex is nu ook niet meer te krijgen hè..
het is allemaal het nieuwe relax geworden.
voorheen was het met relax niet mogelijk om het onbeperkt mee te nemen
overigens is myfaves ook verwijderd.. Wat sowieso al een flop was.

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Onbeperkt houdbare bundel komt terug!

Ongelezen bericht door witte angora »

flex is nu ook niet meer te krijgen hè..
Verbaast me niks eigenlijk. Ik heb via gsm de volgende aanbieding: flex 30 sim only, oftewel 150 belminuten, danwel een x aantal sms-jes per maand.

Na aftrek van alle kortingen betaal ik geen 30, maar 5,01 euro per maand. Echter, ik krijg wel iedere maand een beltegoed bijgeschreven van een euro of 30, terwijl ik maar heel weinig bel. Ik houd dus iedere maand flink beltegoed over.

Nu komt de grote grap: van het beltegoed (in euro's) worden niet alleen de telefoonkosten en sms-jes betaald, maar.... ook de kosten die ik maak naar betaalde nummers.

Dus ik kan makkelijk pak-hem-beet 10 euro kwijt zijn aan het 0900-nummer van bedrijf xxx á 60 ct per minuut, maar betaal er geen cent extra voor.

Daarnaast krijg ik de factuur ook nog eens per post, kost ze ook nog geld, en heb ik van de tussenpersoon nog een mobieltje gekregen ook. Daarboven op komt dan nog de provisie van de provider...

Ik ben er zeer content mee, maar heb het idee dat T-Mobile daar toch wat anders over denkt. :wink:

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Onbeperkt houdbare bundel komt terug!

Ongelezen bericht door jor »

witte angora schreef:
Ik ben er zeer content mee, maar heb het idee dat T-Mobile daar toch wat anders over denkt. :wink:
Dat denk ik ook :wink: . Trouwens de geldigheidsduur van de belminuten in het iPhone-abonnement blijven helaas maar 2 maanden geldig en worden dus niet meegenomen in dit verhaal. Heb zelf i300 en moet de belminuten binnen 2 maanden verbruiken, niet echt heel erg maar toch.

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: Onbeperkt houdbare bundel komt terug!

Ongelezen bericht door mich24 »

Staan jullie allemaal te springen om het onbeperkt te behouden.
Wij gebruiken wel eens de volgende naar klanten toe.

Klant: Ik moet en zou het abbo houden want er staat nog zo veel geld op.
Wij: Okee, is goed, maar als u nu weer het zelfde neemt, dan blijft dat tegoed altijd staan,want u maakt het niet op..

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: Onbeperkt houdbare bundel komt terug!

Ongelezen bericht door mich24 »

Maar.. Goed dat er beweging komt in de markt weer.

Ik zie sowieso KPN de komende tijd niet veel doen, aangezien ze KPN net op de schop hebben gedaan, KPN Mobiel - KPN Flexibel. Ook Hi is niet zo'n lange tijd geleden deels veranderd. Telfort blijft denk ik ook voorlopig zo als het is.
De enige van wie je wat zou kunnen verwachten is Vodafone, of juist niet. Als sinds jaar en dag heeft Vodafone zijn abbo's zoals ze nu zijn, en wees eerlijk, T-Mobile heeft nu de exact zelfde abbo opbouw als Vodafone..

Gesloten