LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ongewenst Browser berichten

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Ozzy67
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 mar 2007 19:20

Ongewenst Browser berichten

Ongelezen bericht door Ozzy67 »

Krijg sinds aantal dagen ongewenst in me inbox browser berichten op me mobiel. Iedere keer word er bijn 3 euro afgeschreven van me bel tegoed. Heb de forum treats gelezen over andere problemen met dit. Maar bij mij is het zo dat afzender onbekend is. Wat kan ik hier aan doen??

Dean
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 jan 2007 01:02

Re: Ongewenst Browser berichten

Ongelezen bericht door Dean »

Hallo,

Ik werk bij vodafone als callcenter medewerker.
Ik krijg veel bellers aan de lijn, met deze klacht.
Neem contact op met uw provider, zei kunnen u vertellen
van welk "bedrijf" deze smsjes vandaan komen.

op www.smsafzeggen.nl kunt u het desbetreffende bedrijf
opzoeken en een afmeld telefoon nummer vinden.

Mocht je nog vragen hebben, shoot!

suc6 ermee.

p.s. wacht met opwaarderen tot +/- 5 dagen na het afmelden,
omdat ze meestal 2-5 werkdagen de tijd nemen om je daadwerkelijk af te sluiten :wink:

Ozzy67
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 mar 2007 19:20

Re: Ongewenst Browser berichten

Ongelezen bericht door Ozzy67 »

Ooh okay zal daar gelijk werk van maken. Ik kan me browser inbox blokkeren voor alle inkomende gesprekken. Ondertussen kan ik dan toch nog sms gewoon ontvangen. Helpt dat ook om de berichten te weren totdat ze het daadwerkelijk hebben uitgezet ??

tejotejo
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mar 2007 23:32

Re: Ongewenst Browser berichten

Ongelezen bericht door tejotejo »

Ik heb hetzelde probleem. Ik heb STOP naar nummer 255 gestuurd (Telfort) om alle betaalde sms te stoppen maar die rare browserberichten a € 3,00 p/st blijven maar doorgaan. Wie helpt me, terwijl ik voor een smsje 0,08 betaal.

Mini
Berichten: 84
Lid geworden op: 21 jul 2005 12:17

Re: Ongewenst Browser berichten

Ongelezen bericht door Mini »

@tejotejo:
-sms'jes downloaden/opslaan/openen, zodat je kan zien welke dienst het betreft (horoscoop/ringtone/mop/weer/nieuws/spelletje) , en misschien zelfs afmeldinformatie erbij ziet staan.
-je provider vragen om te kijken in je gesprekshistorie, misschien zien ze de afzender staan. zo niet, vragen of ze willen kijken naar het moment dat het begonnen is, misschien zien ze dan wel naar welk nummer jij (per ongeluk) ge'smst hebt.
Zo kan je (hopelijk) aan de afmeldinformatie komen.

Gesloten