LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] online

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
remmy
Berichten: 38
Lid geworden op: 21 jan 2007 16:22

online

Ongelezen bericht door remmy »

Geruime tijd was mijn telefoonverbinding slecht of het verbinding maken lukte niet goed. De reactie van online was dat ze met de telefonie bezig zijn dus dat het kon gebeuren. Op mijn vraag of ik dan mijn geld terug krijg omdat ik niet betaal om niet te kunnen bellen werd wel gereageerd. Wat ik hoopte gebeurde ze gingen verder door vragen wat er aan de hand was. Conclusie ik zou een nieuwe livebox krijgen.
Helaas hebben ze de telefonie al omgezet voordat ik mijn nieuwe livebox had dus anderhalve dag geen telefoon. Vervolgens deed in de nieuwe livebox wifi en de telefoon het niet. Gebeld en gevraagdof ze me terug willen bellen ivm de kosten 1,25pm met mobiel. Dit deden ze gelukkig. (uitegrekend dat het anders 92 euro was geweest) Conclusie het wifi deel in de livebox was kapot dus weer een nieuwe livebox.

Wederom gebeurde hetzelfde al wel de omzetting maar geen livebox. Inmiddels heb ik wel de nieuwe livebox het draadloze gedeelte doet het nu wel maar bellen lukt niet. Heb vanaf zondag al geen telefoon. ik heb gebeld met de vraag of ze me terug willen bellen. Dit doen ze niet omdat ze druk zijn. Op mijn vraag waarom terug bellen en mijn vragen beantwoorden meer tijd zou kosten dan dat ze het doen nav mijn telefoontje had hij geen antwoord. Ik heb maar weer opgehangen kan dat echt niet betalen.

Tot op heden reageren ze niet op klachtenmails en verzoeken om terug te bellen.

Heeft iemand tips wat ik nu nog kan doen? Als ik zelf bel kan ik later niet de kosten verhalen hebben ze gezegd. Wat kan ik doen om weer, op een betaalbare manier, telefoon te krijgen. Is er een termijn waarbinnen ze moeten reageren op klachten? Is er toch een manier om mijn geld terug te krijgen en de mobiele kosten op hun te verhalen? Kan ik overstappen omdat zij niet leveren waar ik voor afgesloten heb?

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen

alvast bedankt groeten remmy

Gesloten