LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OPGELOST: Medewerkers van T-Mobile komen beloftes niet na

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
MENTORIS
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 jan 2021 20:10

OPGELOST: Medewerkers van T-Mobile komen beloftes niet na

Ongelezen bericht door MENTORIS »

Sinds 9 december is mijn nummer 06----------- uit de lucht. Ik zal het uitleggen;
Ik was jarenlang een tevreden klant van Tele2 en eind vorig jaar heb ik besloten om de overstap te maken naar T-Mobile. Nummeroverdracht zou plaatsvinden op 4 december 2020. Ondertussen is het 8 januari en is het nog steeds niet gebeurd.
Ik heb verschillende keren met de afdeling support gebeld en gevraagd om het nummer zo snel mogelijk over te zetten. Helaas is dat nog steeds niet gebeurd. Ik begrijp dat er ergens een technische fout is gemaakt, maar dat het zo lang moet duren, is heel vreemd voor zo'n grote telecomgigant. Bovendien werd ik door sommige medewerkers op het verkeerde been gezet, en de meesten vertelden ronduit onzin.
Een medewerker van T-Mobile stuurde me bijvoorbeeld naar een T-Mobile-winkel en zij zouden het daar oplossen. In de winkel keken ze me verbaast aan alsof ik van Mars kwam.
Een andere medewerker beloofde me dat het probleem zou worden gevonden en dat ik in de week van 9 december zou overgaan, dus niet. Veel medewerkers gooiden de haak op de hoorn, terwijl ik altijd beleefd ben gebleven. Een andere medewerker haalde Tele2 bij het gesprek, dus we hadden een 3-weggesprek. Tele2 zou het nummer terugnemen en op 4 januari zou het probleem echt zijn opgelost! Nou niet dus.
Deze week heb ik 3 keer met www.T-Mobile.nl gebeld, de eerste keer werd de verbinding verbroken, een zekere Ilse zette me in de wacht en hoorde toen niets meer van haar. Een andere collega vertelde me dat we net zo ver waren als op 4 december. Nou, ik kan zo verder gaan: maar de vraag is heel simpel: wanneer wordt het nummer overgezet?
Het nummer gebruik ik zakelijk en het kost mij geld!
Ik zou graag zo snel mogelijk een oplossing willen, of T-mobile moet mij laten gaan (ik word nu gegijzeld door hen gegijzeld, dus dat betekent dat de abonnementen van twee andere 2 nummers en thuis-internet-abonnement moet worden beëindigd).
O ja, de meeste medewerkers (zijn trouwens niet medewerkers van T-Mobile, maar ingehuurd door T-Mobile, en dat verklaart ook waarom ze het niks kan schelen), beloven terug te bellen en wat ze zelden doen.
O ja, afdeling Nummerbehoud en de afdeling IT-hebben ook beloftes gedaan, maar nooit nagekomen. Ach ja, veel beloven en weinig doen, doet een gek in vreugde leven!
Wie kan mij adviseren?

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: OPGELOST: Medewerkers van T-Mobile komen beloftes niet na

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

Dan nu maar hopen dat de boel wordt overgenomen door een investeerder die T-Mobile en hun medewerkers leeg gaat zuigen en kapot gaat maken.

16again
Berichten: 16031
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: OPGELOST: Medewerkers van T-Mobile komen beloftes niet na

Ongelezen bericht door 16again »

snuffel1 schreef:
10 jan 2021 11:29
Tele2 geeft uw telefoon nummer niet vrij voor portering en dat kan een reden hebben. Uw telefoonnummer wordt pas vrijgegeven als alle betalingen correct zijn voldaan en uw abonnement opzegbaar is geworden.
Is dat zo??
pg8
https://www.acm.nl/sites/default/files/ ... 04_2-7.pdf

Seinhuis
Berichten: 2364
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: OPGELOST: Medewerkers van T-Mobile komen beloftes niet na

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Het is mij onduidelijk bij wie het probleem precies ligt, en wat de oorzaak is.

Mijn advies is om je nieuwe en oude provider een mail te sturen. Daarin vraag je wat het probleem is en geef je hun 10 dagen de tijd om je nummer over te zetten naar je nieuwe provider.

Als dat niet lukt, dan kun je een klacht indienen bij ACM, en (voor 50 euro) een zaak starten bij geschillencommissie Telecommunicatiediensten www.degeschillencommissie.nl/over-ons/c ... ediensten/

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: OPGELOST: Medewerkers van T-Mobile komen beloftes niet na

Ongelezen bericht door Jablan »


Erthanax
Berichten: 9616
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: OPGELOST: Medewerkers van T-Mobile komen beloftes niet na

Ongelezen bericht door Erthanax »

Mooi dat een bericht op het forum tot een oplossing kan leiden. En ook nog eens zonder ellenlange discussies.
Ook mooi dat er bedrijven zijn die dit soort forums volgen (ja, ik weet dat daar software voor is) en actie ondernemen.

Gesloten