LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oproep ervaringen Hollandsnieuwe

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ticheler

Oproep ervaringen Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door ticheler » 20 sep 2013 14:55

Ik heb een klacht over telecombedrijf Hollandsnieuwe.
Op 4 mei jl. heb ik via de site van Hollandsnieuwe een i-Phone 4 bestelt in combinatie met 275 belminuten en 500 mB. Het betrof een zgn. “Superdeal” voor 23,50 per maand met een looptijd van 2 jaar.
De bevestigingsbrief van Hollandsnieuwe heb ik niet nagelezen, in goed vertrouwen, dat daarin de juiste gegevens zouden staan.
In juni kom ik erachter, dat er door Hollandsnieuwe een fout is gemaakt. Het blijkt dat ik niet "Superdeal" gekregen heb, maar het volle pond moet betalen (25 euro per maand voor toestel + 275 belmin. zonder 500 mB a 10 euro per maand).
Per maand ben ik nu 11,50 euro duurder uit. Dat is over 2 jaar 276 euro!

Op 18 juni heb ik hierover telefonisch contact met de klantenservice van Hollandsnieuwe. Zij beloven het na te zullen kijken en de fout te zullen corrigeren. Dezelfde dag wordt ik teruggebeld met de uitleg dat de fout niet gecorrigeerd kan worden, omdat de termijn, waarbinnen ik had moeten reageren, verstreken is! De bevestigingsbrief is daarmee rechtsgelding geworden.
Ook op dezelfde dag krijg ik ook een mail van de klantenservice, waarin staat dat de actie op 4 mei nog niet gold, maar pas op 23 mei is ingegaan.
Op 26 juni schrijf ik een aangetekende brief aan Hollandsnieuwe, waarin ik de situatie uitleg en een beroep doe op hun coulance.
Op 15 juli krijg ik per mail de reactie, dat Hollandsnieuwe op hun site helemaal geen superdealactie heeft gehad in combinatie met de iPhone 4 en het daarom niet mogelijk is het abonnement aan te passen.
Op 23 juli stuur ik een printscreen van de aanbieding van hun site. Hierop krijg ik alleen de reactie dat de printscreen niet van 4 mei is.

Graag zou ik willen weten of er meer mensen zijn die op deze wijze benadeeld zijn door Hollandnieuwe.

henk51

Re: Oproep ervaringen Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door henk51 » 20 sep 2013 16:28

Ik heb een klacht over telecombedrijf Hollandsnieuwe.
Op 4 mei jl. heb ik via de site van Hollandsnieuwe een i-Phone 4 bestelt in combinatie met 275 belminuten en 500 mB. Het betrof een zgn. “Superdeal” voor 23,50 per maand met een looptijd van 2 jaar.
De bevestigingsbrief van Hollandsnieuwe heb ik niet nagelezen, in goed vertrouwen, dat daarin de juiste gegevens zouden staan.
Beetje dom,altijd goed nalezen en vergelijken met de door u zelf gemaakte print van de aanvraag.

Er was inderdaad een superdeal af te sluiten bij BelCompany 275 bel minuten 500 mb internet en 1e maand gratis(deze betaalde Belcompany) en een Iphone 4.
Ik heb deze in mei afgesloten en gold dacht ik ook alleen bij Bell Company voor die prijs en 1 maand gratis.
Mijn maandbedrag is voor 24 maanden 23.50.Was alleen af te halen in de winkel van Belcompany

gr Henk

willeke37

Ongelezen bericht door willeke37 » 20 okt 2013 16:08

ik heb 3 abbonementen bij hollands nieuwe en ik kom van het 1e abbonement niet af omdat ze zeggen dat de factuur niet is betaald terwijl ze gewoon automatisch innen en dit ook gebeurd zit er nu al een half jaar mee te kijken.
verder zijn ze telefonisch niet bereikbaar of weten geen antwoord maar tel nr is zeer moeilijk te vinden.
email adres veranderen als je het kwijt bent is ook erg moeilijk

yuniek3

Ongelezen bericht door yuniek3 » 12 nov 2013 11:55

mijn ervaring met hollands nieuwe is

heb een abonnement met hollands nieuwe niks mis mee denk je
als je een probleem heb dan ben je gaar waarom je moet ze eerst te pakken zien te krijgen a 15 cent per minuut en als je ze aan de lijn krijgt jaa dan ben je 3 euro lichter en tja probleem oplossen vergeet het maar we bellen je met een uur terug vergeet dat helemaal maar heb een i phone 4 maar van de een op een ander minuut nummer bestaat niet meer en tja 2 de simkaartje erin jaa we activeren hem en je kunt weer bellen nou mooi niet dus weer bellen weer 4 euro lichter en probleem opgelost nee hoor we sturen nieuw simkaartje heb er pas 3 dan en telefoon werkt die NEEE dus wat een bende zeg wat kan je hier nog aan doen

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe » 15 nov 2013 11:36

Beste Ticheler, Willeke37 & Yuniek3,

Wat vervelend dat u hinder ondervind met de door ons aangeboden diensten. Uiteraard willen wij dit zo goed en zo snel mogelijk oplossen.

Om dit te kunnen doen zou ik u willen vragen om via Twitter of Facebook contact met ons op te nemen zodat wij direct voor u aan de slag kunnen gaan. Vermeld hierin de situatie die u evaart en uw ordernummer, postcode, huisnummer en e-mailadres, dit versnelt het hulpproces.

Mocht u niet in de gelegenheid zijn om via Facebook of Twitter contact met ons op te nemen, dan zou ik u willen verzoeken om deze gegevens in een privebericht via het Tros Radar Forum naar ons te versturen.

Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe

Prolix

Ongelezen bericht door Prolix » 15 nov 2013 12:25

wow, na ruim twee maanden reageert HNWebcare ook eens... lekker snel...

willeke37

Ongelezen bericht door willeke37 » 21 jun 2014 11:58

Probleem opgelost na telefoontje met Hollands nieuwe.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie » 21 jun 2014 14:14

willeke37 schreef:Probleem opgelost na telefoontje met Hollands nieuwe.
Ah, da's mooi nieuws. :D

Gesloten