LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opzeggen abonnement KPN Hi i.v.m. emigratie

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
karindyk
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2014 15:10

Opzeggen abonnement KPN Hi i.v.m. emigratie

Ongelezen bericht door karindyk » 21 jan 2014 15:19

Goedemiddag,

Diverse malen heb ik bij KPN-Hi een poging ondernomen om van mijn abonnement af
te komen omdat ik nu definitief in Frankrijk woon. (Emigratie)
Helaas loopt mijn 2-jarig abonnement nog door tot Maart 2015.
Met dit afgesloten abonnement heb ik ook een Sangsung Note II (Lease)
.
Het enige wat ik te horen krijg is dat ik de volledige kosten
tot het eind van mijn abonnement moet betalen,
mits iemand bereidt is deze over te nemen.
Dus maandelijks 59 euro en een telefoon waar ik niet aan heb,
omdat ik deze dus helemaal niet gebruik.
.
Daar is dus niemand toe bereidt in mijn vriendenkring,
omdat ze al een mobiel + abbo hebben.
.
Zijn er mensen die dit wel voor elkaar hebben gekregen,
om door de stugheid van KPN-Hi door te breken?
Zoja, hoe?

Karin

newmikey
Berichten: 4422
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Opzeggen abonnement KPN Hi i.v.m. emigratie

Ongelezen bericht door newmikey » 21 jan 2014 15:27

karindyk schreef:...een poging ondernomen om van mijn abonnement af
te komen omdat ik nu definitief in Frankrijk woon. (Emigratie)
...2-jarig abonnement nog door tot Maart 2015.
Met dit afgesloten abonnement heb ik ook een Sangsung Note II (Lease)
...
Zijn er mensen die dit wel voor elkaar hebben gekregen,
om door de stugheid van KPN-Hi door te breken?
Begrijp niet helemaal waarom je dit als "stugheid" kwalificeert, ik vind het niet zo gek van KPN. Je hebt geheel vrijwillig een overeenkomst met een bedrijf gesloten om een bepaald product af te nemen gedurende een bepaalde tijd. Dat jij dan tussentijds besluit dat je dit product niet meer wilt hebben is dan toch niet het probleem van de leverancier? Je hebt waarschijnlijk niet voorzien dat je zou gaan emigreren toen je het abonnement afsloot maar dat ontslaat je er nu niet van je verplichtingen na te komen. Dat jij niemand kan vinden die je abo wil overnemen is ook al niet de schuld van KPN toch?

harley68
Berichten: 263
Lid geworden op: 16 dec 2010 12:56

Re: Opzeggen abonnement KPN Hi i.v.m. emigratie

Ongelezen bericht door harley68 » 21 jan 2014 15:52

Beste Karin, je sluit in maart 2013 een 2 jarig contract af en ongeveer een half jaar later vertrek je naar Frankrijk. Lijkt mij dat je zelf wat beter had moeten nadenken. KPN heeft gelijk, je moet betalen. Misschien de telefoon verkopen zodat het jezelf wat minder kost :-)

Gesloten