LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Orange Breedband helpdesk

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Uranus1963
Berichten: 140
Lid geworden op: 27 nov 2006 11:32

Orange Breedband helpdesk

Ongelezen bericht door Uranus1963 »

Ik heb geconstateerd dat ze bij Orange Unique een hele vreemde manier hebben om ze te kunnen bereiken. Ten eerste word je van het kastje naar de muur gestuurd. Ben je een ongeveer kwartier verder, dan kom je bij Orange ADSL binnen, waar je 30 minuten aan het lijntje word gehouden om vervolgens naar de helpdesk van Unique te worden doorverboinden. Dat gaat voor 60% vaak verkeerd, waarbij je de hele circus weer opnieuw kan doen. Dan ben je een uur verder en word je nog steeds niet geholpen, maar dan zit je wel in de wachtrij bij Orange Unique. Dan moet je nog steeds minimaal 30 minuten tot 40 minuten wachten en dan krijg je een suffe medewerker, die je niet eens verder wilt helpen en gewoon, doordat je een beetje het geduld immers verliest niet eens te woord gestaan word. Dit kostte me dus 20 ct per minuut a 110 minuten en dan kom je op 24,50 + de kosten voor het gebruik van je mobiele telefoon en dat betekent, dat je 44,63 betaalt exclusief BTW, die ze vervolgens zelf weer in hun eigen zak steken.

Dit ben ik dus zat en ik ben vernemens niet meer van plan om enig geld te betalen aan de Helpdesk. Ik kan hyet zo doen, daar ik op een tussenrekening het bedrag van Orange laat afhalen. Niet van mijn rekening waar mij salaris binnen komt. Dan wanneer ik het er niet meer eens ben word er gewoon geen geld op die tussenrekening gestord. Van daaruit halen zij het via een automatische incasso de maandelijkse bedragen af. Wellicht een tip voor iedereen. Hoef je ook niet meer te stoneren en die problemen te krijgen.

Wie hebben nog meer van dit soort problemen bij Orange? Overigens er staat nioets in de Algemene voorwaarden ind at hier zoveel geld betaalt moet worden voor de klantenservice.

Ik hoor het wel.

Groet Uranus.

Gesloten