Oud zakelijk abonnement Vodafone kost veel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Lady1234

Re: Oud zakelijk abonnement Vodafone kost veel

Ongelezen bericht door Lady1234 » 22 mar 2019 16:13

U bent een echte ondernemer. Naar de Gaza nogal liefst.

berndv

Ongelezen bericht door berndv » 22 mar 2019 16:25

mark in nederland schreef:
22 mar 2019 16:00
er is er hier zelfs iemand die denkt dat bedrijven uit coulance en schuldgevoel uitbetalen - hoe naïef kan je hebben - dus ja, die cursus heb je heel hard nodig ...
En ik had me nog wel zo verheugd om die cursus van u te krijgen.

Maar goed, u is ondernemer en bent van mening dat bedrijven niet aan coulance doen? Ga inderdad gewoon lekker verder met uw leven, u heeft uw geld, of u gaat uw geld krijgen, geniet er van. Blijf lekker in de waan dat u er recht op had, ik blijf van mening van niet, tenzij u mij overtuigd van uw recht, want een fatsoenlijk argument van uw kant, behalve een borrelende onderbuik en veel gewauwel over de manier waarop bedrijven geld verdienen heb ik verder niet van u gelezen.

Van mij hoeft u niet weg te blijven, maar goed, ik zal er ook niet slechter van slapen als u weg blijft. U vat de zaken behoorlijk persoonlijk op, mag u ook zelf weten.

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie » 22 mar 2019 17:09

het fundamentele van de zaak is feit dat wij zeggen in een vrije markteconomie te leven. in theorie is dat wel het geval, maar bedrijven hebben een enorme hekel aan markteconomie omdat markteconomie prijzen naar beneden drijft.
In een markteconomie spreek je samen af wat je betaalt voor de te leveren dienst. En wordt er niet van bovenaf opgelegd wat je moet betalen. Dus heb je juist ook niet te maken met vaste, voor iedereen gelijke, tarieven.

Plaats reactie