LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Overstappen van Vodafone naar Orange

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
remco28
Berichten: 40
Lid geworden op: 23 aug 2006 19:14

Overstappen van Vodafone naar Orange

Ongelezen bericht door remco28 »

Hallo iedereen,ik heb een korte vraag n.l:

Is het in mijn geval goedkoper om over te stappen van Vodafone naar Orange?
Ik betaal 25euro aan abbo kosten,maar meestal zit ik tussen de 30 en 335euro(200 belminuten).
Bij orange neem je de belminuten toch mee naar de volgende maand,als je die belminuten niet hebt gebruikt?

Wie weet raadt?Of zijn er wellicht nog goedkopere aanbieders?
Ik ga wel uit van dezelfde abbo voor 2 jaar met een nieuwe mobiele gsm zonder extra bijbetaling.

Groetjes Remco

remco28
Berichten: 40
Lid geworden op: 23 aug 2006 19:14

Re: Overstappen van Vodafone naar Orange

Ongelezen bericht door remco28 »

Ik bedoelde tussen de 30 en 35 euro,reageer niet tegelijk allemaal want ik kom om in de overweldige reacties. :wink:

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: Overstappen van Vodafone naar Orange

Ongelezen bericht door Big-V »

Ben je toevallig nog student?
Als je structureel over je tegoed heen gaat, zou ik sowieso een hogere bundel nemen.

remco28
Berichten: 40
Lid geworden op: 23 aug 2006 19:14

Re: Overstappen van Vodafone naar Orange

Ongelezen bericht door remco28 »

Nee hoor,ik ben geen student.

areyouben
Berichten: 107
Lid geworden op: 03 feb 2008 20:11

Re: Overstappen van Vodafone naar Orange

Ongelezen bericht door areyouben »

Als jouw maandelijks verbruik altijd rond 30-35 euro ligt, loopt dit niet dusdanig uiteen dat je een bundel zou moeten kiezen waarbij je opspaart als je verbruik een keer hoger is. In jouw geval is het dus sowieso voordeliger om een iets hogere bundel te nemen.

Maar, waar komt het hogere verbruik door, is het sms'en of bellen waardoor je eroverheen gaat? Orange is met SMS'en weer wat onhandiger, sinds je uit je bundel dan smsjes moet kopen om het voordelig te maken, anders kosten ze 17 cent.
Als je alleen belt smst, zal Hi of Vodafone (met SMS bloxjes) dus voordeliger en handiger zijn. Hi is iets voordeliger dan Vodafone qua sms'en, je kan daar namelijk zonder dat je 2 euro extra per maand betaalt al 1 sms voor een halve minuut sturen. In jouw geval zou denk ik een Hi 30 met 225 min of 450 smsjes wel passend zijn. ;)

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: Overstappen van Vodafone naar Orange

Ongelezen bericht door Big-V »

Als je heel erg veel SMS't zou je ook nog een lágere bundel kunnen overwegen en een Vodafone SMS-BloX, of een Hi Eindeloos SMS-bundel. Voor 10 euro per maand SMS je dan onbeperkt.
Maar wat ik me wel afvraag: kijk je bij je keuze voor een mobiele telefonie-provider enkel naar de prijs? Of zijn er nog andere facetten belangrijk? Bijvoorbeeld de service, kosten van de klantenservice e.d.

remco28
Berichten: 40
Lid geworden op: 23 aug 2006 19:14

Re: Overstappen van Vodafone naar Orange

Ongelezen bericht door remco28 »

Ik sms nooit,puur alleen bellen.
Ik zat te denken aan een vodafone 27,50 abbo,met een telefoon want die van mij is stuk.

fredemmer
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 feb 2008 18:42

Re: Overstappen van Vodafone naar Orange

Ongelezen bericht door fredemmer »

wacht al sinds 28 dec. 2007 op mijn aansluiting bij mijneer orange, ik zou er eens goed over nadenken om over te stappen naar dit k*t bedrijf..

Antoine46
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 feb 2008 16:56

Re: Overstappen van Vodafone naar Orange

Ongelezen bericht door Antoine46 »

Beste Remco, Heb je aan 180 minuten genoeg? Dan is telfort ook een goede keuze: €14,95 p. maand.
Succes,
Antoine

Gesloten