LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] oxidatievorming en slechte service vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
indrany
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 apr 2012 16:33

oxidatievorming en slechte service vodafone

Ongelezen bericht door indrany »

Toestel gekocht via vodafone. Start binnen een jaar moeilijk op maar kan binnen de garantie gemaakt worden. Stikkertje in het toestel is verkleurd en kan absoluut niet meer gemaakt worden. oxidatievorming. Zit nog wel voor ruim een jaar aan een duur abonnement vast zonder toestel. En oxidatie kun je van contactpunten verwijderen...dus wat niet maken... niet willen of niet kunnen. Ben al jaren klant... eerder toestel kon ik niet gebruiken binnen een jaar omdat touchscreen ermee stopte...tja....had u een toestel met qwerty moeten nemen. Nu een htc desire Z met toetsenbord. Tel is kapot door condensvorming omdat ik hem in mijn zak had toen het kennelijk buiten een keer regende in nederland. We kunnen naar de maan reizen, we kunnen binnen 4 uur een nieuwe aorta aanleggen bij een mens maar een toestel tegen CONDENS beschermen of maken kan absoluut niet!!! Mijn zoon vraagt me.. mam....KUNNEN ze hem niet maken of WILLEN ze m niet maken? Tja.. die vraag mag vodafone gaan beantwoorden.
Vraag aan Vodafone of je kan zien of een simkaart kapot is..misschien dat het daar aan ligt.. dan moet hij een melding geven van kaart niet gevonden.. maar dat doet t niet. Telefoon valt wel steeds uit. U kunt in de winkel de SIMkaart laten testen.. ik naar de winkel... Vet voorschut.. kan helemaal niet. Verkoper kijkt me zeer raar aan. Kan wel een nieuwe kaart maken maar daar moet ik dan weer legitmatie voor hebben.
Wel moeten we geduld hebben als de kiet bij hun afbrand. Sorry... u kunt even een paar dagen niet bellen en smsen.. Ik ben al jaren, jaren, klant bij vodafone.. Bij het verlengen van het abonnement vorig jaar een verkoopster aan de telefoon die werkelijk kwaad werd omdat ik geen toestel van haar wilde kopen. Sorry vodafone.. jullie oude rommel hoef ik niet. Ik wilde en vroeg jullie duidelijk ook in de winkel om een toestel waar ik zeker 2 jaar mee kon doen omdat ik ook vastzit aan een abonnement van 2 jaar. Ik werd ook niet gewezen op de mogelijkheden van gevoeligheid van condensvorming!!
Ik pik dit absoluut niet als consument. Ze adviseren om t allemaal te gaan verhalen bij de verzekering. Sorry...maar dat vind ik geen stijl. Daarvoor heb ik toch geen verzekering?? Hoe groot interpolis dan ook mag zijn...

Dirkie
Berichten: 2932
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: oxidatievorming en slechte service vodafone

Ongelezen bericht door Dirkie »

We kunnen naar de maan reizen, we kunnen binnen 4 uur een nieuwe aorta aanleggen bij een mens maar een toestel tegen CONDENS beschermen of maken kan absoluut niet!!!
Dat kan natuurlijk wel, maar dan zou de prijs van die toestellen wel wat hoger gaan uitvallen.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: oxidatievorming en slechte service vodafone

Ongelezen bericht door berndv »

indrany schreef:Stikkertje in het toestel is verkleurd en kan absoluut niet meer gemaakt worden. oxidatievorming.
standaar excuus bij defecten aan het toestel
indrany schreef:En oxidatie kun je van contactpunten verwijderen
Klopt, als je betaald wel, maar het wordt als reden gebruikt dat je garantie vervalt.
indrany schreef:U kunt in de winkel de SIMkaart laten testen.. ik naar de winkel... Vet voorschut.. kan helemaal niet. Verkoper kijkt me zeer raar aan. Kan wel een nieuwe kaart maken maar daar moet ik dan weer legitmatie voor hebben.
En die had u bij u om een nieuwe simkaart te proberen?
indrany schreef:Ben al jaren klant
Daar houd een toestel geen rekening mee als het kapot gaat hoor. En daarbij, vodafone repareert het toestel niet, maar een aangewezen reparatiebedrijf.
indrany schreef:Ik werd ook niet gewezen op de mogelijkheden van gevoeligheid van condensvorming
Daar wordt ook niet op gewezen.

Maar dat even terzijde. Heeft u zelf al geprobeerd de software te updaten? Het lijkt mij namelijk een softwareprobleem.

indrany
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 apr 2012 16:33

Re: oxidatievorming en slechte service vodafone

Ongelezen bericht door indrany »

Is geen software probleem. Heb ik al meerdere malen geprobeerd. Ze moeten bij aankoop melden dat het toestel niet tegen condens kan. Dat hebben ze per abuis niet gedaan.
Bij aankoop heb ik duidelijk meerdere keren aangegeven dat ik een toestel wil waar ik twee jaar mee kan doen. Dit platform bied ook geen oplossingen dus. Tot u zelf in de aap gelogeerd bent..

indrany
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 apr 2012 16:33

Re: oxidatievorming en slechte service vodafone

Ongelezen bericht door indrany »

Ik heb inmiddels al contacten gelegd met de jurofoon en zij hebben me al verder geholpen.

GodsSon
Berichten: 203
Lid geworden op: 21 feb 2010 18:59

Re: oxidatievorming en slechte service vodafone

Ongelezen bericht door GodsSon »

indrany schreef:Is geen software probleem. Heb ik al meerdere malen geprobeerd. Ze moeten bij aankoop melden dat het toestel niet tegen condens kan. Dat hebben ze per abuis niet gedaan.
Bij aankoop heb ik duidelijk meerdere keren aangegeven dat ik een toestel wil waar ik twee jaar mee kan doen. .
Want logisch nadenken is onmogelijk?
Geen enkel toestel kan tegen condens, bouwtelefoons uitgezonderd....

Ieder toestel wordt gemaakt om meer dan twee jaar mee te gaan, daarvoor is anders de garantie. Dat condens daar niet binnen valt lijkt me meer dan logisch :)

Gesloten