LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pas op voor betaalverzoeken van andere providers

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
IrisGoossens
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mar 2020 07:52

Pas op voor betaalverzoeken van andere providers

Ongelezen bericht door IrisGoossens »

Ik heb op 5 maart de eerst mail gekregen van T-Mobile met de info dat mijn betalings termijn is verlopen. Nu zit ik bij simpel en dacht die horen bij elkaar dus ga even kijken of er niks is afgeschreven van mijn rekening. Bleek dat ik gewoon voor iedere mand betaalt te hebben. Dus ben gaan kijken naar het rekening nummer op Google en bleek dat het een bekende oplichter te zijn. DE871001 10012629996011

Op 19 maart kreeg ik er weer een maar dan van vodafoon. Nu weet ik dat ik daar zo wie zo niet bij zit. Met de zelfde mededeling. Alleen het rekening nummer is wel anders. DE511001 100126226 52983.

Nu is het mij opgevallen dat bij de mails afkomstig zijn van de Belgische provider scarlet. [email protected] en [email protected]

Dus voor de iedereen die een van deze dingen ook tegen gekomen is. PAS OP!
Laatst gewijzigd door Radar op 19 mar 2020 10:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast zodat deze beter bij de inhoud van het openingsbericht aansluit

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Pas op voor betaalverzoeken van andere providers

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als 1 % zou betalen zitten zij op een goed inkomen.

Gewoon helaas nog rendabel en gewoon negeren.

alfatrion
Berichten: 21887
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Pas op voor betaalverzoeken van andere providers

Ongelezen bericht door alfatrion »

Afgeschreven? Doe een MOI melding bij je bank en geef dan aan dat er geen machtiging is. Je krijgt dan de laatste 13 maanden terug. Kijk als eerste naar de oudste betaling.

Gesloten