LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] porteringsdatum bij overstap naar vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
purple_sabbie

porteringsdatum bij overstap naar vodafone

Ongelezen bericht door purple_sabbie » 26 nov 2009 15:54

hallo allemaal ik heb een vraagje aan de mensen hier. ik ben overgestapt van hi van kpn prepaid naar vodafone sim only. ik wil graag mijn nummer behouden, de porteringsdatum is pas op 14-12-2009 !!??? is het normaal dat ik zo lang moet wachten?

simon72

Re: porteringsdatum bij overstap naar vodafone

Ongelezen bericht door simon72 » 26 nov 2009 23:14

nee normaliter dien je 7 werkdagen aan te houden ,maar wellicht heeft deze winkel of website een langere termijn aangehouden maar dat had niet gehoeven!

Glow

Ongelezen bericht door Glow » 27 nov 2009 16:52

geef aan dat je al eerder wegkan. wellicht passen ze het voor je aan.

vipserv

Ongelezen bericht door vipserv » 30 nov 2009 10:06

Het is bij vodafone niet mogelijk om voor aanvang van het contract de porteringsdatum te vervroegen. het is inderdaad standaard minimaal 7 dagen.

bij bepaalde providers kunnen winkels op basis van eerdere ervaringen besluiten deze datum aan te passen.

dit heb ik zelf ooit nagevraagd bij Telefoonkopen.nl in Den Haag

deze winkel kiest bij t-mobile naar een andere provider standaard 10 werkdagen omdat hun ervaring is dat 7 dagen na het verzoek een nummer ter beschikking stellen voor overname voor t-mobile regelmatig niet gehaald wordt.

Dit kan problemen kan opleveren ivm nummerbehoud. door 3 werkdagen extra te geven wordt dit probleem voorkomen.

Gesloten