LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pretium Telecom Privilege

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Japp00
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jan 2012 12:27

Pretium Telecom Privilege

Ongelezen bericht door Japp00 »

Ik kom er achter dat er geld automatisch afgeschreven wordt door Pretium Telecom Privilege. Men zegt dat ik me daar voor heb geabonneerd wat niet zo is. Gaat om 65 euro per jaar !
Via de 0900 nummers krijg ik te horen dat ik maar een brief met een klacht moet schrijven. Onmacht !!!!
Heeft iemand dezelfde ervaring en advies wat te doen ?

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Pretium Telecom Privilege

Ongelezen bericht door Jolijn »

Als je even de zoekfunctie van dit forum gebruikt, zie je 1 (of meer) topics over Pretium.

MementoMori
Berichten: 354
Lid geworden op: 22 apr 2009 02:05

Re: Pretium Telecom Privilege

Ongelezen bericht door MementoMori »

Beste mensen,

Ik zie dat de emoties nog altijd hoog oplopen over het verkoopbeleid van Pretium. Voor Privilege is de aanpak volgens 'Situatie 3' uit De Telefoongids van dr Oetker (niet die van de toetjes) :wink: Ook hoe je bankrekeningen blokkeert de incassopogingen van Pretium dwarsboomt en ze maximaal terugpest staat er in.

Groetjes,
MementoMori

connie de ponny
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 jan 2012 14:01

Re: Pretium Telecom Privilege

Ongelezen bericht door connie de ponny »

Mijn moeder van 84 is gebeld door Pretium telecom of zij een abonnement wilde. Zij gaf aan dit niet te willen. De dame vertelde haar dat zij toch een pakket zou opsturen en binnen 5 dagen kon mijn moeder dat dan telefonisch annuleren. Dat heeft mijn moeder dus gedaan. Maar wat bleek later?? Er had dus volgens Pretium geen annulerings gesprek plaats gevonden. En zij kreeg een brief met daarin dat zij per 31-01-2012 Pretium Weekend vrij zou krijgen. Mijn moeder heeft daarop 3 brieven gestuurd (waarvan 1 aangetekent)dat dit niet de afspraak was. meerder keren gebeld. maar geen reactie verder.Ik heb daarop met Pretium gebeld . Een zeer chaggerijnige vrouw vertelde mij dat er slechts 1 brief binnen was gekomen. en geen gesprek had plaats gevonden (heel appart alles raakt daar dus kwijt) Ik was erg boos en heb deze dame gezegt dat mijn moeder géén abonnement wil. Deze dame wilde mij tegemoet komen. (grappig want mijn moeder heeft nooit om een abonnement gevraagt dus wat te gemoed komen)Dus ik zei dat er niets tegemoetkomen viel behalve het ongedaan te maken. Deze dame wilde precies weten hoelaat en wat voor dag mijn moeder dat gesprek had gevoerd!! Belachelijk want hoe kan zei dat weten zij is 84 jaar oud! en weet alleen ongeveer wannneer zei gebeld heeft.Toen ik daarop zei dat zij dat toch zelf konden nazoeken ,ze nemen tenslotte alles op, Zei deze dame dat ze dat dus niet deden en als ik niet kon zeggen wanneer mijn moeder gebeld had dan kon ze ook niets doen. Nu lees ik op het Forum dat er dus uitspraken van de rechter geweest zijn tegen Pretium. Wat kan mijn moeder nu het beste doen om van deze oplichters af te komen??

MAXIEM

Re: Pretium Telecom Privilege

Ongelezen bericht door MAXIEM »

connie de ponny

Stuur nog 1 aangetekende brief met daarin de boodschap, dat er van een rechtsgeldige overeenkomst geen sprake is. Schrijf ook, dat je indien nodig hun aanspraak in rechte zult betwisten en dat je alle kosten in- en buiten rechte op hen zult verhalen. Zet in deze brief geen handtekening maar wel je volledige naam en adres. Het komt in Nederland voor dat bedrijven met een originele handtekening een nepovereenkomst in elkaar fröbelen.

Note: storneer de automatische afschrijving en stuur alle bladen op hun kosten retour als "ongevraagde toezending".

Maxiem.

connie de ponny
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 jan 2012 14:01

Re: Pretium Telecom Privilege

Ongelezen bericht door connie de ponny »

Het is toch niet te geloven.mijn moeder is gewoon af gesloten bij kpn,ondanks de aangetekende brief met opzegging naar Pretium Telecom. Het moet niet gekker worden. Maar wij strijden door en geven niet op. Vandaag gaat er opnieuw een aangetekende brief de deur uit Ik heb contact gehad met KPN. zij zijn op de hoogte van de wanpraktijken maar zeggen hier helaas niets aan te kunnen doen en het ten zeerste te betreuren dat het gebeurt.

MementoMori
Berichten: 354
Lid geworden op: 22 apr 2009 02:05

Re: Pretium Telecom Privilege

Ongelezen bericht door MementoMori »

Beste Connie,

Zie mijn vorige bericht van 6 januari. Met de beproefde recepten van Dokter Oetker uit
De Telefoongids lukt het echt om Pretium aan te pakken.

Groetjes,
MementoMori

connie de ponny
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 jan 2012 14:01

Re: Pretium Telecom Privilege

Ongelezen bericht door connie de ponny »

Beste Menentemori

Mijn moeder heeft nu een brief gekregen waarin staat dat Pretium accoord gaat met de beeindiging en dat het verzoek tot terugplaatsing gedaan is.....maar of ze eerst even de abonnements kosten en gesprekskosten wil betalen. Dit wil zij natuurlijk niet want zij heeft nooit gevraagt om een abonnement. ik heb bij de voorbeeldbrieven gekeken in de telefoongids,maar ik zie daar alleen brieven staan met betrekking van automatische incasso. Hier heeft zij gelukkig geen toestemming voor gegeven. Maar heeft u misschien een tip hoe nu verder te handelen???

MementoMori
Berichten: 354
Lid geworden op: 22 apr 2009 02:05

Re: Pretium Telecom Privilege

Ongelezen bericht door MementoMori »

Beste Connie,

Ja, maar ..... als Pretium hard op papier heeft toegezegd om alles terug te draaien, dan moet je moeder betalen voor de gesprekskosten en de tijd dat zij abonnee is geweest.

Hoe lullig dat ook is, maar Pretium heeft recht op betaling voor de geleverde dienst (zoals dat mooi heet) en de periode van het abonnement.

Uiteraard moet je controleren of de berekende kosten in verhouding staan tot wat gebruikelijk was over een vergelijkbare periode. Ik zou daarbij van een 10 Euro teveel geen halszaak maken, want al het gebakkelei kost ook geld en vooral ergernis. Beschouw het als 'leergeld' voor het kennismaken met de veelgeroemde marktwerking ;-)

Vergeet vooral niet om moeder aan te melden bij het Bel-me-niet register als alles weer terug is.

Groetjes,
MementoMori

langste adem
Berichten: 1258
Lid geworden op: 20 jan 2011 12:30

Re: Pretium Telecom Privilege

Ongelezen bericht door langste adem »

In mijn geval ging het ongeveer zo :
-mijn moeder had GEEN ja gezegd toen ze door Pretium werd gebeld, maar aangegeven dat ik (haar zoon) de administratie deed. Na lang aandringen van Pretium met de zogenaamde voordelen heeft mijn moeder toen gezegd dat ze maar wat informatie moesten opsturen.

-vervolgens kreeg mijn moeder een brief van KPN dat het abonnement ophield, en kreeg ze een brief van Pretium waarin ze haar verwelkomden als lid.

-Vervolgens vele malen gebeld met Pretium. Er was bijna niet door te komen, hele lange wachttijden waardoor je na 20 minuten wachten zelf maar de hoorn erop hangt. Toen ik eindelijk contact kreeg, warden we total niet serieus genomen : ze hadden immers een bandopname waarin mijn moeder toestemming hadden gegeven (wat dus pertinent niet zo was), en mijn moeder zou een brief hebben gehad waarin vermeld werd dat ze binnen 7 dagen kon opzeggen (heeft ze nooit gehad). De botte reactie van Pretium was dat als ze van Pretium af wilde dat zed an wel voor een heel jaar abonementsgeld moest betalen. Op een gegeven moment heb ik het gesprek maar beeindigd omdat met de medewerker van Pretium niet te praten viel.
Ook de KPN gebeld met de mededeling dat we bij hen wilden blijven, maar antwoord terug gekregen van KPN dat ze hier helaas niet aan konden voldoen.

-Vervolgens een aangetekende brief aan Pretiumgestuurd met het volledige verhaal. Nooit reacie gehad.

-Vervolgens het advies van OPTA aangenomen om nogmaals een aangetekende brief te sturen met de melding dat we het niet eens waren met het abonement , en een verzoek om mijn moeder voor een bepaalde datum weer terug te “porteren” naar KPN. Als dat niet voor die datum zou gebeuren zou ik zelf de nodige stappen ondernemen.
Die stappen bestonden in ons geval uit :
-we zouden onszelf weer aanmelden bij KPN. (als je dat doet kost dat je wel aansluitkosten, maar Pretium is dan ook verplicht je nummer terug te “porteren”).
-het laten storneren van de bedragen die Pretium had geincasseerd
-bij de bank aangeven dat Pretium nooit meer bedragen mag afschrijven selectieve blokkade)
- we ons geschil zouden voorleggen aan de geschillencommissie
-we alle voortvloeiende kosten (telefoontjes, aangetekende brieven , heraansluitkosten KPN , kosten voor geschillencommissie en smartegeld) zouden verhalen op Pretium.

In de brief stond ook dat we voortaan alle communicatie schriftelijk wilden hebben, en niet telefonisch.
De enige reactie van Pretium was dat ze mijn moeder weer tot 2x toe gebeld hebben om haar een “cadeau” aan te bieden . Gelukkig heeft mijn moeder toen aangegeven dat ze geen cadeau wilde.(misschien was dat wel die reclamefolder van Pretium privilege van 65 euro die zed an het eerste jaar gratis zou krijgen).
Op de brief werd totaal niet gereageerd.

Dus we hebben onszelf weer aangemeld bij de KPN (we moesten overigens een copie van een ID bewijs voor toevoegen). Het blijkt dat Pretium tegen kan werken als je een betalingsachterstand hebt. Dus pas nadat mijn moeder weer lid was bij KPN, hebben we het bedrag laten storneren bij de bank. Gelukkig kon dat nog binnen de 30 dagen die daarvoor staan.

Geschil voorgelegd aan de geschillencommissie (kosten 50 euro). Tevens aangegeven bij de geschillencommisie dat we voor de gemaakte belkosten in de periode dat mijn moeder onterecht lid was van Pretium wel wilde betalen , maar dan wel aan de KPN en absoluut niet aan Pretium. Het was inmiddels een principe kwestie geworden.
Verwacht geen snelle uitspraak van de Geschillencommissie, hier gaan weken overheen. In die periode is mijn moeder meerdere malen gebeld door Pretium en er werd zelfs gedreigd met deurwaarders.

Uiteindelijk warden we gebeld door een dame van Bird&Bird advocaten , die handelde voor Pretium. Dit was de eerste keer dat we (namens Pretium) excuses kregen. Ze wilde een schikking regelen als we de procedure bij de geschillencommissie zouden stopzetten.
Ik weet het niet meer zeker maar ik dacht dat we 500 euro schadevergoeding hadden geeist van Pretium bij de geschillencommissie. De dame van Bird & Bird deed een voorstel van 150 euro die we hadden afgewezen. Een aantal dagen later werd ik weer teruggebeld en was het bedrag 300 euro. De gemaakt belkosten bij Pretium hoefden we niet te betalen.

Voorwaarden was wel dat er van onze kant over de schikking een soort geheimhoudingsplicht moest zijn, en Pretium zou op hun beurt ons niet meer lastigvallen.
Aangezien ik ook na die tijd nog een aantal keer ben gebeld door Pretium voel ik mij niet verplicht om nog te zwijgen over die oplichters bij Pretium. Dit gevoel wordt nog eens versterkt door de verhalen die ik hier lees waaruit blijkt dat Pretium hun schofterige praktijken nog steeds uitvoert. Achteraf had ik de zaak liever laten voorkomen bij de geschillencommissie , dan had het hen nog meer gekost dan die 300 euro.

Ze gokken er gewoon op dat mensen het te veel moeite vinden om het aan te vechten, Pretium heeft geen bezwaar met ontevreden klanten, zolang ze maar betalen.

Dus mensen : ga nooit met Pretium in zee. Het is een criminele organisatie. Als je er bent ingetuind doe bereid je dan voor op een lange weg te gaan, doe alle communicatie per aangetekende post en leg een dossier aan met copietjes van alles. En BETAAL NIET als je het oneens bent, daarmee pak je ze nog het meeste. Dien je klacht in bij de OPTA, ga naar de geschillencommissie of ga direct naar de rechter als je het oneens bent.
En lees De Telefoongids die staat boordevol met goede tips die mij destijds hebben geholpen.

Wat een takkebedrijf dat Pretium !!!! :evil: :evil:

MAXIEM

Re: Pretium Telecom Privilege

Ongelezen bericht door MAXIEM »

langste adem

Je schrijft:
Geplaatst: 16 feb 2012 10:05

Dus mensen : ga nooit met Pretium in zee. Het is een criminele organisatie. Als je er bent ingetuind...
Of dit bedrijf een criminele organisatie is, zoals jij schrijft, kan ik natuurlijk niet beoordelen. Wel is het zo, dat qua inhoud, steeds ongeveer dezelfde soort berichten op de diverse consumentenfora geplaatst worden. Hieruit zou je kunnen afleiden, dat de praktijken die dit bedrijf toepast, te denken geven en in consumentenland naar mijn mening niet algemeen gebruikelijk zijn.

Maxiem.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Pretium Telecom Privilege

Ongelezen bericht door Jolijn »

"In mijn geval ging het ongeveer zo :
-mijn moeder had GEEN ja gezegd toen ze door Pretium werd gebeld, maar aangegeven dat ik (haar zoon) de administratie deed. Na lang aandringen van Pretium met de zogenaamde voordelen heeft mijn moeder toen gezegd dat ze maar wat informatie moesten opsturen.

-vervolgens kreeg mijn moeder een brief van KPN dat het abonnement ophield, en kreeg ze een brief van Pretium waarin ze haar verwelkomden als lid.

-Vervolgens vele malen gebeld met Pretium. Er was bijna niet door te komen, hele lange wachttijden waardoor je na 20 minuten wachten zelf maar de hoorn erop hangt. Toen ik eindelijk contact kreeg, warden we total niet serieus genomen : ze hadden immers een bandopname waarin mijn moeder toestemming hadden gegeven (wat dus pertinent niet zo was), en mijn moeder zou een brief hebben gehad waarin vermeld werd dat ze binnen 7 dagen kon opzeggen (heeft ze nooit gehad). De botte reactie van Pretium was dat als ze van Pretium af wilde dat zed an wel voor een heel jaar abonementsgeld moest betalen. Op een gegeven moment heb ik het gesprek maar beeindigd omdat met de medewerker van Pretium niet te praten viel.
Ook de KPN gebeld met de mededeling dat we bij hen wilden blijven, maar antwoord terug gekregen van KPN dat ze hier helaas niet aan konden voldoen.

-Vervolgens een aangetekende brief aan Pretiumgestuurd met het volledige verhaal. Nooit reacie gehad.

-Vervolgens het advies van OPTA aangenomen om nogmaals een aangetekende brief te sturen met de melding dat we het niet eens waren met het abonement , en een verzoek om mijn moeder voor een bepaalde datum weer terug te “porteren” naar KPN. Als dat niet voor die datum zou gebeuren zou ik zelf de nodige stappen ondernemen.
Die stappen bestonden in ons geval uit :
-we zouden onszelf weer aanmelden bij KPN. (als je dat doet kost dat je wel aansluitkosten, maar Pretium is dan ook verplicht je nummer terug te “porteren”).
-het laten storneren van de bedragen die Pretium had geincasseerd
-bij de bank aangeven dat Pretium nooit meer bedragen mag afschrijven selectieve blokkade)
- we ons geschil zouden voorleggen aan de geschillencommissie
-we alle voortvloeiende kosten (telefoontjes, aangetekende brieven , heraansluitkosten KPN , kosten voor geschillencommissie en smartegeld) zouden verhalen op Pretium.

In de brief stond ook dat we voortaan alle communicatie schriftelijk wilden hebben, en niet telefonisch.
De enige reactie van Pretium was dat ze mijn moeder weer tot 2x toe gebeld hebben om haar een “cadeau” aan te bieden . Gelukkig heeft mijn moeder toen aangegeven dat ze geen cadeau wilde.(misschien was dat wel die reclamefolder van Pretium privilege van 65 euro die zed an het eerste jaar gratis zou krijgen).
Op de brief werd totaal niet gereageerd.

Dus we hebben onszelf weer aangemeld bij de KPN (we moesten overigens een copie van een ID bewijs voor toevoegen). Het blijkt dat Pretium tegen kan werken als je een betalingsachterstand hebt. Dus pas nadat mijn moeder weer lid was bij KPN, hebben we het bedrag laten storneren bij de bank. Gelukkig kon dat nog binnen de 30 dagen die daarvoor staan.

Geschil voorgelegd aan de geschillencommissie (kosten 50 euro). Tevens aangegeven bij de geschillencommisie dat we voor de gemaakte belkosten in de periode dat mijn moeder onterecht lid was van Pretium wel wilde betalen , maar dan wel aan de KPN en absoluut niet aan Pretium. Het was inmiddels een principe kwestie geworden.
Verwacht geen snelle uitspraak van de Geschillencommissie, hier gaan weken overheen. In die periode is mijn moeder meerdere malen gebeld door Pretium en er werd zelfs gedreigd met deurwaarders.

Uiteindelijk warden we gebeld door een dame van Bird&Bird advocaten , die handelde voor Pretium. Dit was de eerste keer dat we (namens Pretium) excuses kregen. Ze wilde een schikking regelen als we de procedure bij de geschillencommissie zouden stopzetten.
Ik weet het niet meer zeker maar ik dacht dat we 500 euro schadevergoeding hadden geeist van Pretium bij de geschillencommissie. De dame van Bird & Bird deed een voorstel van 150 euro die we hadden afgewezen. Een aantal dagen later werd ik weer teruggebeld en was het bedrag 300 euro. De gemaakt belkosten bij Pretium hoefden we niet te betalen.

Voorwaarden was wel dat er van onze kant over de schikking een soort geheimhoudingsplicht moest zijn, en Pretium zou op hun beurt ons niet meer lastigvallen.
Aangezien ik ook na die tijd nog een aantal keer ben gebeld door Pretium voel ik mij niet verplicht om nog te zwijgen over die oplichters bij Pretium. Dit gevoel wordt nog eens versterkt door de verhalen die ik hier lees waaruit blijkt dat Pretium hun schofterige praktijken nog steeds uitvoert. Achteraf had ik de zaak liever laten voorkomen bij de geschillencommissie , dan had het hen nog meer gekost dan die 300 euro.

Ze gokken er gewoon op dat mensen het te veel moeite vinden om het aan te vechten, Pretium heeft geen bezwaar met ontevreden klanten, zolang ze maar betalen.

Dus mensen : ga nooit met Pretium in zee. Het is een criminele organisatie. Als je er bent ingetuind doe bereid je dan voor op een lange weg te gaan, doe alle communicatie per aangetekende post en leg een dossier aan met copietjes van alles. En BETAAL NIET als je het oneens bent, daarmee pak je ze nog het meeste. Dien je klacht in bij de OPTA, ga naar de geschillencommissie of ga direct naar de rechter als je het oneens bent.
En lees De Telefoongids die staat boordevol met goede tips die mij destijds hebben geholpen.

Wat een takkebedrijf dat Pretium !!!! :evil: :evil:"


En waarom zou je dit geheim moeten houden? Zo is het toch gebeurd? Dit zou je zo onder ede durven verklaren!
P.S. weet je dat Kassa ook een consumentenforum heeft?

MAXIEM

Re: Pretium Telecom Privilege

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@
P.S. weet je dat Kassa ook een consumentenforum heeft?
Ook de CONSUMENTENBOND heeft een consumentenforum!

Maxiem.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Pretium Telecom Privilege

Ongelezen bericht door nevermind »

MAXIEM schreef:@
P.S. weet je dat Kassa ook een consumentenforum heeft?
Ook de CONSUMENTENBOND heeft een consumentenforum!

Maxiem.

Daar mag je aan meedoen, tenminste als je lid bent, anders dikke neus. :wink:

MAXIEM

Re: Pretium Telecom Privilege

Ongelezen bericht door MAXIEM »

nevermind

Naar mijn weten hoef je bij het forum geen lid van dit clubje te zijn om mee te mogen doen.

Maxiem.

langste adem
Berichten: 1258
Lid geworden op: 20 jan 2011 12:30

Re: Pretium Telecom Privilege

Ongelezen bericht door langste adem »

Ik heb alle correspondentie van mijn aanvaring met Pretium nog ergens liggen, waaronder ook het schikkingsvoorstel van Bird & Bird advocaten.

Als iemand behoefte daaraan heeft wil ik die wel posten hier .Waarschijnlijk lezen de oplichters van Pretium dit soort forums ook, en klagen ze me nog aan wegens contractbreuk dat ik schikkingsvoorstellen openbaar maak.. Daar staan ze ook al bekend om,naar de rechter gaan als iemand de waarheid vertelt over Pretium
Maar dat zie ik met vertouwen tegemoet.

En of je het een criminele organisatie noemt of niet : ze werven klanten op een uiterst aggressieve manier, waardoor vooral veel ouderen de dupe worden. Ze zijn totaal niet bezig met hoe tevreden de klanten nu echt zijn.
Zoals Bopp het al vermelde : "Heey [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator], doe eens een klant tevredenheids onderzoek bij die zgn. 1 miljoen "klanten" van je. Tel eens hoeveel er vandaag nog willen opstappen " . Ik denk inderdaad dat meer dan 75% nog liever vandaag dan morgen verlost is van Pretium.
Laatst gewijzigd door Radar op 11 jun 2014 14:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

theodeijk
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 feb 2012 09:54

Re: Pretium Telecom Privilege

Ongelezen bericht door theodeijk »

Langste adem,

Graag zou ik brieven wille ontvangen om van Pretium af te komen, mijn vader is 77 en [Ongefundeerde beweringen verwijderd door de Moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 11 jun 2014 14:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd

langste adem
Berichten: 1258
Lid geworden op: 20 jan 2011 12:30

Re: Pretium Telecom Privilege

Ongelezen bericht door langste adem »

Ik heb 25 scans gemaakt van de correspondentie die ik heb.
Alleen ik moet ze verkleinen naar 256 KB en dan nog kan ik maar 1 bijlage per keer toevoegen, dus dan moet ik 25 reacties geven hier.

Misschien weet iemand hoe of waar ik dit kan uploaden in 1 keer ?
Ieder geval is weer anders, maar misschien kan mijn affaire met Pretium als voorbeeld dienen voor andere mensen, en duidelijk maken hoe slinks Pretium te werk gaat

MementoMori
Berichten: 354
Lid geworden op: 22 apr 2009 02:05

Re: Pretium Telecom Privilege

Ongelezen bericht door MementoMori »

Beste Langste adem,

Als je bent ingelogd kan je in het <Gebruikerspaneel> (linksboven) en dan via <Privéberichten> een privébericht sturen aan Theodeijk. Daar kan je dan ook een bijlage (een pdf bestand) aanhangen. In dat scherm voor <Privéberichten> moet je Theodeijk opzoeken en toevoegen in de verzendbalk. Verder ziet het er ongeveer het zelfde uit als een bericht op het forum plaatsen.

Als het lukt krijgt Theo een e-mail bericht van Tros Radar op zijn privéadres met de melding dat hij in zijn <Gebruikerspaneel> moet kijken naar ingekomen berichten.

Groetjes,
MementoMori

langste adem
Berichten: 1258
Lid geworden op: 20 jan 2011 12:30

Re: Pretium Telecom Privilege

Ongelezen bericht door langste adem »

De extensie PDF is niet toegestaan als bijlage.....

Ik werd door iemand getipt dat ik mijn verhaal beter kon opsturen naar de redactie van radar die die info misschien kan gebruiken voor een komende uitzending.
Misschien dat ik dat maar doe.
Iedereen mag weten wat voor praktijken Pretium er op na houdt......

(na 3 jaar gaan bij mij nog steeds de alarmbellen rinkelen als ik de naam Pretium hoor)

Gesloten