LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pretium Telecom

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
linda_pretium
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 jul 2008 20:37

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door linda_pretium »

waarschijnlijk heb je dan enquetes ingevuld op internet, taarten besteld bij de hema, of sexy lingerie van de wehkamp in huis gehaald.
Verbaast? Ja! Dat soort bedrijven verkopen je gegevens aan callcenters.

Vertel jij me dan eens hoe ik het gesprek dan zou moeten voeren? Ik ben wel benieuwd! Ik kan niet de naam van KPN ontwijken, aangezien de doelgroep, mensen zijn die klant zijn bij kpn. Of in ieder geval hun abbonement daar hebben.

voor zover ik weet zijn de gesprekskosten bij PT 3 cent per minuut, en bij kpn 4 cent, en bij tele2 3.96 cent.
de abbonementskosten zijn 16.75 (weekendvrij, bij kpn en tele2 18 ) en 18.95 (avond en weekend vrij, bij kpn 24 bij tele2 23).
Vertel mij maar eens dan waar ze duurder mee uit was.

nogmaals: dien een klacht in, want in de bevestigingsbrief zou moeten staan over de pretium garantie bellen (ergens andersgoedkoper uit? wij betalen het verschil dubbel terug! dit word berekend over de gehele rekening)

eschla
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 jul 2008 15:00

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door eschla »

Oefff nu word ik wel heel woest als ik Linda zie typen hier!!!!

Ik ben zeker niet dom, misschien nog wel slimmer dan jij bent Linda!!!

En mij werd zelfs na navraag gezegd dat ze van KPN Telecom waren. Ach ja je moet een plaat staal voor je hoofd hebben als je voor een calcenter werkt. Geld is dan meer belangrijk dan het welzijn van mensen.

Maar dit domme heerschap dat mij belde zei dus zeker wel dat hij van KPN Telecom was.

En volgens mij word jij gewoon gehersenspoeld om dit hier te zeggen! Wat schuift het dat je voor je calcenter cq Pretium (dat achterbakse bedrijf) opkomt en doet of half Nederland (ja want daar praten we onderhand over, omdat maar een klein deel het op internet zet wat ze aangesmeerd is, c.q. dat ze bedrogen zijn) dom is!!!!

En voor die lullige 2 euro verlaging van het abonnement? Denk je dan echt dat ik dan dollartekens zie of zo? Nee juist niet, het trok mij gelijk al niet aan, die stomme kleine verlaging!!!!

Van mij mag Pretium en degenen die ze voor hun karretje spannen nu eens goed aangepakt worden. Bah misselijke praktijken.

Gelukkig heb ik nu blokkades op telefoon ingesteld en ze moeten eens proberen me nog te bellen, dan kennen ze mij nog niet.

MamMaria
Berichten: 144
Lid geworden op: 29 mar 2008 11:56

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door MamMaria »

Lieve schat Linda (zonder aanhalingstekens),

Lieve schat Linda: IS DIT LIEF GENOEG!!!!!!!!!!???????????? :evil: :evil: :evil: :evil:

Ík ben namelijk helemaal niet lief!!!!! :evil: :x :evil:

Ík ben namelijk 'het kind van een ouder van 80+'!!!!!!! :evil:

Niet ten opzichte van het terroristengedrag van jouw en je ook al niet zo lieve collega's wil ik nu alleen maar reageren op je toch wel ietwat seniele reactie.

HET NIET WILLEN OF HET NIET KUNNEN LUISTEREN!!!!!!


Tja dat is lastig, maar Linda (zonder haakjes) mag ik misschien vragen hoe oud je bentJIJ (of misschien moet ik wel U zeggen).

Hoe denk 'jij' oeps! sorry 'U' hoe mensen van +80 reageren !!!!!!

Ik ben hoogst benieuwd hoe 'jij' OEPS SORRY 'U' over onze ouders denkt!!!!!!!!!

Een kind wat ondertussen met de handen in het haar zit !!!!!!

linda_pretium
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 jul 2008 20:37

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door linda_pretium »

welja, word maar boos op mij ;)
Ik kan er niks aan doen. Als ik iemand aan de telefoon heb die niet helemaal lijkt te snappen wat ik aanbied, kap ik het gesprek af.
als iemand nog wel lijkt te snappen hoe of wat raad ik ook aan om alles even door te nemen met de kids.

ik doe mn werk, en ik doe het goed. prima toch :)

Ik lig er zeker niet wakker van wat jullie mij allemaal verwijten. Ga lekker naar het hoofdkantoor van pretium en ga daar tegen aan lopen zeuren en niet tegen mij.

daarbij.. Nee, ik ben ook niet lief. Daar ben ik ook niet op aangenomen.
Zijn we nu blij? Nee? prima, neem een advocaat. :roll:

MamMaria
Berichten: 144
Lid geworden op: 29 mar 2008 11:56

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door MamMaria »

'Lieve Linda',

volgens mij heb ik alleen maar gevraagd hoe oud (of eigenlijk hoe jong) je bent ..... :oops: :oops:

Als je reageert zoals je nu doet, kan ik alleen maar concluderen dat je eigenlijk nog wel heel erg jong bent .......... :shock:

Tja, Lieve Linda, kun je ook niets aan doen !!!!!!! :twisted: :twisted:

Wacht maar:'OOK JIJ GAAT GEBELD WORDEN !!!!!'

En dan kun echt niet meer zeggen: "dass hab Ich nicht gewusst!.......
(Jammer de ringeless kan (en wil) ik niet 1 2 3 niet vinden....

WAT ZOU JE ERVAN ZEGGEN ALS JE OUDERS DE KLOS ZIJN !!!!!!!!!

VIEL SPASS USW USW (zonder de ringeless) HADDEN ZE MAAR MOETEN LUISTEREN ...... :P

eschla
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 jul 2008 15:00

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door eschla »

Lollll mensen die bij een callcenter werken kunnen niet nadenken of uberhaupt maar denken. Ze dreunen alleen hun verhaaltje op wat op een papier voor hun neus staat. Krijgen ze lastige vragen dan weten ze ineens geen antwoord meer :roll:
Dus tja iedereen jong en oud kan zo aan het werk bij een callcenter. Ben je gewetenloos en zie je alleen dollartekens dan zou ik daar zeker gaan werken!!!!

Note: oh ja alleen als je gewetenloos bent en geen gevoelens hebt kan je daar werken anders liever niet. Geld is nog altijd belangrijker dan de mens, dus met andere woorden wil je robotje spelen meld je dan aan bij een callcenter!!!

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door TdeHond »

Als alle mensen NEE zeggen tegen zowel telefonische colportage als aan de deur kan Linda ander werk gaan zoeken.

:roll: Late we er dus naar streven om Linda werkeloos te maken.

pruttium
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 jul 2008 22:49

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door pruttium »

@eschla: ik had niet gedacht dat ik hem nog eens kon gebruiken, maar dat ze in een callcenter inderdaad niet bijster slim zijn is te horen in dit bandje, dat ik ooit eens maakte van Pretium (gheh, wat zij kunnen kan ik ook!). Het grietje in kwestie had niet door dat ik de telefoonhoorn op z'n rug had gelegd. Wat bij dit soort gesprekken natuurlijk altijd een goeie strategie is. Het begint saai maar wordt op een gegeven moment NSFW (Not Safe For Work, zoals de Britten zeggen).

Voor aan de borreltafel is er ook een mp3 ringtoon van.
linda_pretium schreef:Ik doe wat me verteld word
Zeg maar: "Befehl ist Befehl"? Uit de tijd dat de toenmalige Duitse regering een conflict had met de toenmalige Nederlandse regering?

Prut

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door TdeHond »

Zeer illustratief, dit bandje. :lol:

Toch bedroevend dat Prut het toch iedere keer weer lukt om vooral bejaarden een loer te draaien.

http://www.infofilter.nl/InfoWWW/index.html

Hier kunt u uw bejaarde ouders en uzelf beschermen tegen telemarketing etc.

Zeg NEE tegen colportage!

frenkievee
Berichten: 284
Lid geworden op: 20 jun 2007 16:19

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door frenkievee »

Helaas is Pretium (nog) geen lid van Infofilter.......

Stand van zaken op de site is van maart 2008.

Dus helaas kunnen zij ook degenen die ingeschreven staan bij infofilter lastig blijven vallen.

Johan250
Berichten: 139
Lid geworden op: 20 jan 2008 15:02

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door Johan250 »

Hallo allemaal
Ik heb net weer het hele verhaal gelezen, na mijn laatste reactie. Wat is die Linda--pretium toch een rare. Beweerd dat het prutsbedrijf goed Is en goedkoper dan een ander? En dat wij niet luisterden? PT is echt niet goedkoper dan een ander. Bovendien snap ik niet hoe zij kan weten dat iemand met vacantie is en/of weer thuiskomt, om na die datum weer verder te gaan met het gesprek. DAAR HEEFT ZIJ TOTAAL NIETS MEE TE MAKEN.

luun
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 jul 2008 12:15

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door luun »

Linda 'ich habe es nicht gewusst' Pretium, je had zeker eerst een andere baan, waar rood licht bij schijnt. Helaas voor jou door de gemeente Amsterdam gesloten. En je moest toch wat he? Geld stinkt niet toch?
Als ik zo m'n brood moest verdienen als jij doet, ging ik 10000 x liever vloeren schrobben op de knieen. Vreemd dat volgens jou echt duizenden mensen niet goed luisteren, niet goed lezen, dom zijn, niet opletten. Nou, alllerliefste Linde de Pinda, ik ben niet dom, luisteren is mijn vak, ik heb een zeer goed lopend bedrijf, een bedrijf waar klanten nog als koningen behandeld worden en niet als materiaal om je zakken te vullen. Verdedig die lui maar, je werkt niet voor hen zeg je, maar voor een ingehoerd call center. Ach ja maakt niet uit waar je naar toe belt, als de kassa maar rinkelt. Getver, krijg er een vieze smaak van in de mond.

Lenie1963
Berichten: 40
Lid geworden op: 28 jun 2008 10:33

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door Lenie1963 »

Linda,

Dapper (of naief) dat je op dit forum je bedrijf durft en wilt verdedigen.
Helaas zullen er voor jou geen opbeurende berichtjes zijn omdat het overgrote deel van dit forum bestaat uit mensen die (terechte) klachten hebben over dit bedrijf.
Jou bedrijf, waar zelfs eigen ex werknemers zich beklagen over de manier van werken.

Als jij op deze manier je geld wilt verdienen en s'nachts goed wilt slapen dan wens ik je daarbij succes.

Ongetwijfeld heb je ook een goede liefdevolle opvoeding genoten, waarbij respect voor de medemens centraal staat, en respect voor ouderen.

Misschien is het een idee om eens uit te zoeken waar die normen en waarden nou toch gebleven zijn........

met vriendelijke groet,
Lenie

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door TdeHond »

Prutje belt:

De rechten v.d. consument:

Vraag 5: Ik heb mij enige tijd geleden aangemeld bij infofilter, maar wordt nog steeds gebeld.
Het is bekend dat Infofilter geen 100% garanties kan bieden. Zo zijn er een aantal bekende redenen dat u ondanks uw blokkade toch gebeld wordt:

1. Uw gegevens zijn nog niet of niet goed verwerkt vanwege fouten in de verwerking of fouten in opgevoerde gegevens;
2. U bent al klant van de organisatie en deze benadert u met een service aanbod.
3. U wordt benaderd door een organisatie gevestigd buiten de EG of door bedrijven welke niet zijn aangesloten bij Infofilter.

In deze gevallen is het van belang altijd het volgende te doen:
1. Vraag de naam van de bellende partij, haar opdrachtgever en bij voorkeur eveneens van de agent;
2. Vraag hoe men aan uw contactgegevens komt;
3. Geef expliciet aan dat u staat aangemeld bij infofilter;
4. Geef expliciet aan dat u niet meer benaderd wilt worden door de bellende partij.

De bellende partij is verplicht u antwoord te geven op uw vragen en uw verzoek te respecteren. Met dit laatste voorkomt u dat, ook al is de beller niet aangesloten bij infofilter, zij u nogmaals mogen bellen.

Riel
Berichten: 38
Lid geworden op: 26 okt 2007 22:02

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door Riel »

Als ze dat nou eens doen, toen we hier om vroegen kon/wilde de mevrouw van het Call Center in Diemen niet eens aan voldoen.

"Ze luisterde gewoon niet"

Ik heb direct gevraagd hoe ze aan ons adres kwamen, toen werd het stil.
We zijn later in ieder geval niet meer lastig gevallen maar dat komt waarschijnlijk omdat ik niet erg netjes tegen haar uit ben gevallen. Geheel tegen mijn principes in overigens, maar nadat we het hele gedoe van PT hebben meegemaakt hebben ze hier ook wel om gevraagd.

Moet me nog wel van het hart dat na 4 jaren van telefonische rust de enigste die ons heeft gebeld , ja dat was PT

Groet,

eschla
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 jul 2008 15:00

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door eschla »

:shock: ze belden vandaag weer en weer was het KPN telecom ipv Pretium die belt om je weg te halen bij KPN, dus gaf gelijk aan deed je collega het niet goed genoeg van de week??? 8)
Nou daar wist zij niets van. Ik zeg heb geen interesse hoor, dus bespaar je de moeite. Echter ze bleef doorratelen. Wat wil nu het geval een speelgoedfluitje van mijn dochter lag naast me op het bureau (had die lieve meid laten slingeren en kwam dit keer dus wel uit). Heb dat ding gepakt en eens even flink in de hoorn gefloten. Zo die kan gelijk door naar de KNO arts :lol: :lol:

Rita S.
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 jun 2007 14:56

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door Rita S. »

:lol: :lol: Ha die Linda :lol: :lol:
Even een positief berichtje voor jou hoor :lol: :lol:

Fijn dat je zo voor je baas opkomt: de eindejaarsbonus ligt zeker al voor je klaar??????? Of moest je er zelf voor gaan liggen?

Even voor de duidelijkheid m.b.t. jullie 'callcenter"kunsten: mijn moeder heeft een kopie van de voicelog en daar staat duidelijk op dat ze haar eigen telefoonnummer niet kent, maar gelukkig zijn jullie van het 'callcenter' zo bijdehand en zeggen jullie het haar voor (zo moet je inderdaad je baas te vriend houden, geweldige baan hebben jullie toch!
:lol: Hulde Linda, voor jou en al je collega's!!

En weet je wat ook zo geweldig is: die tarieven van Pretium :lol: :lol: :
servicenummers 100% duurder dan Tele2, staat nergens vermeld maar klasse hoor meid, je moet dit toch maar even aan de man (oh sorry: bejaarden bedoel ik) kunnen brengen.
Ik denk dat half Nederland erg trots op jullie zal zijn :lol:

Oh en nog wat Linda :lol: :lol: : mijn moeder is wel van haar 'contract' afgekomen hoor ondanks dat het superdesuperdollepretwantwatzijnwegoedkoop is bij Pretium, met behulp van de ReclameCodeCommissie :lol: :lol:

En Linda, je kent het gezegde wie het laatst lacht, lacht het best? :lol: :lol: wij zijn van jullie en Pretium verlost :lol:

Nu de rest van Nederland nog, en dan zijn we allemaal blij :lol: :lol:

Lenie1963
Berichten: 40
Lid geworden op: 28 jun 2008 10:33

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door Lenie1963 »

Beste Rita S.

Wil je het verhaal van de reclame codecomissie met ons delen?
Welliicht kunnen anderen hier ook iets mee.

Bij voorbaat dank.
met vriendelijke groet,
Lenie

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door TdeHond »

@ Rita

Graag alle details. Daar kunnen andere kinderen van bejaarden die misleid zijn hun voordeel mee doen!

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door TdeHond »


Gesloten