Privacyverklaring met onjuistheden ondertekenen of niet?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
snuffel1

Re: Privacyverklaring met onjuistheden ondertekenen of niet?

Ongelezen bericht door snuffel1 » 13 mar 2019 12:14

Cashback acties dienen een bepaald doel, informatie verzamelen voor wat betreft de doelgroep. In mijn optiek een marketing truc waarbij het niet om de koper zelf gaat maar over de doelgroep die het product koopt. Als een product door veel jongeren gekocht wordt dan weet de fabrikant dat ze op basis van die info het product verder kunnen ontwikkelen en voor de volle prijs op de markt kunnen zetten. Om voor de cashback actie in aanmerking te komen zijn wel relevante gegevens nodig om het bedrag uit te kunnen betalen en te zorgen dat de persoon in kwestie dat geld ook op de rekening krijgt gestort.
Off topic, slaan we niet een beetje door vanwege onze privacy terwijl we op social media als ons hele hebben en houwen met een mooi filmpje en foto's laten zien.

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie » 13 mar 2019 12:42

snuffel1 schreef:
13 mar 2019 12:14
Off topic, slaan we niet een beetje door vanwege onze privacy terwijl we op social media als ons hele hebben en houwen met een mooi filmpje en foto's laten zien.
Ik ken een heleboel mensen die dat ook bewust niet doen. Die ofwel in het geheel niet willen meedoen aan die poppenkast, ofwel zeer bewust alleen relatief neutrale berichten plaatsen en anonieme foto's.

Dus er zijn nog genoeg mensen die wél zeer bewust met hun gegevens omgaan. Dan is het goed dat er ook kritisch gekeken wordt welke gegevens bij zo'n cashback actie worden gevraagd.

Komkommertijd

Ongelezen bericht door Komkommertijd » 13 mar 2019 13:06

Als ik me als oudere beschikbaar stelde voor geld terug vragen, en daarmee hun reclame ontregelde?
Dan is elke dure telefoon voor ouderen en als alle jongeren dat gaan doen, blijft er weinig informatie voor de leverancier over.

Ik mag alles kopen, geld terug vragen en doorverkopen, of doen alsof ik dit kocht.
Als ik als stroman alle geld terug aanvragen ga doen, en jongeren hier misbruik van maken klopt hun info niet meer.
Dat lijkt mij de beste manier om dit soort in ruil voor korting die je niet gelijk kreeg actie gegevens van kopers te verzamelen!

Ook voor op=op aanbiedingen zie ik vaak mede leeftijd genoten die wel tijd hebben voor de winkel en nauwelijks jongeren die te laat kwamen.
Ik woonde vlakbij, en heb tijd voldoende dus als jongere generatie misbruik maken van K. Kommer.... ik doe dat graag!

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker » 13 mar 2019 13:14

Komkommer hou op met die ongefundeerde sprookjes. Radar is niet fraudeer maar raak. Mensen snappen er niets meer van met jouw ongenuanceerde verhalen.

Komkommertijd

Ongelezen bericht door Komkommertijd » 13 mar 2019 13:24

Dit is geen fraude!

Gewoon voor iemand die niet in een bestand wil bij bepaalde firma maar wel het geld terug wilde ontvangen.
Dan mag je iemand anders vragen dit voor jou te doen.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman » 14 mar 2019 11:18

Gewoon voor iemand die niet in een bestand wil bij bepaalde firma maar wel het geld terug wilde ontvangen.
Een soort van "Cashback katvanger" dan :wink:

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker » 14 mar 2019 11:38

K. Kommer is onze katvanger. In vele disciplines inzetbaar. Voor geen gat te vangen.

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie » 14 mar 2019 11:49

Komkommertijd schreef:
13 mar 2019 13:24
Dit is geen fraude!

Dus als je fraudeert 'voor de goede zaak' dan noem je de fraude ineens geen fraude meer. Lekker makkelijk.

Plaats reactie