LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Probleem met Apple ID bij iPhone 7

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
gutoseno
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mei 2019 18:37

Probleem met Apple ID bij iPhone 7

Ongelezen bericht door gutoseno »

Hallo,
Ik heb een iPhone 7 van mijn tante gekregen die ik wil gebruiken omdat mijn huidige telefoon kapot is, nu wil ik hem instellen maar blijft hij hangen op een activeringsslot van een Apple id . Ik wil hem helemaal opnieuw instellen en ik heb hem al hersteld via iTunes maar hij vraagt het elke keer weer naar die Apple id.

wat moet ik doen??
Laatst gewijzigd door Radar op 24 mei 2019 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ter verduidelijking

Icasheb
Berichten: 243
Lid geworden op: 27 nov 2017 15:35

Re: Probleem met Apple ID bij iPhone 7

Ongelezen bericht door Icasheb »

Dit is een beveiliging vanuit Apple. Alleen het orginele Apple ID + wachtwoord die voorheen op de telefoon stonden, zou dit kunnen ontgrendelen. Deze informatie zou je tante moeten hebben. Dit is om diefstal tegen te gaan. Hij is op een niet geautoriseerde manier teruggezet naar de fabrieksinstellingen (de knoppencode + iTunes i.p.v. het instellingen menu --> fabrieksinstellingen).

Mocht je tante niet weten. Moet je met de telefoon, originele factuur er een bestand van overdracht moeten leveren bij Apple incl. het originele Apple ID wat op de telefoon stond. Dit laatste weet Apple het beste.

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Probleem met Apple ID bij iPhone 7

Ongelezen bericht door Costnix »

Heeft u dit al geprobeerd?
https://support.apple.com/nl-nl/HT201354
Hier worden diverse manieren aangegeven om de IDte herstellen.

Gesloten