LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met gebeld worden - Hollandsnieuwe

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
hansmijdr
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 aug 2011 09:35

Problemen met gebeld worden - Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door hansmijdr » 31 aug 2011 09:40

Ik kan sinds 28 augustus 2011 niet meer gebeld worden op mijn mobiel. Dit is nu de vierde dag op rij en ik heb nog niets van Hollandsnieuwe vernomen. Wat een slechte service en bereikbaarheid. Dit is overigens niet de eerste keer dat ik dit probleem heb, afgelopen juli was het ook al feest.

Zijn er meer mensen met dezelfde problemen?

Haagje
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 aug 2011 16:03

Re: Problemen met gebeld worden - Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door Haagje » 02 sep 2011 10:16

Kijk maar een beetje rond op dit forum. Je bent echt niet de enige.

Groet, Haagje

SjoerdWessels
Berichten: 9
Lid geworden op: 02 aug 2011 13:10

Re: Problemen met gebeld worden - Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door SjoerdWessels » 02 sep 2011 10:52

Inderdaad, hier is vaker over gesproken. Succes!

Haagje
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 aug 2011 16:03

Re: Problemen met gebeld worden - Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door Haagje » 05 sep 2011 13:39

Ook ik kon vrijdag en zaterdag en een gedeelte van de zondag niet gebeld worden. Ook mijn internetverbind lag eruit. Zelf bellen lukte vaak ook niet. Ik heb het nu helemaal gehad met HN. Ik heb al jaren een mobiele telefoon, eerst van Ben, Orange, KPN en T-mobile maar nog nooit was ik onbereikbaar en had zoveel netwerkuitval als in 2 maanden bij HN. Ik heb de telefoon voornamelijk voor internet en bereikbaar zijn maar kan het net zo goed thuis laten.
Er is al enkele malen via "prive mail" gereageerd en er zou telkens contract worden opgenomen met mij maar dat gebeurd helaas niet.
Het is echt jammer. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat het netwerk van Vodafone zo slecht is. Het moet aan HN liggen.
anders kan ik het niet verklaren.
Groet, Haaagje

Jurjen22
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 sep 2011 21:06

Re: Problemen met gebeld worden - Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door Jurjen22 » 06 sep 2011 21:58

Sinds eind augustus zit ik bij hollandsnieuwe. Voorheen bij Vodafone.
Met Vodafone had ik geen problemen. Mobiel internet werkte snel en bijna overal. Dus je zou verwachten dat dat bij hollandsnieuwe ook zo is.

Tot nu toe heeft internet het misschien twee dagen gedaan. En ik ben zo te lezen niet de enige die er problemen mee heeft.
Van de (electronische) klantenservice van hollandsnieuwe nog geen bericht teruggehad. (Laat ze een e-mail sturen naar alle gebruikers of iets op de site zetten)

Ik ben nu aan het uitzoeken hoe ik hier onderuit kan komen. Volgens de voorwaarden zou er een klachtenformulier op de website staan. (Als iemand hem heeft kunnen vinden dan hoor ik het graag)
Het formulier moet iig onder vermelding van je telefoonnummer gestuurd worden naar: Hollandsnieuwe, Postbus 312, 2000 AH Haarlem.
Als ze niet binnen 30 dagen reageren mag je je beklag doen bij de Geschillencommissie Telecommunicatie, Postbus 90600, 2509 LP, Den Haag.

Maar goed,...ik heb nog een kleine hoop dat ik mijn printer niet hoef af te stoffen..wordt vervolgd..

Jurjen22
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 sep 2011 21:06

Re: Problemen met gebeld worden - Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door Jurjen22 » 07 sep 2011 09:31

Alsof de goden mijn gebeden gehoord hebben. Internet doet het weer!

Noodgeval
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 sep 2011 12:38

Re: Problemen met gebeld worden - Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door Noodgeval » 08 sep 2011 12:48

In verband met een overlijden werd ik afgelopen zaterdag geconfronteerd met het feit dat ik NIET mobiel bereikbaar bleek te zijn.Dit is nog steeds zo! Op mijn email waarin ik deze storing heb gemeld, kreeg ik een retourbericht waarin zo veel vragen werden gesteld, dat Chriet Titulaer er duizelig van kon worden.
Mocht je echter de verachting hebben dat het opgelost werd..........

Kreeg wel een email waarin men mij mee kon delen dat ik niet bereikbaar was!

Mijn dochter stuurt haar SIm kaart nu ongebruikt retour en ik zit met een niet werkende verbinding a € 16,50 per maand. Hollandse Nieuwe is net als haring,
oude haring voor een hoge prijs!

Gesloten