LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rekening van €100,- van Simpel voor 1 minuut internetgebruik

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
MarcKramer
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 feb 2018 13:29

Rekening van €100,- van Simpel voor 1 minuut internetgebruik

Ongelezen bericht door MarcKramer »

Goedemiddag, ik ben ZZPer en heb via Simpel destijds een tweede telefoonnummer genomen om voor mijn klanten bereikbaar te zijn. Onbeperkt bellen en sms-en voor slechts €10,- per maand. Als extra kreeg ik daarbij 1000GB internet per maand. Leuk, maar niet noodzakelijk omdat dit een tweede toestel is en ik internet via mijn primaire telefoon.

Nu komt het; laatst heb ik bij een klant het internet op mijn telefoon gebruikt om in te loggen bij de belastingdienst; dit zou makkelijk moeten lukken in de 1000 MB per maand, die nu toch opeens wél even van pas komt.
Binnen een minuut kreeg ik echter van Simpel het bericht dat ik over mijn bundel zat. Vreemd, hoe kan je 1000 MB verbruiken binnen één minuut, door uitsluitend in te loggen bij de belastingdienst. Ahfijn, vervolgens krijg ik van Simpel een bericht dat mijn abonnement tijdelijk is geblokkeerd omdat de verbruikskosten waren opgelopen tot 100€ (!) . Ik gelijk naar Simpel gebeld, met de vraag hoe dit kan, en dat dit mijn inziens niet kan kloppen.
Mij werd verteld dat ik mijn eigen gebruik maar beter in de gaten moet houden en dat de oplopende kosten mijn eigen verantwoordelijkheid zijn. Simpel vraagt voor elke verbruikte MB buiten de bundel schijnbaar 0,15€ct (buitensporig hoog vind ik overigens). Hierdoor heb ik, volgens simpel, voor het inloggen bij de belastingdienst meer dan €100,- aan internet verbruikt.