LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Samsung Galaxy S Advance

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
pascal1975
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 mei 2012 10:39

Samsung Galaxy S Advance

Ongelezen bericht door pascal1975 »

ik heb een 5 maanden oude galaxy advance ik heb de telefoon in mijn zak en ga in een kermisattractie de attractie draait alleen voorruit en achteruit stap vervolgens uit de attractie en het touch screen is stuk ??? nooit gevallen gestoten of anders valt niet onder de garantie dus mag ik 200 euro betalen voor de reparatie of een bedrag aan 60 euro onderzoekskosten betalen lekker heb 309 euro betaald voor aanschaf wel een erg dure telefoon nu

harley68
Berichten: 263
Lid geworden op: 16 dec 2010 12:56

Re: Samsung Galaxy S Advance

Ongelezen bericht door harley68 »

Dan is de schade ontstaan tijdens het ritje in de attractie. En dus geen garantie en dus eigen kosten. Ik zie niet in wat een ander te verwijten valt.

Dat het balen is...... das wel duidelijk. Ik zou er ook ziek van zijn.

Klaas01
Berichten: 328
Lid geworden op: 19 dec 2005 20:39

Re: Samsung Galaxy S Advance

Ongelezen bericht door Klaas01 »

pascal1975 schreef:ik heb een 5 maanden oude galaxy advance ik heb de telefoon in mijn zak en ga in een kermisattractie de attractie draait alleen voorruit en achteruit stap vervolgens uit de attractie en het touch screen is stuk ??? nooit gevallen gestoten of anders valt niet onder de garantie dus mag ik 200 euro betalen voor de reparatie of een bedrag aan 60 euro onderzoekskosten betalen lekker heb 309 euro betaald voor aanschaf wel een erg dure telefoon nu
Had je dan aangegeven kermisattractie attractie is gebeurd?
Anders bel je ze nogmaals en vraag als er een notitie ervan is gemaakt van een eerder melding. Als dat niet is gedaan, dan even iets anders denken dat wat je eerder hebt gedaan met kermisattractie attractie.

Gesloten