Samsung, geen enkele service

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Mdflohil
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 aug 2021 14:28

Samsung, geen enkele service

Ongelezen bericht door Mdflohil »

Mijn vrouw wilde 3 weken geleden een nieuw toestel hebben. Nu hebben we gehoord dat bij Samsung zelf bestellen goedkoper zou zijn. Het scheelde niet veel, maar we hebben beiden een Samsung Galaxy S21 Ultra 256g gekocht echter om ze uit elkaar te houden in verschillende kleuren.

Er komt na mijn bestelling direct een mailtje morgen in huis. Ik wachten en ja hoor toestel van mijn vrouw was er, maar waar was die van mij? Ik nam contact op met Samsung. Waar is mijn toestel? Het spijt me meneer, maar dat toestel is niet leverbaar. (Hier stond echt niks over op de website) die kleur krijgen we mondjesmaat binnen u zult moeten wachten of uw geld terug. Ik vroeg hoelang dat zou gaan duren. Geen idee meneer wij houden geen wachtlijst bij. Met een week moet hij er zijn.

Ik wachten week erop niks, dus weer bellen. Ja mijn collega had het fout ik heb geen idee wanneer deze kleur weer binnenkomt. Ik meteen als reactie welke kleur hebben jullie wel op voorraad verander mijn order dan naar het toestel wat er wel is. Nee dat mogen wij niet meneer we kunnen wel uw order annuleren dan krijgt u ongeveer 10 dagen later uw geld terug en kunt u zelf opnieuw bestellen.

Ik dacht oke... welk toestel is er nu op voorraad dan? Dat kunnen wij niet zien meneer. Kortom geld terug opnieuw bestellen zelfde probleem was de oplossing die ze boden. Nu zijn we al 4 weken verder en zegt Samsung het zou kunnen dat uw telefoon bij de levering van week 36 zit.

En ik ondertussen wachten... het is dus niet eens zeker of en wanneer ik mijn telefoon ga krijgen. Dit is ronduit schandalig. Wel geld innen, maar niks willen doen voor de klant.

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Samsung, geen enkele service

Ongelezen bericht door grun »

Op welke kleur zit u dan te wachten?

Uw toestel is leverbaar in de kleuren black, silver, phantom titanium, phantom navy en phantom brown. Die laatste drie kleuren zijn exclusief leverbaar bij samsung zelf en hebben een levertijd van minimaal 4 weken, dat staat ook gewoon op hun site (zie link hieronder).
"De exclusieve kleuren via Samsung.com worden speciaal voor jou geproduceerd en hebben daarom een langere levertijd. Houd rekening met een levertijd van 4 weken."

De zwarte en de zilverkleurige zijn overigens goedkoper bij retailers zoals Belsimpel, het scheelt 20 euro.

https://www.samsung.com/nl/smartphones/ ... 21-5g/buy/
https://www.belsimpel.nl/samsung-galaxy ... 56gb-zwart

Seinhuis
Berichten: 2364
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Samsung, geen enkele service

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Mijn complimenten aan Samsung!!!!

Je krijgt de bestelling in 2x (zodat hun dubbele porto kosten hebben) en je mag je bestelling annuleren. Beide hoeven ze niet te doen. Uitstekende service.

Ook ik krijg de melding over de levertijd bij het kiezen van de speciale kleuren. Je bent hiermee akkoord gegaan.

Justmeagain
Berichten: 540
Lid geworden op: 11 aug 2019 14:49

Re: Samsung, geen enkele service

Ongelezen bericht door Justmeagain »

Dit is ronduit schandalig. Wel geld innen, maar niks willen doen voor de klant.

Ze willen juist heel veel voor u doen maar alles met een chip erin is onzeker qua productie en levertijd.

Ze hebben geen geld geïnd, dat heeft uzelf betaald/overgemaakt. Ze hebben meermaals aangeboden uw geld terug te willen storten. U maakt van een mug een olifant.

Sira
Berichten: 654
Lid geworden op: 23 nov 2005 15:11

Re: Samsung, geen enkele service

Ongelezen bericht door Sira »

U kunt ook dezelfde kleur nemen als die van uw vrouw en plak er dan een stickertje op of doe er een hoesje omheen.

WillemuBr
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 sep 2019 16:34

Re: Samsung, geen enkele service

Ongelezen bericht door WillemuBr »

Ik kan me uw frustratie volledig goed voorstellen. De service van Samsung Electronics Benelux is bedroevend slecht en teleurstellend. Ze laten de klant in de kou staan, bieden geen excuses aan of en bieden geen alternatieve oplossing. De diverse klachtensites spreken boekdelen over dit bedrijf. Op de juiste wijze communiceren met de klant is hun volledig vreemd. Dat de klant zich dan van hun afwendt schijnt hun ook niet te deren.

Gesloten