Samsung levert promotiegeschenk niet en komt beloftes niet na

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Lady1234
Berichten: 26910
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Samsung levert promotiegeschenk niet en komt beloftes niet na

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Gelukkig. Eindelijk gaat het over iets zinnigs. Appel-of kruimelvlaaien.😆

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Samsung levert promotiegeschenk niet en komt beloftes niet na

Ongelezen bericht door Moneyman »

NeoDutchio schreef:
24 mei 2021 10:06
fonsflons schreef:
24 mei 2021 09:47
Ik hou er nu ook over op
Heel verstandig. Tip voor de volgende keer: eerst even de feiten onderzoeken, dan pas reageren.
O, de ironie... :lol:

Ik_weet_niet_alles
Berichten: 924
Lid geworden op: 18 sep 2020 14:49

Re: Samsung levert promotiegeschenk niet en komt beloftes niet na

Ongelezen bericht door Ik_weet_niet_alles »

Even voor de goede orde. Dat deze spullen op de Ever Given (en niet Evergreen) lagen is een veronderstelling van NeoDutchio, geen vaststaand feit. Dan kunnen we dit punt als argument om niet te leveren schrappen, hier zijn geen bewijzen voor.
Daarnaast kan Samsung zich niet verschuilen achter Corona. Dit is al meer dan een jaar gaande en eind vorig jaar waren er links en rechts al leveringsproblemen. Dit had Samsung aan kunnen zien komen en hadden ze geen actie hoeven te houden, maar ja de verkoop moet wel doorgaan. Dan moet Samsung gewoon leveren, zeker als deze producten momenteel nog steeds te koop zijn. Dan is er geen sprake meer van onmacht maar van onwil.

NeoDutchio
Berichten: 12273
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Samsung levert promotiegeschenk niet en komt beloftes niet na

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Ik_weet_niet_alles schreef:
24 mei 2021 11:21
Dan moet Samsung gewoon leveren, zeker als deze producten momenteel nog steeds te koop zijn. Dan is er geen sprake meer van onmacht maar van onwil.
En dat is dus het probleem. Ondanks dat er hier beweert wordt dat deze buds massaal op voorraad zouden liggen staat er bij diverse kleuren dat ze niet leverbaar zijn. Je kan ze ook niet kopen, je kan wel een herinnering instellen dat je een bericht krijgt wanneer ze weer te leveren zijn.

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Samsung levert promotiegeschenk niet en komt beloftes niet na

Ongelezen bericht door Moneyman »

NeoDutchio schreef:
24 mei 2021 12:31
Ik_weet_niet_alles schreef:
24 mei 2021 11:21
Dan moet Samsung gewoon leveren, zeker als deze producten momenteel nog steeds te koop zijn. Dan is er geen sprake meer van onmacht maar van onwil.
En dat is dus het probleem. Ondanks dat er hier beweert wordt dat deze buds massaal op voorraad zouden liggen staat er bij diverse kleuren dat ze niet leverbaar zijn. Je kan ze ook niet kopen, je kan wel een herinnering instellen dat je een bericht krijgt wanneer ze weer te leveren zijn.
Dan zou je dus op z'n minst mogen verwachten dat Samsung aangeeft dat de buds in kleur x, y en z gewoon leverbaar zijn. Maar zelfs dát doen ze niet, ze doen gewoon niets.

Samsung schiet hier -wat voor mooie excuses er ook verzonnen worden- gewoon hopeloos tekort in haar informatieplicht en de nakoming van haar verplichtingen.

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Samsung levert promotiegeschenk niet en komt beloftes niet na

Ongelezen bericht door Radar »

Nou, de topicstarter is twintig minuten na plaatsing van dit topic voor het laatst online geweest en voor zover ik kan lezen, wordt er weer ouderwets op elkaar gevit. Al met al reden genoeg voor een slotje. Als de topicstarter nog iets toe te voegen heeft: stuur maar een PM en we kunnen het topic eventueel wel weer opengooien.

Groeten, Radar^SK

Gesloten